Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ze względu na brak jakiegokolwiek poczucia winy ze strony konsultantów obsługujących nasze zgłoszenia i próby bezczelnego zamiecenia tematu pod dywan otwieram tutaj ten wątek jako ostatnią szansę dla allegro na uniknięcie sporych kłopotów w UOKiKu.
Mianowicie, sprawa dotyczy zmieniania przez allegro bez żadnej wiedzy i zgody sprzedających połączeń ofert z produktami w katalogu należącymi do marek, które mają zastrzeżony słowny znak towarowy, czym allegro doprowadza do nieświadomego naruszania przez te oferty wyłącznych praw innych podmiotów, czyli przepisów prawa. Teraz problem dotyczy mnie, a jutro będzie dotyczył was.
Od kilkunastu dni allegro bez żadnej informacji zmienia nam produkty w ofertach, mimo iż wszystkie oferty oryginalnie posiadają prawidłowe połączenia z katalogiem. Co gorsza, łączy te oferty z produktami w katalogu ZUPEŁNIE INNYCH PRODUCENTÓW i to tylko i wyłącznie dlatego, że produkty mają w katalogu podobną miniaturę.
Doszło teraz do tego, że Allegro przepina te oferty nawet do produktów producentów, którzy mają zastrzeżony towarowy znak słowny i po ingerencji Allegro oferty zaczęły naruszać nie tylko regulamin allegro, ale też przepisy prawa. Od kilku dni nasze oferty, w których allegro zmieniło nam połączenia bez poinformowania nas o tym są przez to usuwane z serwisu bez możliwości wznowienia, a do tego otrzymujemy ujemne punkty w jakości sprzedaży zaniżając nam tym samym statystyki i sprzedaż.
Jakie są odpowiedzi konsultantów rozpatrujących zgłoszenia?
Oczekuję rozwiązania tego problemu jeszcze w tym tygodniu, w tym
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@T0P-SH0P cześć! Poprosiłam o ponowną weryfikację Twojej sprawy i działania zostały wycofane. Możesz wznowić swoje oferty 🙂 Przy wznawianiu pamiętaj proszę o sprawdzeniu, czy oferta jest podpięta pod poprawny produkt w katalogu.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Udało się wznowić oferty, za co dziękuję. Teraz za pośrednictwem zgłoszenia do supportu będę ustalać formę rekompensaty i próbować uzyskać informację jak macie zamiar zabezpieczyć nas przed powtórką sytuacji. W razie problemów wrócę tutaj z informacją.
Proszę bardzo: 175579624735231243, 175578656308431221