anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Znowu problemy z dopłatami DPD

MAMY ROZWIĄZANIE!
esturion_pl
#11 Animator#

Te dopłaty z DPD są tragiczne, nie dość, że długo się czeka na zwroty to jeszcze Allegro nie oddaje tego tak jak powinno (tj. szybko i sprawnie).

W związku z tym będziemy zgłaszać takie rzeczy do znudzenia i będziemy informować innych sprzedawców dopóki temat nie zostanie rozwiązany.

Przesyłki nr 0000474399846W oraz 0000031513281L, reklamacja w DPD uznana, Allegro nie oddaliście nam tych pieniędzy. Numer sprawy w DPD OZ/24/289156/01.

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@esturion_pl poczekaj proszę na odpowiedź w tej sprawie w korespondencji e-mail (nr sprawy 46252279). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
fox_paws
#13 Ambasador#

@esturion_pl Przewoźnik ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, Allegro ma 30 dni od otrzymania informacji od przewoźnika na zwrot kosztów, czyli... czekaj tatka latka.

oznacz moderatorów
esturion_pl
#11 Animator#

@fox_paws Reklamacja w DPD uznana dnia 18-09-2024. Rozumiemy, księgowanie na koniec miesiąca powiedzmy, ale to nadal jest prawie 60 dni.

Głównie chodzi nam o to, że skoro Allegro bierze na siebie pośrednictwo do przewoźników, to niech to będzie porządnie załatwione. Na chwilę obecną trzeba każdą pojedynczą reklamację weryfikować, bo notorycznie coś się nie zgadza.

Tak więc jeżeli komuś uznało DPD reklamację nie jest to równoznaczne z otrzymaniem środków na billingu, bo tutaj jest wiecznie problem (np. 90% kwot się pojawia, reszta nie). Trzeba się upewnić, czy pieniądze faktycznie zostały nam przekazane.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@esturion_pl korekta jest już wykonana. Pamiętaj, że w przypadku, gdy składasz reklamację na opłaty podstawowe (np. nadanie paczki, zwrot paczki) samodzielnie u przewoźnika, to powinieneś napisać do nas i przesłać decyzję, żebyśmy nanieśli korektę. Automatyczna korekta na podstawie faktury od przewoźnika następuje tylko przy opłatach dodatkowych.

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
esturion_pl
#11 Animator#

@RaBarbar_ka Tak, teraz widzimy korektę. Jeszcze taka sama sytuacja do przesyłek 0000479385601W
0000032414172L

zgłoszenie w DPD miało nr ZG/24/358204, także zostało przez DPD uznane.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@esturion_pl za te przesyłki także otrzymaliście już korektę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów