anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot środków dla kupującego

MOJEKAMMM
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry  @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  .

Klient anulował zakup towaru, który nie został wysłany. Po zgłoszeniu zwrotu prze kupującego dokonał zwrotu środków poprzez przelew (zwrot Y1GY/2025).Wybrałem taką formę zwrotów ponieważ nie posiadałem na koncie Allegro wystarczających środków do dokonania zwrotu za pośrednictwem platformy.

Sprawdzając status zwrotu, cały czas widnieje informacja "zwrot zgłoszony" a powinno być "Zwrot prowizji (rabat transakcyjny).

Proszę o weryfikację statusu zwrotu.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @MOJEKAMMM! W takiej sytuacji powinieneś złożyć wniosek o rabat transakcyjny, jeśli zwrot został wysłany poza Allegro Finanse, nie przyznamy go automatycznie. 
Aby złożyć wniosek, przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.
Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. Kliknij [Złóż wniosek].

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów