Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ .
Klient anulował zakup towaru, który nie został wysłany. Po zgłoszeniu zwrotu prze kupującego dokonał zwrotu środków poprzez przelew (zwrot Y1GY/2025).Wybrałem taką formę zwrotów ponieważ nie posiadałem na koncie Allegro wystarczających środków do dokonania zwrotu za pośrednictwem platformy.
Sprawdzając status zwrotu, cały czas widnieje informacja "zwrot zgłoszony" a powinno być "Zwrot prowizji (rabat transakcyjny).
Proszę o weryfikację statusu zwrotu.
Dzień dobry @MOJEKAMMM! W takiej sytuacji powinieneś złożyć wniosek o rabat transakcyjny, jeśli zwrot został wysłany poza Allegro Finanse, nie przyznamy go automatycznie.
Aby złożyć wniosek, przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.
Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. Kliknij [Złóż wniosek].