Zwrot i kwota - pytanie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Sprzedałem przedmiot,zleciłem wypłate,ale jednak się rozmyśliłem i chciałem pieniązki oddać kupującemu , który się nie zgodził. Wcześniej kliknąłem zwrot przez allegro ,żeby przez allegro oddać ,ale było za póżno bo przez PAYU już kliknąłem przelanie pieniędzy wcześniej.
I teraz mam taką informację::"
Dostępne środki
Jeśli nie masz wystarczających środków, spróbujemy zlecić zwrot w ciągu najbliższych 24 godzin.
ŚRODKI PAYU
0,00 zł"- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@litwicki22 Środki trafią do kupującego w ciągu 3 dni roboczych - czyli w okolicy środy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@litwicki22 tak zwrot jest zlecony ale klient dostanie go dopiero poniedziałek - środa 😄 Napisz mu żeby se kupił meliskę i dał Ci znać jak poszło na Policji 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ok dzieki chłopaki czyli poprawnie zrobiłem?
2 screeny:
Po mojej stronie ok?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@litwicki22 Tak - zwrot został zlecony poprawnie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ok dziekuje bardzo za pomoc. Jestes bardzo mili. Dziekuje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A ostatnie pytanie. Znalazłem taki temat podobny:
I ktoś tez nie uzyskał środków a ktoś robił zwrot również. Może to wisi jakoś w systemie i coś jest nie tak? Czy dobrze zrobiłem wszystko ? Zerknijcie. Ostatnie pytanie 🙂 dzięki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@litwicki22 Zwrot został zlecony poprawnie z tego co widać. Mail z informacją dla kupującego może przyjść z pewnym opóźnieniem.
Wejdź w zakładkę zamówienia i przy danym zamówieniu po prawej stronie kliknij zielony napis SZCZEGÓŁY - na samym dole powinna znajdować się informacja o zleceniu zwrotu środków - powinna ale nie jestem pewien jak to wygląda jeśli zasilałeś konto do zwrotu środków.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszedłem w zakładke zamówienia i przy danym zamówieniu wygląda to tak:
Ale tu z kolei zzeszło:
Jest ten przycisk ZWRÓC WPŁATE ciągle, to tak jakbym nie zwrócił jej ? czy może tak pisać mimo to?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@litwicki22 Zdjęcia nie widzimy - musi je zatwierdzić moderacja.
Może być tak napisane bo każda transakcja ma swój identyfikator - ten przycisk dotyczy zwrotu tej konkretnej wpłaty klienta o tym konkretnym ID.
Ty zasiliłeś konto do zwrotu więc ten Twój zwrot ma już inne ID i może się tam nie wyświetlać - dlatego napisałem, że nie jestem pewien jak to dokładnie wygląda 🙂
Generalnie to się nie przejmuj - jeśli zgodnie z tym co wcześniej wkleiłeś środki zostały pobrane to zwrot został zlecony a kupujący otrzyma informację na maila.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A mimo to jak widnieje przycisk ZWROT WPŁATY to nic? Dalej moge go naciskac
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@litwicki22 Tak jak napisałem - ten przycisk dotyczy zwrotu wpłaty o tym konkretnym ID - oryginalnej wpłaty od kupującego.
Ty nie mogłeś zwrócić tych środków bo je sobie wypłaciłeś.
Zasiliłeś konto i z tego zasilenia zleciłeś zwrot - ta transakcja będzie już miała inne ID.
Ten przycisk ZWROT WPŁATY możesz zignorować.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok czyli czekac az dostanie te pieniądze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hejka ponownie. Jesteście bardzo pomocni i jestem wdzięczny. Jeszcze rozmawiałem przez telefon z pracownikiem allegro i mówił i sprawdził,że po mojej stronie wszystko ok bo miał wgląd w system. Także tamta osoba po prostu musi poczekać. Jeszcze raz dzięki.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »