Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas wykonywania zwrotu środków klientowi wyświetla się informacja:
"Zwrot niemożliwy
Jeśli kupujący zapłacił za zakupy przez operatora, z którym rozwiązaliśmy umowę, nie zlecisz zwrotu środków przez formularz zwrotu płatności. Zrobisz to poza Allegro."
Proszę o informację czy jest to błąd czy faktycznie musimy to zrobić poza Allegro 🤔
Numer zamówienia - 8c7c4571-fd20-11ef-9f7a-6b888f5224da
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@hair_shop_pl w takiej sytuacji powinieneś dokonać zwrotu środków bezpośrednio do kupującego, na przykład poprzez przelew bankowy na nr rachunku podany w formularzu zwrotu.