anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot payU nie dotarł, allegro przerzuca problem na mnie!

sklepmilitaria
#8 Zapaleniec#

Sprawa to parodia/kabaret, klient zakupił przedmiot na zamówienie, zgodnie z prawem jako sprzedawca nie mam obowiązku przyjąć zwrotu tym bardziej że przedmiot został zniszczony. SPRAWĘ ZAMIESZCZAM I BARDZO SKRACAM

Klient otworzył dyskusje, allegro "delikatnie" stwierdziło

19 stycznia 2025 00:12

 

Client: przykro mi, ale w tej sytuacji sprzedający może odmówić przyjęcia odstąpienia od umowy. Informował w ofercie o wyłączeniu możliwości odstąpienia bez podania przyczyny, dlatego że jest to produkt personalizowany. Nie możemy w takiej sytuacji zmusić sprzedającego do przyjęcia zwrotu.
 
Jako serwis nie mamy mocy sądu, aby orzekać w tego typu sprawach. Client: jeżeli nie dojdą Państwo do porozumienia, proszę się nie martwić - postaramy się Panu pomóc w ramach programu Allegro Protect, który pozwala na zwrot pieniędzy w takich sytuacjach."
 
allegro mimo że klientowi się nie należy oferuje "Protect" za który zapłacę ja oczywiście 🙂
 
allegro dało mi do zrozumienia - przyjmuj zwrot albo będziesz miał p  ... ne -
 
wiec nie miałem wyjścia przyjąłem zwrot I ZWRÓCIŁEM PIENIĄDZE PRZEZ płatności allegro
 
allegro odpisało
 
"19 stycznia 2025 10:08

 

W związku ze zwrotem środków, zamykam dyskusję jako rozwiązaną."
 
mówię sobie trudno moja strata przynajmniej po problemie, zwrot prowizji otrzymany !!!!!!!!!!!!
 
HAHHAHAHHAHAHJA ta..
 
okazało się że dyskusja w cudowny sposób się otworzyła ponownie, gdyż klient stwierdził że pieniądze nie dotarły!
 
21 stycznia 2025 07:40
Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
 
Client:, rozumiem Pana sytuację. sklepmilitaria, proszę o sprawdzenie poprawności zlecenia zwrotu pieniędzy. Przypominam o obowiązku udzielania się w dyskusji.
 
- ledwo zdążyłem na odpowiedz bo dali mi buhaha 6 godzin a była o 9.00 rano!
- wysłałem ze swojej strony potwierdzenia z banku oraz a allegro
 
ALLEGRO ODPISAŁAŁO
 
W pełni rozumiem Pana zaniepokojenie tą sytuacją. Widzę, że transakcja jest aktualnie w trakcie finalizacji. Ze statusu nic nie wskazuje aby nie miała dojść do skutku. Jeżeli w ciągu najbliższych dni nie otrzyma Pan pieniędzy, proszę o ponowne wezwanie doradcy. Skieruję wówczas Pana problem do odpowiedniego zespołu.
 
- klient wkurzony kasa dalej nie dochodzi 
 
"allegro opisało
 
Client: rozumiem, że chciałby Pan otrzymać zwrot pieniędzy jak najszybciej. Mam dobre wiadomości - widzę, że sklepmilitaria zlecili już zwrot pieniędzy 19.01.25, który jest teraz w trakcie realizacji. Poinformujemy Pana w dyskusji, kiedy już się zakończy."
 
allegro znowu przerzuca na mnie
 
"Client:, bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji. sklepmilitaria, proszę o wyjaśnienie sytuacji związanej z brakiem zwrotu środków. Client:, zgodnie z formularzem zwrotu, sprzedawca ma czas do 23 sty 2025 na zwrot pieniędzy. Jeśli do 23 sty 2025 do 23:59 nie będzie aktualizacji w sprawie zwrotu środków, zaproponuje Panu zwrot pieniędzy z Allegro Protect."
 
kolejne monologi
 
allegro zmienia taktykę
 
Client:, rozumiem Pana sytuację. sklepmilitaria, proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Poprosiłem Pana o wyjaśnienie statusu płatności. Zgodnie z wiadomością kupującego z 22.01.2025 12:12, kupujący miał obawy co do zlecenia zwrotu płatności. Rozumiem, że zwrot pieniędzy może zająć nawet 7 dni roboczych, jednak zgodnie z formularzem zwrotu, kupujący powinien otrzymać pieniądze do 14 dni po jego wypełnieniu.
 
podsumowanie! 
 
pośrednik payU bierze pieniądze za przelew, allegro obarcza mnie za to winą, mimo że przedstawiam dowody z banku, klient przez winę payU nie zakończy dyskusji jako rozwiązanej wystąpi o zwrot, ja stracę super sprzedawcę... i kto wie co jeszcze
 
jako ciekawostkę powiem że uznałem reklamacje klienta i wysłałem mu na swój koszt drugi przedmiot mimo że pierwszy został zniszczony ale to nie ważne 🙂
 
 
 
 
 
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Client:44052296
#21 Demiurg#

@sklepmilitaria na samym początku popełniłeś błąd. Allegro nie obciążyło by cię za wypłatę z AP. Nie wiem z skąd taki myśli.

Dostałeś email, że nie udało się zwrócić pieniędzy z allegro finanse? Próbowałeś ponowić zwrot z AF?

oznacz moderatorów

sklepmilitaria
#8 Zapaleniec#

ale nikt mnie za nic nie obciążył 🙂 , ja sam z własnej woli zwróciłem pieniądze przez payU które podobno nie doszyły...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@sklepmilitaria jak zrobiłeś zwrot przez allegro finanse? Czy na numer konta wskazany przez kupującego?

oznacz moderatorów

sklepmilitaria
#8 Zapaleniec#

przez płatności allegro, tak samo jak przyszły do mnie...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@sklepmilitaria jaki jest status zwrotu w szczegółach zamówienia?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

I by cię nie obciążyli oddali by ze "swoich"

oznacz moderatorów

sklepmilitaria
#8 Zapaleniec#

pewnie tak ale dyskusja byłaby nierozwiązana i - 300 P ... wolałem tego uniknąć więc oddałem 

oznacz moderatorów

sklepmilitaria
#8 Zapaleniec#

napisałem, status dostarczona - otrzymałem też zwrot prowizji co potwierdziło ten stan 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@sklepmilitaria obstawiam, że zwrot się nie zaksięgował.

a wyjaśnij o co chodzi z tym

"- wysłałem ze swojej strony potwierdzenia z banku oraz a allegro"

dokonywałeś wpłaty na poczet zwrotu z allegro finanse?

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@sklepmilitaria Problem z księgowaniem zwrotu najprawdopodobniej występuje po stronie klienta. W związku z tym poprosiłam konsultantów o kolejną odpowiedź w dyskusji. Mam nadzieję, że sprawę uda się teraz szybko wyjaśnić. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklepmilitaria
#8 Zapaleniec#

dzięki Julia moja była miała tak na imię była z Ukrainy... zdarzył się cud i dyskusja po raz kolejny została zakończona, oby tylko klient otrzymał kasę bo wysmaruje mi negatywa... polecam przeczytać całą tą dyskusje naprawdę można się pośmiać...

oznacz moderatorów