Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa to parodia/kabaret, klient zakupił przedmiot na zamówienie, zgodnie z prawem jako sprzedawca nie mam obowiązku przyjąć zwrotu tym bardziej że przedmiot został zniszczony. SPRAWĘ ZAMIESZCZAM I BARDZO SKRACAM
Klient otworzył dyskusje, allegro "delikatnie" stwierdziło
@sklepmilitaria na samym początku popełniłeś błąd. Allegro nie obciążyło by cię za wypłatę z AP. Nie wiem z skąd taki myśli.
Dostałeś email, że nie udało się zwrócić pieniędzy z allegro finanse? Próbowałeś ponowić zwrot z AF?
ale nikt mnie za nic nie obciążył 🙂 , ja sam z własnej woli zwróciłem pieniądze przez payU które podobno nie doszyły...
@sklepmilitaria jak zrobiłeś zwrot przez allegro finanse? Czy na numer konta wskazany przez kupującego?
przez płatności allegro, tak samo jak przyszły do mnie...
@sklepmilitaria jaki jest status zwrotu w szczegółach zamówienia?
I by cię nie obciążyli oddali by ze "swoich"
pewnie tak ale dyskusja byłaby nierozwiązana i - 300 P ... wolałem tego uniknąć więc oddałem
napisałem, status dostarczona - otrzymałem też zwrot prowizji co potwierdziło ten stan
@sklepmilitaria obstawiam, że zwrot się nie zaksięgował.
a wyjaśnij o co chodzi z tym
"- wysłałem ze swojej strony potwierdzenia z banku oraz a allegro"
dokonywałeś wpłaty na poczet zwrotu z allegro finanse?
@sklepmilitaria Problem z księgowaniem zwrotu najprawdopodobniej występuje po stronie klienta. W związku z tym poprosiłam konsultantów o kolejną odpowiedź w dyskusji. Mam nadzieję, że sprawę uda się teraz szybko wyjaśnić.
dzięki Julia moja była miała tak na imię była z Ukrainy... zdarzył się cud i dyskusja po raz kolejny została zakończona, oby tylko klient otrzymał kasę bo wysmaruje mi negatywa... polecam przeczytać całą tą dyskusje naprawdę można się pośmiać...