Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam. Czy mam prawo nie zwrócić klientowi pieniążków jeżeli zwrócił mi towar rozpakowany. Konkretnie jest to tapeta, którą klient odesłał rozpakowaną bez folii i przede wszystkim bez kartki czyli metki, która jest jej najważniejszą częścią(są zawarte na niej wszystkie informację o produkcie: numer,seria,kod kreskowy). Tak na dobrą sprawę towar nie nadaje się do dalszej sprzedaży.
@kadus_ms_fb Nie możesz odmówić klientowi zwrotu, ale masz prawo do obniżenia zwracanej kwoty zgodnie z wartością produktu w stanie, w jakim został zwrócony.
@kadus_ms_fb tak naprawdę, to możesz pomniejszyć kwotę zwrotu
@kadus_ms_fb zwrot musisz przyjąć, a jak wycenić skoro nie da się tego sprzedać, zważ zobacz ile kosztuje kilo makulatury i tyle oddaj 😄
Oddaj tyle ile wg ciebie to warte min 1 grosz
@az1rael chyba jednak 1zł😉
@KOGIEL_T nie najmniejszy nominał w PL to 1 gr