anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot rozpakowanego towaru.

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam. Czy mam prawo nie zwrócić klientowi pieniążków jeżeli zwrócił mi towar rozpakowany. Konkretnie jest to tapeta, którą klient odesłał rozpakowaną bez folii i przede wszystkim bez kartki czyli metki, która jest jej najważniejszą częścią(są zawarte na niej wszystkie informację o produkcie: numer,seria,kod kreskowy). Tak na dobrą sprawę towar nie nadaje się do dalszej sprzedaży.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kadus_ms_fb Nie możesz odmówić klientowi zwrotu, ale masz prawo do obniżenia zwracanej kwoty zgodnie z wartością produktu w stanie, w jakim został zwrócony. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@kadus_ms_fb  tak naprawdę, to możesz pomniejszyć kwotę zwrotu

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kadus_ms_fb zwrot musisz przyjąć, a jak wycenić skoro nie da się tego sprzedać, zważ zobacz ile kosztuje kilo makulatury i tyle oddaj 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Oddaj tyle ile wg ciebie to warte min 1 grosz

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@az1rael  chyba jednak 1zł😉

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T nie najmniejszy nominał w PL to 1 gr

oznacz moderatorów