anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru,niezgodnego z opisem, po 3 tygodniach

MAMY ROZWIĄZANIE!
Pel-Decor
#8 Zapaleniec#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Klient po otrzymaniu paczki otworzył dyskusję, zgłosił  niezgodność z opisem. Przyznałam mu rację, wystawiając aukcję dołączyłam zdjęcia innej, bardzo podobnej lampy. Sprzedaję lampy po renowacji. Różnica była niewielka przy mocowaniu klosza, nie zauważyłam,moj błąd . Poprosiłam o zwrot. Klient przesłał się odzywać więc po dwóch tygodniach poprosiłam o zwrot lub zakończenie dyskusji. Po trzech tygodniach odpisał, że zwraca lampę. Nie ma już możliwości zwrotu przez allegro, bo minęło tyle czasu. Chce to zrobić na podany przeze mnie adres. Czy w takim wypadku allegro zwróci mi prowizję? 

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Pel-Decor jak zwrócisz kasę przez Allegro, to raczej oddadzą prowizję, czasem robią problemy, ale zawsze możesz się odwołać

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Pel-Decor  

1) jest to uznana reklamacja wiec musisz pokryć takze koszty zwrotu towaru ( koszty przesyłki które klient poniesie odsyłając lampe)

2) jeśli masz odpowiedni poziom jakości sprzedaży i zwrócisz wpłate kupującemu ze zwrotem prowizji moim zdaniem nie powinno byc problemów

oznacz moderatorów
Pel-Decor
#8 Zapaleniec#

Klient w międzyczasie napisał, że postara się ją przerobić. Nie wiem dokładnie na czym to miałoby polegać, ale mam obawy w jakim stanie mi ją zwróci. Bo jeśli będą ślady ingerencji,to co wtedy?

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Pel-Decor  to nalezało klientowi od razu napisać że jakakolwiek ingerencja może spowodować odrzucenie reklamacji lub pomniejszenie kwoty zwrotu. 

Teraz to nie wiem co .......

oznacz moderatorów
Pel-Decor
#8 Zapaleniec#

Pewnie tak, człowiek się uczy całe życie.

Załóżmy, że  lampa przyjdzie że śladami, to czy mam szansę się bronić, czy allegro protect wypłaci kupującemu całą kwotę, jeśli klient dyskusję oznaczy jako nierozwiązaną?

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Pel-Decor a o tej "przeróbce" napisał w dyskusji?

oznacz moderatorów
Pel-Decor
#8 Zapaleniec#

Na pewno w rozmowie telefonicznej. W dyskusji jest, że "się zastanawiali nad przeróbką, ale że to się wiązałoby z uszkodzeniem lampy,"

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Pel-Decor Nie może "grzebać" samemu bez twojej zgodny, ale jak napisał że niezgodność z opisem to reklamcja  a tu masz 14dni na jej rozpatrzenie i nie doczytałem czy w tym czasie ustosunkowałeś się do reklamacji?

oznacz moderatorów
Pel-Decor
#8 Zapaleniec#

Poprosiłam o zwrot. W piątek, 30.11 minęły trzy tygodnie i napisali, że chcą odesłać.  Więc, lampa jest ciągle u klienta.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Pytam czy w ciągu 14dni uznałeś bądź odrzuciłeś reklamację!

oznacz moderatorów
Pel-Decor
#8 Zapaleniec#

Niezgodność z opisem była zgłoszona TYLKO w dyskusji. Więc,w otwartej dyskusji poprosiłam o zwrot towaru. Klient nie zgłosil reklamacji , więc nie miałam gdzie się do niej ustosunkować...

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Pel-Decor Nie ma znaczenia gdzie była zgłoszona, nie odrzuciłeś w ciągu 14dni, reklamcja jest uznana.

oznacz moderatorów
Pel-Decor
#8 Zapaleniec#

Oczywiście, że uznana. Przecież napisałam, że od razu poprosiłam o zwrot. Tylko ciągle  czekam na zwrot lampy. Lampa została sprzedana 6 listopada. Dyskusja otwarta 14listopada. Wczoraj mi napisali, że jednak chcą ją zwrócić. Czego Pan nie rozumie?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Poproszenie o zwrot nie oznacza że uznana, masz braki, lepiej poczytaj na temat reklamacji jak chcesz nadal sprzedawać, bez urazu.😐

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Pel-Decor  sugeruje w dyskusji zapytać czy były robione przerówbki i ewentualnie poprosić o zdjęcia. Wówczas być może da sie ocenić czy produkt stracił na wartości poprzez ingerencje kupującego

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Pel-Decor W kwestii zwrotu prowizji, to w momencie kiedy zlecisz zwrot pieniędzy klientowi - wypełnij wniosek o rabat transakcyjny. Zrobisz to w szczegółach zamówienia, przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji i zaczekaj na decyzję. 😊

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów