Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Klient po otrzymaniu paczki otworzył dyskusję, zgłosił niezgodność z opisem. Przyznałam mu rację, wystawiając aukcję dołączyłam zdjęcia innej, bardzo podobnej lampy. Sprzedaję lampy po renowacji. Różnica była niewielka przy mocowaniu klosza, nie zauważyłam,moj błąd . Poprosiłam o zwrot. Klient przesłał się odzywać więc po dwóch tygodniach poprosiłam o zwrot lub zakończenie dyskusji. Po trzech tygodniach odpisał, że zwraca lampę. Nie ma już możliwości zwrotu przez allegro, bo minęło tyle czasu. Chce to zrobić na podany przeze mnie adres. Czy w takim wypadku allegro zwróci mi prowizję?
@Pel-Decor jak zwrócisz kasę przez Allegro, to raczej oddadzą prowizję, czasem robią problemy, ale zawsze możesz się odwołać
1) jest to uznana reklamacja wiec musisz pokryć takze koszty zwrotu towaru ( koszty przesyłki które klient poniesie odsyłając lampe)
2) jeśli masz odpowiedni poziom jakości sprzedaży i zwrócisz wpłate kupującemu ze zwrotem prowizji moim zdaniem nie powinno byc problemów
Klient w międzyczasie napisał, że postara się ją przerobić. Nie wiem dokładnie na czym to miałoby polegać, ale mam obawy w jakim stanie mi ją zwróci. Bo jeśli będą ślady ingerencji,to co wtedy?
@Pel-Decor to nalezało klientowi od razu napisać że jakakolwiek ingerencja może spowodować odrzucenie reklamacji lub pomniejszenie kwoty zwrotu.
Teraz to nie wiem co .......
Pewnie tak, człowiek się uczy całe życie.
Załóżmy, że lampa przyjdzie że śladami, to czy mam szansę się bronić, czy allegro protect wypłaci kupującemu całą kwotę, jeśli klient dyskusję oznaczy jako nierozwiązaną?
@Pel-Decor a o tej "przeróbce" napisał w dyskusji?
Na pewno w rozmowie telefonicznej. W dyskusji jest, że "się zastanawiali nad przeróbką, ale że to się wiązałoby z uszkodzeniem lampy,"
@Pel-Decor Nie może "grzebać" samemu bez twojej zgodny, ale jak napisał że niezgodność z opisem to reklamcja a tu masz 14dni na jej rozpatrzenie i nie doczytałem czy w tym czasie ustosunkowałeś się do reklamacji?
Poprosiłam o zwrot. W piątek, 30.11 minęły trzy tygodnie i napisali, że chcą odesłać. Więc, lampa jest ciągle u klienta.
Pytam czy w ciągu 14dni uznałeś bądź odrzuciłeś reklamację!
Niezgodność z opisem była zgłoszona TYLKO w dyskusji. Więc,w otwartej dyskusji poprosiłam o zwrot towaru. Klient nie zgłosil reklamacji , więc nie miałam gdzie się do niej ustosunkować...
@Pel-Decor Nie ma znaczenia gdzie była zgłoszona, nie odrzuciłeś w ciągu 14dni, reklamcja jest uznana.
Oczywiście, że uznana. Przecież napisałam, że od razu poprosiłam o zwrot. Tylko ciągle czekam na zwrot lampy. Lampa została sprzedana 6 listopada. Dyskusja otwarta 14listopada. Wczoraj mi napisali, że jednak chcą ją zwrócić. Czego Pan nie rozumie?
Poproszenie o zwrot nie oznacza że uznana, masz braki, lepiej poczytaj na temat reklamacji jak chcesz nadal sprzedawać, bez urazu.😐
@Pel-Decor sugeruje w dyskusji zapytać czy były robione przerówbki i ewentualnie poprosić o zdjęcia. Wówczas być może da sie ocenić czy produkt stracił na wartości poprzez ingerencje kupującego
@Pel-Decor W kwestii zwrotu prowizji, to w momencie kiedy zlecisz zwrot pieniędzy klientowi - wypełnij wniosek o rabat transakcyjny. Zrobisz to w szczegółach zamówienia, przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji i zaczekaj na decyzję. 😊