Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam mianowicie sytuacje takową dokładnie tydzień temu, kupujący kupił ode mnie w pełno sprawny cały sprzęt kino domowe (usługa paczkomatem InPost - nie kurierem) i po otrzymaniu paczki stwierdził, iż nie działa jemu panel wyświetlający cyferki oraz górne przyciski sterowania.
Paczka dziś do mnie wróciła ze sprzętem, ponieważ kupujący odesłał ją paczkomatem do mnie na adres.
Po rozpakowaniu jako procedura reklamowa - zauważyłem iż ramka chroniąca ekran jest całkowicie popękana i nie trzyma się konstrukcji. Przyciski faktycznie są wbite do środka - ale nie wszystkie są niesprawne - tylko część z nich nie działa, a dwa z pięciu są wciśnięte w obudowę kina domowego.
Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Odesłać ponownie do kupującego czy przyjąć zwrot uszkodzonego jakby nie patrzeć towaru?
Czekam za wszelką dobrą pomoc w tym temacie.
Jeśli sprzedajesz jako firma - a wnoszę, że tak, skoro przyjmujesz zwroty, to w/g ustawy odpowiadasz za towar do chwili odebrania go przez kupującego. Więc to w Twojej gestii jest ewentualne ubieganie się o odszkodowanie u przewoźnika. Bo z opisu wynika, że uszkodzenie powstało w transporcie.
Nie jestem firmą, a osobą fizyczną. Uszkodzenie prawdopodobnie powstało w transporcie, a sprzedający nie ma protokołu szkody, ponieważ zamówił dostawę inpost - paczkomat.
*kupujący.
To była reklamacja. Możesz ją uznać i zwrócić kupującemu wszystkie koszty, albo ją odrzucić. Jeśli odrzucisz, możesz odesłać kupującemu niesprawny sprzęt, a kupujący może w takiej sytuacji wystąpić z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Jeśli ją otrzyma, Allegro może wymagać od ciebie zwrotu kosztów.