Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych.
Opisze po krotce nieprzyjemna sytuacje, ktora mnie spotykala.
1) Kupujacy zakupil produkt w moim sklepie allegro przed swietami, to jest 19 grudnia, a 21 grudnia paczka zostala nadana. Z Osaki (Japonia) (numer wysylki wyprowadzony i wyslany wiadomosci do Pani)
2) W opisie aukcji, jest bardzo klarowna informacja ze paczki to okolo(poczta lotnicza pracuje roznie, raz szybciej raz wolniej) 14 dni roboczych, ale kupujacy nie zrozumial takiego wyrazu jak dzien roboczy i mysli ze swieta nie maja na to wplywu. W Japonii swieta trwaja srednio od 26 grudnia do 3-4 stycznia.
3) Pani zarzadala zwrotu pieniedzy, pomimo ze paczka ciagle nie dotarala fizycznie jeszcze do tej Pani. Gdy poprosilam zeby poczekac i paczke odeslac, aby otrzymac zwrot zaczeto mnie starszyc policja i obrazac od oszustek. Gdy wyslalam dowod wysylki i screenshot z trackingu, otrzymalam negatywny komentarz pelny klamstw(mam malo komentarzy, to maly sklep, wiec to duza rana dla mnie).
4) Pomimo ze paczka moze byc w przyszlosci odebrana przez ta niemila Pania, moniturujacy dyskusje pracownik Allegro, powiedzial ze mam zwrocic pieniadze. Pomimo ryzyka podwojnej straty z mojej strony.
Teraz moje pytanie: Czy to nie ma ryzyka ze jesli teraz zwroce pieniadze, to Pani odbierze paczke i bede podwojnie stratna ? Tracac i produkt i pieniadze ? Dlaczego pomoc Allegro nie jest obiektywna w sprawie zaistnialej sytuacji ? Jak mozna sie chronic przed taki zachowaniem kupujacych ?
Jeżeli termin dostawy podany na akcji został przekroczony, kupujący może odstąpić od umowy ze względu na opóźnienie i żądać niezwłocznego zwrotu pieniędzy. Gdyby stało się tak, że po zwrocie środków kupujący przesyłkę jednak odbierze, można żądać od niego w drodze oddzielnego postępowania wydania towaru sprzedającemu lub zapłaty za towar.
Szanowny Panie xyz96, system Allegro wylicza sredni czas dostaw automatycznie, ja sama dodaje informacje dodatkowa do opisu (co ciekawe Allegro blokuje uzywanie w opisie slow takich jak "wysylka" czy "paczka", gdyz jest to miejsce na opis artykulu) 'Okolo 14 dni roboczych', ten okres nawet w pelni nie minal.
Jesli to co Pan mowi jest prawda i szacunek jest wyznacznikiem, od kiedy mozna zarzadac zwrotu to oznacza ze kazdy dowolony zakup mozna przerwac, zarzad zwrotu, a ja zbankrutuje.
Szanowna Pani undziabundzia
Ja to wiem i Pani to wie, a klienta nie interesuje, kto w aukcji pisze. On wie, że to umowa, za którą odpowiada sprzedawca, a jeśli sprzedawca wystawia ofertę wiedząc o tym, że ktoś mu coś do umowy z kupującym dopisuje, to godzi się na to dopisywanie i za terminy odpowiada.
@xyz96 napisał(a):
[...] Gdyby stało się tak, że po zwrocie środków kupujący przesyłkę jednak odbierze, można żądać od niego w drodze oddzielnego postępowania wydania towaru sprzedającemu lub zapłaty za towar.
Czy ty wierzysz w to co piszesz ?
Żądać w drodze oddzielnego postępowania - już to widzę......
No niestety otrzymalam blokade sprzedazy:
Czyli w ogolnym rozrachunku chcialam sie uchronic przed oszustwem, a zostalam wyeliminowana z allegro pod pretekstem ze musze zarejestrowac dzialanosc, ktorej nie posiadam.
Dodatkowo informacja: w jak sie pracuje na pelen etat to nie mozna zarejestrowac dzialanosci w Japonii.
@undziabundzia Postaram się pomóc i wyjaśnić tę sytuację. Już działam w Twojej sprawie, ale potrzebuję trochę czasu, dlatego na razie poproszę Cię o cierpliwość.
@undziabundzia Jak obiecałam, wracam Do Ciebie z informacjami, ale niestety nie mam na razie dobrych wieści. Termin na doręczenie przesyłki został przekroczony, a Kupujący odstąpił od umowy, do czego miało prawo oraz skorzystał z możliwości uzyskania rekomensaty z Programu Ochrony Kupujący. W tej sytuacji, abyśmy mogli odblokować Twoje konto, musisz uregulować zobowiązanie z tytułu wypłaconej rekomensaty oraz poprawić jakość swojej sprzedaży.
Uprzedzając Twoje przyszłe pytania, jeśli Kupujący odbierze tę przesyłkę powinien ją do Ciebie odesłać, a Ty spłacić swoje zobowiązanie wobec Allegro. Natomiast jeśli tego nie zrobi i ją zatrzyma to oczywiście nie będziesz musiał spłacać rekompensaty. Wówczas to my rozliczymy się z Kupującym.
Dziekuje bardzo @_HolaOla_ ! Juz oplacilam rachunek, lecz blokada dalej jest 😞
Szanowna Pani Olu, jeszcze jedno pytanie mam zalegle chodzi mi o ta masowa edycje (wstawilam screen-shots) informacji ktore musze zmienic, a nie ma mozliwosci edycji tego z panelu klienta, czy mozna liczyc na wsparcie kogos z dzialu IT zeby np. ustawil na sztywno czas przewozu, albo zmienil komenda SQL w bazie danych czas przewozu oraz wskazane przez mnie informacje ? (post aktualnie jest na drugiej stronie, "info dodatkowe na temat wysylki" i czas "przewozu we wszystkich cennikach" na 14-36 dni)
@RED"dzialam w stylu kamikadze" haha dziekuje za wsparcie Panie @RED
Musze jakos zmienic teraz 300 opisow aukcji 😞
Pozdrawiam
@_HolaOla_ Pani Olu, czy Pani o mnie pamieta ?
@undziabundzia Masz zaledwie 85% pozytywnych komentarzy. Prawdopodobnie niedługo Allegro zablokuje Cię całkowicie razem z tą Twoją Japonią. Nie możesz w opisie przedmiotu informować o czasie dostawy z Japonii. Czas ten nie może być inny, niż podany w zakładce Dostawa.
@undziabundzia Tak, cały czas pamiętam i działam, aby Ci pomóc wyjść z tej sytuacji. Jeśli chodzi o masową edycję ofert to niestety nie mamy możliwości aby udostępnić takie rozwiązanie specjalnie Tobie, ale konsultuję jeszcze kwestię właściwych ustawień jeśli chodzi o czas wysyłki w Twoich ofertach, więc poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości.
@_HolaOla_ Bardzo dziekuje ! Ja naprawde chce wszystko robic poprawnie, nie lamac zadnych zasady i zeby kilenci byli zadowoleni i Allegro rowniez.
Z wyrazami szacunku i wdziecznosci 🙂
@undziabundzia Doskonale to widzę, dlatego zrobiłam co mogłam i właśnie dostałam potwierdzenie, że odblokowaliśmy Twoje konto. Widzę również, że wydłużyłaś już deklaracje czasu wysyłki w swoich ofertach, więc przewidywany czas dostawy prezentuje teraz właściwe terminy dla Kupujących. Gdybyś miała jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, pisz śmiało 😉
@_HolaOla_ Szczerze gleboko z serca dziekuje, jesli bede mogla kiedys sie jakos odwdzieczyc (wlasciciel konta, to moj maz 🙂 ) prosze nie wachaj sie z kontaktem. :)) pozdrawiam
@undziabundzia Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc i polecam się na przyszłość 🙂 Wszystkiego dobrego!
@megii_ss Tak, wierzę w to, co piszę. Mało mnie interesuje, co widzisz, ale taka jest procedura. Punkty za to pytanie otrzymałaś od innych sprzedawców z Allegro, którzy też nie znają zasad.
@undziabundzia działasz w stylu japońskim, jesteś na allegro kamikadze 🙂
teleportujesz towary do polski a potem je rozwozi kurier ?
Ja tu widzę niestety winę allegro, którą serwis przerzuca na sprzedawcę
dzisiaj 15.01
np: w ofercie
https://allegro.pl/oferta/isehan-sunkiller-perfect-water-essence-50g-spf-50-11070465284
serwis podaje datę dostawy na
Zakup przedmiotów wysyłanych z zagranicy może wiązać się z koniecznością zapłaty podatku VAT oraz cła. Zapoznaj się z warunkami dostawy oraz obowiązującymi regulacjami w tym zakresie.
Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych.
Wysylka z Japonii to okolo 14 dni roboczych
@undziabundzia Poprosiłam już naszego pracownika o wypowiedź w Twojej dyskusji z Kupującym, dlatego poczekaj proszę cierpliwie. Jeśli tylko dostanę więcej informacji w Twojej sprawie, wrócę tutaj ze szczegółami.
Serdecznie dziekuje !