anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Formularz kontaktowy

Kategorie
kupujący
kupujący 1058
inne
inne 202
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
9
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
88
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
248
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
136
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1235
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
594

Formularz kontaktowy

petinek_pl
#13 Ambasador#

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Usuńcie obowiązek dodawania nr zamówienia do formularza kontaktowego. Często mam ogólne pytanie nie związane z zamówieniem a i tak każecie je zawsze podawac by przejść dalej. Ponad to konsultanci i tak nigdy nie widzą tej informacji bo już nie raz podawałam loginy kupujących i nr zamówień a konsultant i tak prosił o podanie bo nie widzi..

3 Komentarze
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

Cześć, @petinek_pl! Dziękuję za Twoją propozycję. Weryfikuję jakie mamy plany w zakresie usprawnień formularza kontaktowego i wrócę tu z informacją gdy ustalę szczegóły. 😊

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

Cześć, @petinek_pl! Wracam do Ciebie z informacją, że nie planujemy rezygnować z podawania numeru zamówienia w formularzu kontakowym. Dodatkowo podanie numeru zamówienia, jest opcjonalne (nieobowiązkowe). Podanie numeru zamówienia, ma na celu przyśpieszenie weryfikacji zgłoszenia oraz ma zapobiegać dodatkowym wiadomościom w celu doprecyzowania zgłoszenia. Zależy nam, aby doradca mógł już w pierwszym kontakcie zweryfikować sprawę. 

 

Faktycznie w przypadku, gdy pierwszy kontakt był z naszym botem Alliną - zamówienie nie było wyświetlane doradcy, jednak nasz dział techniczny pracuje nad usprawnieniem tego. Niemniej jednak, bardzo dziękuję za podzielenie się Twoją sugestią i zachęcam do dzielenia się pomysłami! 😊

petinek_pl
#13 Ambasador#

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_

PO PIERWSZE Bardzo zabawne tylko ani razu nie miałam kontaktu z czatbotem..niby na jakiej podstawie to wysnuliscie gdy pisze od początku o konsultancie.

PO DRUGIE "podanie numeru zamówienia, jest opcjonalne (nieobowiązkowe)" - nieprawda bo każecie szukać zamówienia i podawać

PO TRZECIE "Podanie numeru zamówienia, ma na celu przyśpieszenie weryfikacji zgłoszenia oraz ma zapobiegać dodatkowym wiadomościom w celu doprecyzowania zgłoszenia. Zależy nam, aby doradca mógł już w pierwszym kontakcie zweryfikować sprawę. " - WŁAŚNIE TAK O TYM PISZĘ ŻE KONSULTANT NIGDY W ROZMOWIE NIE WIDZI TYCH DANYCH I ZAWSZE KAŻE PODAĆ NA NOWO I TWIERDZI ŻE NIC NIE MA

Ludzie zacznijcie czytać ze zrozumieniem co się pisze no...

oznacz moderatorów