anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Historia zwrotów środków

Kategorie
kupujący
kupujący 1067
inne
inne 222
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
408
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
199
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Historia zwrotów środków

aplauz
#9 Pomysłodawca#

Rzecz, której mi w Allegro mocno ostatnio brakuje, to brak czytelnej informacji na temat zwrotu środków za dokonany zwrot towaru. W przypadku jednego zwrotu problemu nie ma - wchodzę sobie na konto bankowe i patrzę, czy wpłynął. W przypadku wielu zwrotów niestety nie jest już różowo, a w samej historii transakcji w Allegro na próżno szukać informacji o zwróconych pieniądzach (albo nie umiem tego robić).

Mam teraz przypadek, gdy kupowałem od jednego sprzedającego w różnym czasie wiele produktów, które wysyłane były w paczkach po kilka/kilkanaście sztuk. W zasadzie z każdej z tych paczek jakiś produkt (bądź kilka) zostało zwróconych do sprzedającego. Przekopywanie się  przez wszystkie zakupy, by wyłuskać, do których z paczek był robiony zwrot towaru i czy po tym zwrocie oddano mi pieniądze, jest drogą przez mękę.

31 Komentarze
sophie-bunny
#13 Ambasador#

@aplauz, @Agent051 

Wasza dyskusja nie ma większego sensu, bo żaden nie przekona drugiego. 😀

Oczywiście @Agent051 ma 100% racji.

aplauz
#9 Pomysłodawca#

sophie-bunny, mam w głębokim... dyskusję. Podrzuciłem pomysł, a na jego temat wypowiadają się (przynajmniej w przypadku Agenta051) ci, których nie dotyczy. Przypominam, że pomysł polega na ułatwieniu kontroli nad zwrotami po stronie kupującego i w mojej ocenie nie godzi w żaden sposób w interes kupującego. Ale, jak widać, dla Agenta051 jest to okazja do szukania w tym spisku i powodu do pyskówek (np. sugerowanie cwaniactwa), choć nie miał nawet wiedzy, w jakiej konkretnej sytuacji mnie by się takie narzędzie przydało.

 

Zresztą efekt finalny jest taki, że przekopałem wyciąg bankowy (zabawa na dobre kilkanaście minut w tym przypadku) i faktycznie za jeden zwrot towaru nie odzyskałem pieniędzy, a ponieważ sprzedający zignorował moje ponaglenia, założyłem spór w Allegro, zwróciłem się o zwrot kasy z POK i dobę później kasa wróciła... od sprzedającego.

morela681
#7 Wielbiciel#

Jako uzytkownik realizujacy baaaardzo duzo zakupow przez Allegro pragne zaproponowac rodzaj oznaczeń dla zrealizowanych zakupów. Oznaczenia mialy by na celu ułatwienie dla tych artykulow, ktore Kupujący zwraca Sprzedawcy. Czas oczekiwania na zwrot srodkow $ czesto oscyluje nawet do ok 3tyg. Trudno jest kontrolowac czy pamietac za co z listy 'Moje zakupy' Sprzedajacy zwrocili juz nam srodki, a za co nie. Zatem obok takich zakladek jak "w toku" , "anulowane", etc proponuje kolejną, ktora umozliwi nam wlasne notatki, jako kupujacym. Innym rozwiązaniem mogla by byc mozliwosc przeniesienia danych operacji z tymi zakupami, za ktore nie sa jeszcze nam zwrocone $ do sekcji transakcji nieuregulowanych finansowo, czy tp. 

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Najlepszy sposób to kupować mniej ale z rozsądkiem by nie robić zwrotów i utrudniać pracę innym .Chwila zastanowienia ,przejrzenia opinii o sprzedawcy pomaga w rozsądnym kupowaniu i odchodzi problem zwrotów .

morela681
#7 Wielbiciel#

Pls.... To sekcja pomysłów, a nie 'Wasze pytania'...🙈☺ A kategoria Twojej odpowiedzi miesci sie w zakresie moich mozliwosci i dalabym radę bez Twojej pomocy;)

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To ci napiszę że jak dla mnie pomysł słaby i nie wart rozważania i piszę to jako kupujący który stara się kupować z głową a nie na pałę.

Knowhere
#21 Demiurg#

@morela681 Jak zawsze przy takich "pomysłach" nurtuje mnie jedno pytanie: ile trzeba robić zwrotów żeby w nich się gubić?🤔

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@aplauz bardzo Ci dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją opinią. To ważny aspekt, który łączy się z wprowadzaną aktualnie nową polityką zwrotów, dlatego konsultuję Twój pomysł z właściwym zespołem i jak tylko otrzymam informację, czy planujemy zmiany w tym zakresie, wrócę tutaj ze szczegółami. 

aplauz
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_Jak przebiega konsultacja pomysłu?

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@aplauz bardzo Cię przepraszam, że wracam z odpowiedzią dopiero teraz, ale od czasu pojawienia się Twojej propozycji wiele już udało nam się zmienić i poprawić. Teraz możesz sprawdzić status danego zwrotu w zakładce Moje zakupy, wybierając filtr Zwroty. Znajdziesz tam wszystkie informacje o danym zwrocie, m.in. o tym, czy był to zwrot całości czy częściowy (i jakie przedmioty dokładnie) oraz czy sprzedający zlecił zwrot środków za ten zakup. 

oznacz moderatorów