anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konieczność argumentacji negatywa

Kategorie
kupujący
kupujący 555
inne
inne 110
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
38
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
58
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
160
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
66
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
494
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
279

Konieczność argumentacji negatywa

konto zamknięte
Nie dotyczy

Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć również komentarzy pozytywnych jeśli ktoś wystawił np. notę za zgodność czy koszt wysyłki albo cokolwiek innego, mniejszą bądź równą 2 gwiazdkom.

Z jednej strony pomoże to nam jako sprzedawcom poprawiać swoją jakość, z drugiej, informuje innych potencjalnych klientów co było nie tak, a po trzecie, chociaż minimalnie będziemy w stanie się bronić przed nieuczciwymi transakcjami typu "po złości" czy odwetowe lub konkurencyjne.

37 Komentarze
AlleStino6
#7 Wielbiciel#

prosto i na temat dawniej system komentarzy był o niebo lepszy gdzie można było wystawić kupującemu bo teraz to jest paranoja, szantaż ze strony kupującego

Partego_pl
#8 Zapaleniec#

Również jestem jak najbardziej za koniecznością dodania komentarza do negatywnych ocen. Po raz kolejny klient wystawia negatywa, ponieważ produkt nie przypada mu do gustu. Pomimo rozmowy i zapewnienia ze strony kupującego, że ocena zostanie zmieniona, tak się nie dzieje i zostaję z nieuzasadnionym, bezpodstawnym negatywem.

Client:102539858
#7 Wielbiciel#

Odkopuję, ponieważ też jestem za tym, aby wszystkie negatywne opinie były argumentowane, i to obustronnie - sprzedający też powinien mieć możliwość oceny kupującego, jak wcześniej. Dawno temu każda strona mogła wystawić ocenę i powinno to funkcjonować do dzisiaj. Niższe oceny wyłącznie z opisem, skrócony czas na dodanie oceny do transakcji oraz jakaś ludzka i logiczna obsługa zgłoszeń niepoprawnych/niesłusznych ocen przez Allegro.

mon65001
#8 Zapaleniec#

Niewątpliwie Sprzedający powinni mieć możliwość jakiejkolwiek oceny Kupującego, chociażby poprzez tylko "+" i "-", bo Kupujący tak naprawdę mogą sobie klikać, komentować bez żadnych "konsekwencji".

Ziolko39
#17 Koryfeusz#

Proponuję, aby Allegro wprowadziło obowiązkowy opis kupującego zarówno pod zaniżonym pozytywem (dlaczego mniejsza ilość gwiazdek), jak i pod negatywem (dokładny opis dlaczego). W chwil obecnej jest tak, że czasem kupujący wystawia negatyw bez żadnego komentarza, czyli nie wiadomo za co. Służyło by to też sprzedającym, którzy wiedzieli by co jest nie tak, mogąc to poprawić. Opis powinien być obowiązkowy przy zastrzeżeniu "brak opisu - brak negatywa lub pozytywa"

AR_Auto_Czesci
#11 Animator#

Jestem ZA, dodatkowo proponowałbym wyrzucenie "gwiazdek" za KOSZT WYSYŁKI.

 

Pomimo że mamy SMARTA 70% Kupujących daje później po 3-4 gwiazdki za koszt wysyłki po wybraniu płatnej opcji - uważam że jest świadom swojego wyboru rodzaju i płatności  transportu podczas zakupu 

yumezora
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam pomysł związany z komentarzami od kupujących.

Gdyby była możliwość obowiązkowego komentarza, jeśli kupujący odjął nawet jedną gwiazdkę. Przynajmniej u mnie, czasem się zdarza, że kupujący odejmuje gwiazdkę nie podając powodu. Gdyby kupujący musieli dodawać komentarz po odjęciu gwiazdki, wtedy sprzedający ma jakiś "feedback", a tak to się zastanawia, czemu ktoś jest nie w pełni zadowolony.

oznacz moderatorów