Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
FUNKCJONALNOŚĆ WIELOKROTNIE KRYTYKOWANA, NIEPOTRZEBNA, SZTUCZNA (nabija kasę portalowi - prowizja od sprzedaży). wprowadzenie zmian w regulaminie nie jest wcale trudne - trzeba tylko słuchać klientów i chcieć im pomóc.
Likwidacja to może tak nie do końca ,ale ten czas 5 min po każdym przebiciu jest zbyt długi . Przy ciekawych pozycjach z różnych powodów nie wszyscy mają równe szanse w licytacji i często ktoś licytując w ostatnich sekundach nie daje rady przebić . Tu wystarczyła by minuta lub nawet 30 sekund .
Cześć, @ed670! Dziękuję za podzielenie się Twoim pomysłem, jednak proszę Cię o jego doprecyzowanie. Jakie konkretnie korzyści Twoim zdaniem przyniesie wprowadzenie takiej zmiany? Im więcej szczegółów, tym łatwiej będzie nam ocenić potencjał na wprowadzenie zmiany.
Z naszej perspektywy, automatyczne przedłużenie czasu licytacji to szansa dla pozostałych kupujących, którzy zyskują czas na złożenie nowej oferty.
Szanse mają wszyscy równe przez cały czas trwania aukcji - niczego nie trzeba ulepszać bo lepsze jest wrogiem dobrego. Wasza "perspektywa" nie ma znaczenia - liczy się zadowolenie klienta.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.