anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oznaczenie wiadomości jako nieodczytana

Kategorie
kupujący
kupujący 1118
inne
inne 215
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
107
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
111
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
265
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
136
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1247
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
600

Oznaczenie wiadomości jako nieodczytana

e-zakupy_24
#8 Zapaleniec

Aktualnie mamy możliwość oznaczenia konwersacji z Klientem jako odczytana. Mój pomysł jest bardzo prosty. Polega on na stworzeniu dodatkowego przycisku, który pozwala oznaczyć konwersację jako nieodczytaną, pomimo tego, że wiadomość już się odczytało.

7 Komentarze
e-zakupy_24
#8 Zapaleniec
ziel-med24
#7 Wielbiciel

Taaak ! Potrzebna funkcja

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

Cześć, @e-zakupy_24! Dziękuję za Twoją propozycję, jednak poproszę Cię o doprecyzowanie - czemu taka opcja ma służyć? W jakich przykładowych sytuacjach, byłaby ona pomocna? Te informacje będą pomocne, aby zweryfikować możliwość wprowadzenia takiej opcji. 😊

hurtimax
#2 Obserwator

@Sa_nova są sytuacje gdzie klient o coś pyta w zamówieniu natomiast nie sprzedający nie potrafi odpowiedzieć od razu, na przykład musi zweryfikować datę ważności na magazynie, zapytać magazyniera który przyjedzie dopiero za X h na drugą zmianę do firmy itd, nie ma możliwości odłożenia wiadomości w czasie

są sytuacje, że wiadomość odczyta np. osoba, która nie zajmuje się danym tematem w firmie, w ten sposób zaznaczyła by wiadomość jako nieodczytaną przez co kolejna osoba ponownie trafi na wiadomość

 

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@e-zakupy_24 pytanie od klienta Masz również w skrzynce e-mail , wystarczy pozycję oznaczyć np gwiazdką lub jako ważne , wiadomości odczytane i nie wymagające dalszej konwersacji  odrzucasz do kosza .

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane
Status zmieniony na: Weryfikowany

Dziękuję za doprecyzowanie, @e-zakupy_24. Skierowałam Twój pomysł do zespołu odpowiedzialnego za rozwój tego obszaru.

Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam 🙂  

Client:126856031
#7 Wielbiciel

Podbijam pomysł. 
Potrzebujemy takiej funkcji. Allegro obsługuje u nas kilka osób w zależności o tematu (obsługa, magazyn, serwis). Czasem Klient w zwykłej wiadomości  składa reklamację (nie poprzez dyskusje czy reklamację) i aż się prosi żeby oznaczyć wiadomość jako nieodczytaną i skierować do serwisu. W druga stronę to samo: zdarza się, że Klient zgłasza dyskusję ze chce otrzymać duplikat faktury - wówczas serwis mógłby oznaczyć wiadomość jako nieodczytaną i przekierować do działu obsługi.
Mało tego! Gdyby w panelu z wiadomościami dało się tworzyć foldery i przenosić wiadomości do odpowiednich sekcji byłoby w ogóle mega funkcjonalnie. Proszę to przemyśleć. 

oznacz moderatorów