@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
prosze o skrócenie czasu automatycznego anulowania nieopłaconych zamówień. Mam sporo produktów w pojedynczych egzemplarzach, ktoś nie płaci i ja mam przez 7 dni produkt „zamrożony”. Zamowienia powinny się automatycznie anulować po 48 godzinach od zakupu. Ostatnio w ogóle miałam sytuacje gdy krem „kupił” u mnie inny sprzedawca, który sprzedaje ten sam produkt (oferuje go 3 sprzedawców wiec nie jest to popularny produkt). „Kupil” ostatnia sztukę za która oczywiście nie zapłacił ale ja przez tydzień nie mogłam tego produktu ponownie wystawić do sprzedaży.
Zwłaszcza ze takich nieopłaconych zakupów jest sporo i jeszcze nawet raz mi się nie zdarzyło żeby ktoś zapłacił za kliknięty produkt po 3 czy 7 dniach. Albo ktoś kupuje i płaci albo niech nie wprowadza zamieszania.