Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Już parę razy dostałem wiadomość od klienta czemu nie może zapłacić kartą zagraniczną i mimo zamawiania produktu, klient nie jest w stanie przelać pieniędzy mimo tego, że w innych sklepach jest w stanie normalnie zapłacić.
@huzarbiz Cześć! Dzięki za Twoją sugestię, ale proszę o dopowiedzenie - z jakiej karty korzystają i na którym etapie zakupowym Twoi klienci mają problem z opłaceniem zamówienia?
Chodzi o kartę brytyjską, z jakiego banku dokładnie nie mam pojęcia.
Klient ma problem w momencie gdy zamawia u mnie produkt i przechodzi przez transakcję, u niego jest napisane pomyślna transakcja, a w sekcji zamówień, zamówienie nie może zostać opłacone i mimo minionego tygodnia nadal płatność nie może przejść i zakup automatycznie się anuluje.
@huzarbiz Dziękuję za numer zamówienia. Otrzymałam informację, że płatności są anulowane przez bank, zatem Kupujący w celu wyjaśnienia sytuacji powinien kontaktować się właśnie z bankiem.
Problem autora wątku został rozwiązany, a od niedawna dla wszystkich kupujących spoza Polski uruchomiliśmy możliwość płatności za pomocą PayPal, więc pomysł uznaję za zakończony.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.