anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakładka Zwroty towarów do poprawki.

Kategorie
kupujący
kupujący 1007
inne
inne 201
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
11
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
119
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
267
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
126
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1127
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
563

Zakładka Zwroty towarów do poprawki.

mako_poznan
#10 Popularyzator#

Prośba do allegro.

W związku z tym, że ilość zwrotów stanowi dość dużą część sprzedaży można poprawić kilka ważnych kwestii w zakładce zwrot towarów?

1) Nie widzę bez klikania w szczegóły każdego zwrotu czy pieniądze zostały zwrócone czy nie. A już najgorzej jak jeden kupujący kupuje i zwraca cały czas to samo. Gubię się potem w który zwrot już wszedłem a w który nie. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

2) Przydałaby się możliwość szybkiego skontaktowania się z kupującym. Bo 50% zwrotów to fv. Muszę wysyłać kupującym korekty faktur. Ci muszą mi potwierdzić ich odbiór.  Przycisk "wyślij wiadomość do kupującego" byłaby jak znalazł. 

4 Komentarze
tomsyty
#10 Popularyzator#

Jeśli korzystasz z przeglądarki Chrome, to rozszerzenie "Allegro Extensions" z włączonym modułem "Szybkie wysyłanie nowej wiadomości do kupującego". Zaktualizowałem go aby dodawał przycisk "Nowa wiadomość" także na stronie zwrotów. Do pobrania tutaj  

Co do pierwszego pytania, to masz widoczny status bez klikania przycisku "szczegóły", w rogu na górze po prawej masz pogrubioną czcionką "zwrot prowizji (rabat transakcyjny)" jeśli wykonałeś zwrot wpłaty i otrzymałeś rabat transakcyjny (jeśli nie otrzymałeś bo zwrot był po dłuższym czasie po którym nie otrzymasz zwrotu prowizji, to prawdopodobnie będzie tam samo sformułowanie "zwrot wpłaty").

send_message_from_returns_page.gif

mako_poznan
#10 Popularyzator#

No właśnie wczoraj się przekonałem, że "zwrot prowizji (rabat transakcyjny)"  nie jest adekwatny z zwrotem środków.

Klient pisze, że nie otrzymał pieniędzy. Ja widzę "zwrot prowizji". Wchodzę w szczegóły i faktycznie allegro oddało mi prowizję bez oddanie pieniędzy klientowi.

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

Cześć, @mako_poznan! Dziękuję, że podzieliłeś się Twoimi uwagami do zakładki zwroty towarów. Potrzebuję jednak doprecyzowania, w jaki sposób widzisz wprowadzenie takich zmian? Czy masz na myśli, aby przy zwróconym zamówieniu wyświetlać np. status zwrotu płatności (np. rozpoczęty, oczekujący, anulowany)? 

 

W kwestii wysyłki wiadomości wiadomości do klienta, @tomsyty podał Tobie możliwość rozwiązania. Dodatkowo zweryfikuję, czy planujemy zmiany w tym zakresie w zakładce zwrotów. 😊

 

W sprawie rabatu transakcyjnego, to jest on przyznawany w momencie kiedy został prawidłowo zlecony zwrot pieniędzy. Dlatego proszę Cię o podanie numeru zamówienia, przy którym wydarzyło się inaczej - zweryfikuję tą sytuację. 😊

mako_poznan
#10 Popularyzator#

Zacznę od końca. Numer zwrotu 80ML/2025. Tutaj był zwrot prowizji a nie było zwrotu pieniędzy...podobno.

Dlatego nie widziałem, że klient nie otrzymał pieniędzy. I się o nie upomniał.

Co do pierwszego pytania. To fajnie gdyby w prawy górnym rogu /tam gdzie wyświetla się zwrot prowizji/ było więcej opcji wyświetlenia np. "zleciłeś zwrot pieniędzy" i aby wyświetlał się natychmiast po dokonaniu jakiś ruchów w tym temacie.

 
oznacz moderatorów