anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zakazać autorespondera

Kategorie
kupujący
kupujący 1057
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
384
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

zakazać autorespondera

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

allegro powinno zakazać uzywania autorespondera

W moim odczuciu źle to wpływa na relacje klient-sprzedawca

Tym samym zakłamuje statystyki które są tak ważne dla serwisu

 

 

 

53 Komentarze
tadeksasnal
#9 Pomysłodawca#

Dochodzimy do wniosku który wszyscy wiedzą. Chora jest platforma. A sugestie są ignorowane. Takiego szamba dla sprzedających dawno nie widziałem. Problem jest jeszcze taki, że niektórzy w tym szambie toną i sami o tym nie wiedzą. 

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Oj to prawda. Autoresponder nie miłosiernie wkurza. Z drugiej strony ilość punktów ujemnych za jeden brak odpowiedzi (nawet nie na temat lub dubel z innego konta kupującego) jest masakryczna. Lepiej było bez tego. Teraz człowiek widzi że ma wiadomość, zagląda a tam automat. Wkurza zarówno kupujących jak i sprzedających.

fuselink
#1 Nowicjusz#

Proponuję wprowadzić blokadę/ kary za używanie autoresponderów przez sprzedających. Nikomu to nie przynosi pożytku poza samymi sprzedającymi. Sztucznie sobie podnoszą statystyki, podczas gdy realnie kupujący czeka na odpowiedź często i 20 godzin dłużej niż 20 minut zapisane w statystykach ze względu na użycie bota.

Dodatkowo bardzo irytujące jest, gdy realnie czeka się na odpowiedź sprzedającego w jakiejś kwestii, dostaje się powiadomienie, wchodzi, a tam... "dziękujemy za kontakt, odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe". 

Można to zrobić przez porównywanie odpowiedzi sprzedającego. Jeśli w krótkim czasie będzie dużo takich samych - to pracownik allegro sprawdza czy jest bot.
Druga opcja to reagowanie na zgłoszenia klientów. W tym scenariuszu potrzebna byłaby odpowiednio wysoka kara, aby sprzedający nie liczyli na farta, że akurat nikt nie zgłosi. 

 

misio6000
#10 Popularyzator#

Witam. Niestety część sprzedawców stosuje taką praktykę, że na zadane pytanie odpowiada automat w stylu: "Dzień dobry, dostaliśmy Twoją wiadomość. Prosimy Cię o cierpliwość, na pewno odpiszemy. Pozdrawiamy" itp. I tak można przeciągać w nieskończoność, a sprzedawca tak naprawdę nie odpowiada. Czy jest jakaś metoda aby ukrócić takie praktyki ? Bo wtedy sprzedawcy wydłuża się czas na odpowiedź, a nic nie robi. Cierpią na tym również uczciwi sprzedawcy odpowiadający od razu.

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, ja omijam takich sprzedających. 😋

Client:44052296
#21 Demiurg#

Przykład idzie od samego allegro. Oni też stosują taki sposób odpowiedzi.

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To wszystko przez te wymuszane statystyki . Klienci zadają pytania o różnych porach dnia i w nocy i sprzedawca nie jest w stanie na każde pytanie odpowiedzieć błyskawicznie ,by nie tracić na swojej jakości jest zmuszony wykupić sobie program który mu pomaga gdy on na to nie ma czasu. To nie wina sprzedawców ,tylko zasad allegro.

Client:75702897
#9 Pomysłodawca#

Zgadzam sie, to tez są tylko ludzie.

nazwa_usera
#10 Popularyzator#

Każdy sprzedający do którego piszę ma ustawionego autorespondera - to się mija z celem!!

Myślę, że dostałem odpowiedź a ZA KAŻDYM RAZEM jest to odpowiedź "Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe."

Dopiero po pewnym czasie (czasami nigdy) dostaję odpowiedź od człowieka. 

Wyłączcie to proszę. Nikomu to nie jest potrzebne a macie w ten sposób fałszywe dane - kto odpisuje a kto nie...

mwmonety
#21 Demiurg#

Klienci się sami do tego przyczynili zadając często pytania po godzinach pracy sklepów gdzie normalnie sprzedawca odpowiadał zwykle na drugi dzień po otwarciu firmy . Regulamin sprzedawcę rozlicza z każdej minuty i aby ratować się przed utrata swojej pozycji sprzedawcy muszą się zabezpieczać . Gdyby pytania padały tylko w godzinach pracy sklepu to sprzedawca nie musiałby wykupywać za swoje pieniądze programu do odpowiadania za niego . To wymóg allegro ,sprzedawcy jak i kupujący są tylko ofiarami tego wymyslu.

oznacz moderatorów