anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zakazać autorespondera

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
3
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
992
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

zakazać autorespondera

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

allegro powinno zakazać uzywania autorespondera

W moim odczuciu źle to wpływa na relacje klient-sprzedawca

Tym samym zakłamuje statystyki które są tak ważne dla serwisu

 

 

 

53 Komentarze
ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

Trochę odpowiedzi tutaj było.

Wymagania Allegro są takie: masz szybko odpowiedzieć.

Profity? - te należą do "satelitów Allegro". Jakie są powiązania z nimi - tego nikt nie wie, ale jakieś są.

W e-mailach, w dyskusjach - załatwiasz sprawę po prostu za sprawą "kasy".

Im więcej "zabulisz" - tym masz większy spokój.

Jak myślisz - dlaczego żaden pracownik Allegro nie odpowiedział jeszcze w tym temacie?

A co ma Ci odpisać? - albo siedzisz jak ten przysłowiowy "jeleń " na okrągło na Allegro i co chwilę "burzysz się", albo "spuszczasz uszy po sobie", wywalasz kasę i masz problem z głowy.

Pracownicy All w tym temacie nie odpisują, a co mają napisać? - że masz zapłacić za rozwiązanie tej sprawy?

To już ja Ci napisałem - płać i płacz. Innego wyjście nie ma.

nazwa_usera
#9 Pomysłodawca#

No w sumie tego się domyślałem... że nikt z allegro nie odpisze... daremna całą ta spolecznosc.allegro... chyba jest tylko po to, żeby sprzedawcy mogli sobie pomarudzić na klientów i allegro.... (jak w tym wątku)

No nic. Nie ma sensu tu już więcej pisać.

andrzejj9
#8 Zapaleniec#

Jako sprzedający utraciłem tytuł supersprzedawcy, kiedy po roku i odpowiedzi w czasie maksymalnie godziny na wszystkie pytania kupujących, dostałem jakąś reklamę, na dodatek po angielsku, na którą nie odpowiedziałem (bo i po co - SPAM). Według wskaźników Allegro statystyki odpowiedzi spadły mi o kilkanaście procent. 

Od tego czasu włączyłem autoresponder i zacząłem odpowiadać wolniej.. 

maxr01
#17 Koryfeusz#

Nieprawdą jest, że sprzedający "włączyli sobie autorespondery".

Sprzedający po prostu za nie zapłacili. 

1. Allegro ustanowiło sobie bzdurne reguły.

2. Kupujący "nie znają umiaru" w zadawaniu pytań. Czy nie wystarczą zapytania w godz. 8:00 do 14:00.

Nie, nie wystarczą, pytania są zadawane przez całą dobę, i tak sprzedawcy muszą odpowiadać.

To jest efekt bzdurnych wymagań Allegro i bzdurnych zapytań kupujących (a w 90% przypadków wystarcza przeczytanie opisu aukcji, gdzie wszystko jest opisane - lecz to też jest problemem dla kupujących). 

Dlatego sprzedawcy muszą płacić za tego beznadziejnego autorespondera w dyskusjach i wiadomościach na e-mail. A może to zamierzone? Ktoś na tym "trzepie" niezłą kasę. 

A jednak - jeśli to zostanie zlikwidowane (płatny autoresponder) - to co pozostanie sprzedawcom? Smartfon z przypomnieniem co 2h przez całą dobę, żeby się zalogować na Allegro i odpowiadać w dyskusjach i na e-mail. 

Najgorsze będą "nocki" - wiadomo, każdy chciałby się wyspać, nawet robot-sprzedawca. Ale co kilka godz. będzie się musiał budzić, żeby odpowiedzieć na wiadomości kupujących i zaspokoić wymagania serwisu Allegro. Jest jednak wyjście - bardzo proste - można zatrudnić dodatkowego pracownika na "nocną zmianę". Jak nie będzie musiał odpisywać, to będzie mógł pakować paczki - Sprzedawca zadowolony, Allegro zadowolone, no i klient też.... 

Agent051
#16 Inspirator#

No super, chcecie sprzedawać, ale nie chcecie odpowiadać na pytania kupujących 😂 Super. Szybkość odpowiedzi na zadane pytanie ma wpływ na sprzedaż. Wysyłam pytanie sprzedawcy, dotyczące specyfikacji technicznej, bo w opisie sprawa nie jest ujęta. Oczywiście w godzinach pracy, około godz. 11, dostaje tradycyjną odpowiedź z autorespondera. Żywy człowiek odpowiada mi po ponad dobie. W tym czasie zakup zrealizowany gdzie indziej. Potem jesteście zdziwieni, że konkurencja sprzedaje więcej chociaż ma drożej.

andrzejj9
#8 Zapaleniec#

I czy taka samoregulacja rynku nie wystarczy? Jeżeli brak odpowiedzi bezpośrednio przekłada się na sprzedaż, to każdy sprzedawca sam z siebie dopilnuje, żeby szybko odpowiadać. A ci, co tego nie zrobią, sami wyjdą z rynku. 

A obecnie każdy ma autorespondera, bo musi, a wiedząc, że go ma, mniejszą wagę przykłada do szybkich odpowiedzi. 

Agent051
#16 Inspirator#

@andrzejj9 to jest właśnie samoregulacja rynku 😁. Autoresponder jest dobrym narzędziem, ale powinien być włączony tylko poza godzinami pracy. Jak idziesz do sklepu stacjonarnego i wiecznie na drzwiach wisi kartka typu zaraz wracam, dzisiaj nieczynne albo inna tego typu, to przestajesz się fatygować do tego sklepu, zakupy robisz gdzie indziej. Tak samo działa autoresponder włączony całą dobę.

andrzejj9
#8 Zapaleniec#

@Agent051

Wcześniej napisałem, że straciłem tytuł supersprzedawcy, bo nie odpowiedziałem na ewidentny spam, który otrzymałem. Dlatego mam autorespondera. Pod pozorem zwiększania jakości obsługi klientów, tworzy się wymagania, które dla wszystkich są w rezultacie męczące. 

 

nazwa_usera
#9 Pomysłodawca#

Ludzie złoci. Ja to pisałem do allegro. Temat jest zdaniem skierowanym do allegro, nie do was.

Nie ma sensu się tu teraz "przekrzykiwać".

Allegro ma sprawę w dupie. Koniec tematu.

Client:109971922
#4 Eksplorator#

Jestem za!

oznacz moderatorów