anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiany w funkcjonowaniu urlopu

Kategorie
kupujący
kupujący 1057
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
384
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Zmiany w funkcjonowaniu urlopu

konto zamknięte
Nie dotyczy

W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z informacją, że dany sprzedawca ma urlop w takim a takim przedziale czasowym, oraz zapytanie, czy w tej sytuacji klient chce mimo to złożyć zamówienie. Przynajmniej byłaby pewność, że każdy klient dokonuje wówczas zakupu świadomie i jest gotów poczekać, aż sprzedawca spokojnie wróci z urlopu. Powinna być wówczas jeszcze możliwość wskazania klientowi kiedy mniej więcej nastąpi jego wysyłka (z pewnością można to połączyć z czasem wysyłki jaki deklarujemy).

Dodatkowo, klient, który zaakceptuje zakup w czasie urlopu, nie powinien mieć możliwości wystawienia negatywnego komentarza, jeśli zarzucałby sprzedawcy np. późną wysyłkę (no, chyba, że sprzedawca po urlopie nie dotrzymałby terminu jaki deklaruje, to wtedy negatyw jest zasłużony). Chodzi o to, aby jednak sprzedawca miał pewność, że nie zostanie mimo to skrzywdzony, jak to ma obecnie miejsce.

32 Komentarze
SK-LED
#1 Nowicjusz#

Mam takie samo zdanie , jest to nie uczciwe zachowanie Allegro co do sprzedających !!!

elokator
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów