anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiany w funkcjonowaniu urlopu

Kategorie
kupujący
kupujący 1105
inne
inne 211
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
67
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
107
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
263
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
137
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1247
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
598

Zmiany w funkcjonowaniu urlopu

były forumowicz
Nie dotyczy

W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z informacją, że dany sprzedawca ma urlop w takim a takim przedziale czasowym, oraz zapytanie, czy w tej sytuacji klient chce mimo to złożyć zamówienie. Przynajmniej byłaby pewność, że każdy klient dokonuje wówczas zakupu świadomie i jest gotów poczekać, aż sprzedawca spokojnie wróci z urlopu. Powinna być wówczas jeszcze możliwość wskazania klientowi kiedy mniej więcej nastąpi jego wysyłka (z pewnością można to połączyć z czasem wysyłki jaki deklarujemy).

Dodatkowo, klient, który zaakceptuje zakup w czasie urlopu, nie powinien mieć możliwości wystawienia negatywnego komentarza, jeśli zarzucałby sprzedawcy np. późną wysyłkę (no, chyba, że sprzedawca po urlopie nie dotrzymałby terminu jaki deklaruje, to wtedy negatyw jest zasłużony). Chodzi o to, aby jednak sprzedawca miał pewność, że nie zostanie mimo to skrzywdzony, jak to ma obecnie miejsce.

32 Komentarze
SK-LED
#1 Nowicjusz

Mam takie samo zdanie , jest to nie uczciwe zachowanie Allegro co do sprzedających !!!

elokator
#9 Pomysłodawca
oznacz moderatorów