anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty towaru od kupujących - zwrot do paczkomatu

Kategorie
kupujący
kupujący 843
inne
inne 166
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
8
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
85
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
102
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
949
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
487

Zwroty towaru od kupujących - zwrot do paczkomatu

mudol
#11 Animator#

Zastanawia mnie dlaczego jak ja wysyłam paczki do klientów paczkomatem, to zwroty mam robione przez kuriera inpost, który jest upierdliwy i dostarcza kiedy tylko jemu pasuje godzina a w 99% przypadkach akurat nikogo w domu nie ma,  a nie sprzedającemu. Dlaczego po prostu zwroty nie są robione TĄ SAMĄ METODĄ, czyli zwrot do paczkomatu, z którego się nadało? Przecież to by ułatwiło wiele spraw i mniej czasu by się traciło na jałowe telefony z kurierem zdziwionym, że ktoś jest w pracy a nie w domu.

Proponuję aby zwroty odbywały się tą samą drogą, jaką została nadana  paczka.

14 Komentarze
kostas11
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg masz zapewne umowę 🙂

 

https://inpost.pl/aktualnosci-zmiany-w-regulaminach-inpost-0

Główna zmiana w regulaminach:

  • Zmiana procesu realizowania zwrotów do nadawców po nieudanej próbie doręczenia przesyłki – po zmianie zwroty będą realizowane bezpośrednio do miejsca, z którego przesyłki zostały nadane. Jeśli nadanie nastąpiło przez Paczkomat® lub przez  PaczkoPunkt – zwrot zostanie wykonany dokładnie do tego samego urządzenia lub punktu. W przypadku nadania poprzez podjazd kuriera – zwrot zostanie zrealizowany pod adres nadawczy (tak jak dotychczas). Zmiana nie dotyczy Klientów z ustalonym adresem zwrotu w ramach umowy biznesowej.

Modyfikacje wchodzą w życie od 17 października 2022 roku.

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kostas11  A gdzie tam. Nie mam umowy.  @mudol raczej miał na myśli zwroty po odstąpieniu od umowy a nie jakieś tam sporadyczne nieodebrane. Dla mnie z tego wątku wynikało, że wszystkie zwroty wracają do paczkomatu.

mudol
#11 Animator#

Tak chodzi o ZWROTY OD KLIENTÓW a nie zwroty przez nieodebranie.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

więc jak wygląda sprawa? Adres do zwrotów muszę przecież mieć bo tak wymaga do SMART. A chciałbym aby zwroty od klientów trafiały tam skąd były nadawane - do paczkomatu.

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mudol  

Jest status "zrealizowane" ? Jest. I to powinno nam wystarczyć 😂 A zwroty jak przynosił kurier tak nadal przynosi.

oznacz moderatorów