Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Dlaczego DPD, nie przetrzymało paczki do następnego dnia żeby ponowić probę doręczenia do One Box, zamiast tego zwraca przesyłkę do sprzedawcy?!!
NR przesyłki to A002M7JUI5
Cześć, @Gerbest. To niestandardowa sytuacja, doszło do błędu w procesie logistycznym, za co najmocniej przepraszam. Widzę, że już zgłosiłeś reklamację.
Kupujący może oczekiwać ponownej wysyłki lub zrezygnować z zamówienia, aby otrzymać zwrot pieniędzy.
@MiMary dziękuję za odpowiedź, jestem nowym sprzedającym, kupujący chce ten przedmiot z jak najmniejszą ilością reklamacji. Czy po odebraniu przesyłki zwrotnej, będę mógł wygenerować nową etykietę nadawczą z poziomu zamówienia? Jeśli nie, jakie kroki muszę wykonać aby na nowo nadać przesyłkę tym samy serwisem (DPD One),
Na reklamację Allegro ma czas do 30 dni, nie mamy tyle czasu, żeby sfinalizować transakcję z kupującym.
Dziękuję i pozdrawiam
@Gerbest, tak, możesz wygenerować nową etykietę w zamówieniu - dokładnie w taki sam sposób, jak za pierwszym razem.