Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @Allegro_One
Znowu klient otworzył dyskusję, że nie otrzymał zamówienia. Oczywiście dotyczy żałosnego Allegro One, które nam wciskacie na siłę.
Przesyłka A001JJDYQ3 nadana 16.01. ok. 13-tej, do tej pory nie wyjęta z paczkomatu. To samo inna z tego samego dnia oraz kolejna z wczoraj. Wysyłka w terminie już poleciała na 98,49%
Po pierwsze, proszę przedstawiciela Allegro o zabranie głosu w dyskusji i poinformowanie klienta, że wina za opóźnienie leży po stronie Allegro.
Po drugie, proszę o wykluczenie ze statystyk przesyłek: A001ID0NT4 A001JJDYQ3 A001JKX971 A001JNP6T7, bo wszystkie zostały nadane prawidłowo, a wina za opóźnienie leży po stronie Allegro
Po trzecie, niech się wreszcie ktoś łaskawie pofatyguje do paczkomatu i odbierze te przesyłki
Po czwarte, zmieńcie wprowadzające w błąd statusy, bo mimo nadania paczek, kupującemu wyświetla się "oczekuje na nadanie"
@TomBanknoter przepraszam za te problemy!
Poprosiłam o interwencję w sprawie przesyłek oraz o wykluczenie zamówień z jakości (zamówienie z przesyłką nr A001JNP6T7 nie jest jeszcze opóźnione, czas na nadanie mija 20.01, jeśli będzie opóźnione, wykluczymy je).
Dziękuję za sugestie odnośnie do statusów, przekazałam ją do zespołu Allegro Delivery.
Kupujący otrzymał powiadomienie o opóźnieniu przesyłki, widzę, że odpowiedziałeś w dyskusji, pracownik Allegro wypowie się jeśli kupujący o to poprosi.
@la_nika Dziękuję za szybką interwencję 🙂
@la_nika Minął weekend i kolejny dzień, a sytuacja się nie zmieniła.
A w zasadzie się zmieniła, bo w tym zielonym g.... leży już ok. 10 moich przesyłek (dziś po weekendzie zaniosłem sześć, bo pewnie znowu rozdawaliście jakieś paciorki).
Nich ktoś się tam wreszcie weźmie do roboty @Allegro_One !
Jeżeli chodzi o pierwszą przesyłkę, to na chwilę obecną procesowana jest ona poprawnie. Przesyłka została nadana 16 stycznia po godzinie 12:00, wiec termin jej doręczenia upływa 22 stycznia.
Pamiętaj, że przewoźnik w regulaminie gwarantuję dostawę w ciągu trzech dni roboczych (pod warunkiem nadania do godziny granicznej), ale nie gwarantuje terminu odbioru przesyłki z maszyny nadawczej (liczy się czas od umieszczenia w skrytce do doręczenia, czyli przesyłka może być np podjęta 21 stycznia, a doręczona 22 stycznia i wszystko jest w takim przypadku OK).
A nadanie dla przewoźnika następuje z chwilą zamknięcia drzwi skrytki.
@pecela Moim zdaniem nic tu nie jest ok, bo na liście zamówień jest coś takiego:
Przewidywany czas dostawy to tylko marzenie allegro w tej formie dostawy ,a jak wiadomo marzenia tylko raz na jakiś czas się spełniają.
@kolekcjoner608 Ja to wiem, ale skoro jednak kupujący dostał od Allegro informację, że przesyłka jest opóźniona, to chyba jednak dostawa nie mieści się w czasie
Magiczne słowo "przewidywany", a ja pisałem o gwarantowanym terminie. Ustawodawca rozróżnia oba terminy w prawie pocztowym.
A nadania 16 stycznia do 23:59 i doręczenie do 17 stycznia, jest zwyczajnie niewykonalne (chyba że nadanie i doręczenie odbyłoby się w tej samej maszynynie, bez fizycznego transportu).
A poza tym jak już wielokrotnie pisałem, Allegro odmienne rozumie pojęcie "nadanie" niż regulaminy przewoźników czy samo prawo pocztowe.
Ps. Jakby przyjąć interpretację Allegro, że nadanie następuje z chwilą odbioru i np. ktoś okradł maszynę z przesyłek pomiędzy umieszczeniem w niej przesyłki a odbiorem przez pracownika firmy kurierskiej (to nie musi być kurier), to nadawcy nie przysługiwałoby żadne odszkodowanie, bo formalnie był on fizycznie w posiadaniu przesyłki.
@pecela Ja znam te bajki Allegro o algorytmach i predykcji 😎
Cenię też sobie Twoje zdanie, bo widziałem iż wiele razy różnym ludziom tu pomogłeś. Jednak skoro jednak kupujący dostał od Allegro informację, że przesyłka jest opóźniona, to chyba jednak ta dostawa nie mieści się w czasie? Czy oni po prostu sami nie wiedzą, co mają w regulaminie?
@TomBanknoter Allegro traktuje prawo pocztowe jakby go nie było. Podawanie wcześniejszych terminów dostaw niż wynika z regulaminu przewoźnika ma na celu złapanie klienta, który jest przekonany, że taki termin jest właściwy. Wiadomo na kogo zrzuci się winę w razie wtopy - na sprzedawcę. Obrywają głównie sprzedawcy, ale to i na allegro się zemści, tylko że z opóźnieniem.
Oni nieraz sami nie wiedzą. Nie dawno zamówiłam sobie 5 RAMów u jednego sprzedawcy. Odebrałam, dzieciak mi kompa złożył, cztery działały, 5-ty nie. Grzecznie piszę wiadomość, odsyłam w smarcie na reklamacje. Nowy rok był, więc troszkę po wysłał mi to kurierem. Co mi drogie Allegro zakomunikowało? A to, że PRZESYŁKA JEST OPÓŹNIONA. Paczkę odebrałam zgodnie z ustaloną wysyłką pocztexem jeszcze we Wigilię (mieli w systemie że odebrana), druga była DHLem. Już samo to powinno ją wykluczyć z takich debi.nych komunikatów. Zgłaszałam problem tu na forum ale jak zwykle nie zobaczyli problemu w serwowaniu kupującym takiej papki...
O normalnej wysłanej w terminie i nieopóźnionej też kiedyś miałam taki komunikat. Jak dobrze pamiętam była to jedna z 3-ch paczek wysłanych pocztexem przez jednego sprzedawcę. Smykła się 1 dzień i już kazali się ze sprzedającym komunikować. Co on ma pojechać na tę sortownie i tę paczkę zamiast nich podrzucić? Wszystko było terminowo zgodnie z regulaminem przewoźnika, więc niby dlaczego kazało mi ścigać sprzedawcę i co on niby miał zrobić z terminowo dostarczoną przesyłką? W sumie to chyba dla odmiany w tym przypadku przewoźnicy powinni zacząć skargi słać na Allegro. Idę o zakład, że mają masę dodatkowej roboty z odpowiadaniem ludziom dlaczego paczka idąca 2 dni nie jest opóźniona. Im też to pracy dokłada. Tak samo jak to pytanie przewoźnika o powód opóźnienia przed wykluczeniem ze statystyk gdy ewidentnie mają dostęp do godzin granicznych i widzą czy paczka w terminie była włożona do paczkomatu.
@pecela "A poza tym jak już wielokrotnie pisałem, Allegro odmienne rozumie pojęcie "nadanie" niż regulaminy przewoźników czy samo prawo pocztowe" - tu problem polega trochę na czym innym. Gdy wejdzie się w "Historię przesyłki", to znajduje się tam informacja, że przesyłka została nadana. Jednak kupujący tego nie widzi "na wierzchu" - a większość nawet nie wie, że można coś sprawdzić głębiej.
Na poziomie "Szczegółów zamówienia" jest on błędnie informowany, że przesyłka "oczkuje na nadanie". Jakieś dwadzieścia tysięcy razy już tu kupujący prosili o poprawienie tej dezinformacji.