Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy komus tez obnizono punkty ??? byla avaria systemu ,przesylki nie byly odbierane ,a nam odejmuja punkty.Reklamowalam ,ale jalowa rozmowa,kopanie sie z koniem.Mial ktos juz taki problem ???
@__gocha__ podaj proszę zamówienia, których dotyczy problem. Zweryfikuję wtedy sytuację.
Na ta chwile rozmawialam z druga konsultantka i w koncu zobaczyla ,ze to nie moj blad lecz brak odbioru przez kuriera w teminie , zlozyla wniosek o wylaczenie ujemnych punktow.Poczekam do jutra ,dostalam informacje ze 1dzien trwa ta weryfikacja.Jesli nadal nic sie nie zmieni, bede sie odwolywac tu 🙂
Sprawa rozwiazana jak sie trafi na kompetenta osobe :))) z calego serca polecam Pania Aleksandra O . Pomocna ,mila ,dziala jak blyskawica 🙂
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ prosze o pomoc .kolejna paczka nie odebrana problem z wykluczeniem przez konsultanata problem dotyczy przesylki nadanej po godz 11 kurier nie odebral na czas Allegro AD0W3M4M65X0T21V3
@__gocha__ wykluczyłam te zamówienie z jakości sprzedaży, wynik zostanie przeliczony jutro. Widzę też, że zgłaszałaś też problem mailowo. Na przyszłość, nie ma potrzeby ponawiania zgłoszeń, drogą mailową zamówienie też zostałoby wykluczone.