Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zawsze wysyłaliśmy przesyłki o wymiarach minikuriera - 72x42, teraz wyskakuje mi błąd, że szerokość i długość są za duże. Chociaż napisano, że 80 cm to maksimum. Proszę, czy możesz mi powiedzieć, co się dzieje? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Promerco to są wymiary dla tej metody dostawy: suma 3 boków nie większa niż 160 cm, przy czym najdłuższy bok może mieć maksymalnie 80 cm. Dodatkowo waga takiej przesyłki nie może być większa niż 10 kg.
Czy spełniasz wszystkie te warunki?
72x42x5 cm
1 kg
i nadal wywala mi błąd. Przed nową aktualizacją centrum sprzedaży - wszystko było ok przez 8 miesięcy bez problemu. Z tego powodu nie mogę teraz wysłać 3 zamówień. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Promerco podaj numery tych 3 zamówień. Zweryfikuję sprawę z odpowiednim działem.
Ciągle dostaję od nich zamówienia. Dam ci ostatnie 3:
ea79e250-8704-11ef-b1e9-ebbc0c926346
e8f2c730-8682-11ef-95de-87deba44aa82
172dbae0-8685-11ef-9c18-3723d80fcbb7
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Promerco weryfikuję tę sprawę.
@Promerco wyślij proszę zrzuty ekranu ukazujące błąd.
Nadal otrzymuję zamówienia od Minicourier, a ja stracę punkty i zyskam zadowolonych klientów!!! Proszę o rozwiązanie tej sprawy."" @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czy próbowałeś zamienić wartości szerokość/wysokość?
tak – to nie działa. Wysyłałem minikurierem przez 8 miesięcy i wszystko było w porządku, po tej aktualizacji centrum sprzedaży - już nie jest.
@Promerco proszę wyślij nam zrzuty ekranu. Nie może być na nich danych wrażliwych. To pomoże w weryfikacji sprawy.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Gdzie mam to wysłać? Nie chcę tam publikować.
@Promerco nie musisz wysyłać. Już je otrzymałam i weryfikuję sprawę.
Witam, ciągle otrzymuję zamówienia z minikurrierem i nie mogę ich wysłać, proszę, czy możecie to jakoś posortować??? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Promerco Przykro mi, ale nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi od działu technicznego.
@Promerco otrzymaliśmy informację i potwierdzenie, że był to błąd. Został On już naprawiony i wszystko powinno już działać poprawnie.
Jeśli w przyszłości będziesz miał podobne problemy możesz nadawać przesyłki InPost też w Managerze Paczek InPost.