WYMIARY MINI KURIERA ALLEGRO INPOST??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, zawsze wysyłaliśmy przesyłki o wymiarach minikuriera - 72x42, teraz wyskakuje mi błąd, że szerokość i długość są za duże. Chociaż napisano, że 80 cm to maksimum. Proszę, czy możesz mi powiedzieć, co się dzieje? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Promerco to są wymiary dla tej metody dostawy: suma 3 boków nie większa niż 160 cm, przy czym najdłuższy bok może mieć maksymalnie 80 cm. Dodatkowo waga takiej przesyłki nie może być większa niż 10 kg.
Czy spełniasz wszystkie te warunki?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
72x42x5 cm
1 kg
i nadal wywala mi błąd. Przed nową aktualizacją centrum sprzedaży - wszystko było ok przez 8 miesięcy bez problemu. Z tego powodu nie mogę teraz wysłać 3 zamówień. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Promerco podaj numery tych 3 zamówień. Zweryfikuję sprawę z odpowiednim działem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ciągle dostaję od nich zamówienia. Dam ci ostatnie 3:
ea79e250-8704-11ef-b1e9-ebbc0c926346
e8f2c730-8682-11ef-95de-87deba44aa82
172dbae0-8685-11ef-9c18-3723d80fcbb7
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Promerco weryfikuję tę sprawę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Promerco wyślij proszę zrzuty ekranu ukazujące błąd.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadal otrzymuję zamówienia od Minicourier, a ja stracę punkty i zyskam zadowolonych klientów!!! Proszę o rozwiązanie tej sprawy."" @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy próbowałeś zamienić wartości szerokość/wysokość?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak – to nie działa. Wysyłałem minikurierem przez 8 miesięcy i wszystko było w porządku, po tej aktualizacji centrum sprzedaży - już nie jest.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Promerco proszę wyślij nam zrzuty ekranu. Nie może być na nich danych wrażliwych. To pomoże w weryfikacji sprawy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Gdzie mam to wysłać? Nie chcę tam publikować.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Promerco nie musisz wysyłać. Już je otrzymałam i weryfikuję sprawę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, ciągle otrzymuję zamówienia z minikurrierem i nie mogę ich wysłać, proszę, czy możecie to jakoś posortować??? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Promerco Przykro mi, ale nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi od działu technicznego.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Promerco otrzymaliśmy informację i potwierdzenie, że był to błąd. Został On już naprawiony i wszystko powinno już działać poprawnie.
Jeśli w przyszłości będziesz miał podobne problemy możesz nadawać przesyłki InPost też w Managerze Paczek InPost.
Moderatorka