Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wcześniej mieliście 2 dni robocze na odbiór przesyłki z Allegro One Box. Do czasu na odbiór nie wliczaliśmy weekendów i świąt. Obecnie do czasu na odbiór wliczamy weekendy i święta. To oznacza, że macie teraz 2 dni kalendarzowe, by odebrać swoją przesyłkę.
Przykład:
Przed zmianą: przesyłkę dostarczyliśmy do Allegro One Box w piątek o 16:00. Na odbiór przesyłki jest czas do 16:00 we wtorek.
Po zmianie: przesyłkę dostarczyliśmy do Allegro One Box w piątek o 16:00. Na odbiór przesyłki jest czas do 16:00 w niedzielę.
W Allegro Delivery nadal macie:
Dzień dobry, czy wciąż jest możliwość przedłużenia czasu na odbiór przesyłki?
@Joker1470 Tak.
W jaki sposób? 🙂
@Joker1470 napisał(a):
W jaki sposób? 🙂
Trzeba poprosić tutaj na forum....
W takim razie uprzejmie proszę o przedłużenie czasu na odbiór przesyłki A001KFRA79 o 24h 🙂 będę bardzo wdzięczny
@Joker1470 Przedłużyłam czas na odbiór tej paczki.
dzień dobry, chciałabym prosić o przedłużenie odbioru przesyłki o numerach A001KJ8709. Pozdrawiam
nie potrafie usunąć tej wiadomości. Przesyłka została juz przedłużona. Dziekuje
@nat_not OK, to poproszę jeszcze o informację kiedy zmienicie sposób obliczania czasu nadania. Chodzi o to, żeby za nadaną uważano paczkę terminowo umieszczoną w maszynie, a nie łaskawie wyjętą przez kuriera po 3 czy 5 dniach. Bo naprawdę już mi się nie chce co chwilę pisać próśb o wykluczenie z terminowości
Cześć, @TomBanknoter. Tak jak wspomniałam w Twoim wątku, przekazałam prośbę o interwencję do oddziału, który realizuje odbiory w Twoim rejonie. Zgłoszenie już trafiło do oddziału. Przepraszam za utrudnienia i mam nadzieję, że sytuacja się poprawi.
@MiMary Dziękuję, dobre i to, ale miałem raczej na myśli rozwiązanie systemowe 😎
@TomBanknoter O takim rozwiązaniu systemowym to tylko sobie możemy pomarzyć.
@kolekcjoner608 Ale kiedyś to tak właśnie działało - chociaż wtedy nie było jeszcze przewspaniałego Allegro One. A od czasu do czasu Allegro wraca do dawnych sprawdzonych rozwiązań, bo się okazują lepsze od nowoczesnych wydumek
Paranoja.
Mam głównie klientów biznesowych. Nie pracuja w soboty i niedziele.
Żaden odbiorca biznesowy nie będzie w weekendy szorował do zielonego bluszcza.
Czy mogę w treści aukcji - w opisach, największą czcionką umieścić tę informację:
"kupując w piątek - masz czas do niedzieli. W poniedziałek Twojej paczki już nie będzie !!!
@Client:60415957 Widzę, że paczka została już odebrana. 🙂
Zakupu dokonalem 23/01/2025 , 24/01 zmieniliscie zasady dostarczania czego nie mogłem wiedziec w momencie zakupu, bylem pewny ze moge odebrac w poniedzialaek, napisalem tez prosbe o przedluzenie terminu odbioru, to zagranie nie fair, a poze tym zakupy przed zmiana regulaminu powinny byc traktowane po starych zasadach , prawo nie dziala wstecz. W zwiazku z tym oczekuje zwrotu kosztów wysylki.