Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wszystkie poniższe przesyłki zostały nadane w terminie, ale nie odebrane na czas, i punkty w dół:
A000X44EH2
A000XD5AI5
A000XDQJA6
ja naprawdę mam co robić, i szkoda mi czasu, żeby się ciągle upominać o swoje. Po raz kolejny proszę, żeby dla Allegro One liczył się czas nadania przesyłki, a nie kiedy kurier zechce ją łaskawie "podjąć", bo takich spraw codziennie są zgłaszane dziesiątki przez różnych sprzedawców.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Zapomniałem wywołać nasze panie 🙂
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ podpinam się , skoro już wzięliście odpowiedzialność za Delivery wypadałoby zdjąć ze sprzedawców odpowiedzialność za pacę Waszych kurierów .
@TomBanknoter poprosiłam o wykluczenie tych zamówień z Twojej jakości. Od jutra nie będą wliczane do statystyk.
Dziękuję za Twoją sugestię. Opóźnione zamówienia z winy przewoźników możemy wykluczać, ale nie będzie się to działo automatycznie.
@la_nika a powinno , w myśl Waszej tezy .
@la_nika Dziękuję 😺
"Opóźnione zamówienia z winy przewoźników możemy wykluczać, ale nie będzie się to działo automatycznie" - a szkoda. Zresztą wystarczyłoby zaliczać jako wysłane w terminie po włożeniu do zielonej budki - o ile zostało nadane w przepisanym czasie. To by było najprostsze rozwiązanie - a właściwie powrót do tego, co kiedyś było
@la_nika a nie prościej naprawić ten bubel? Pytanie retoryczne... tak wiem ktoś wziął pieniądze za pomysł, ktoś wziął pieniadze za wdrożenie, ktoś wziął pieniadze za bycie szefem 100-osobowego działu monitorowania i wykluczania przesyłek.. a że nie działa?
@pinsplash Akurat dział monitorowania i wykluczania przesyłek działa lepiej niż same usługi kurierskie 😎 Z kolei gdyby usługi kurierskie działały normalnie, ten dział nie byłby potrzebny 🤡
@TomBanknoter no ... nie wiem czy lepiej , zgłoszenie finalizuje się zwykle po ok. tygodniu
@mdrogeria skąd taka informacja? Gdy my zgłaszamy prośbę o wykluczenie, odpowiedź z reguły otrzymujemy tego samego dnia, a zamówienia nie są wliczane do statystyk następnego dnia. Więc zazwyczaj trwa to jeden dzień, nie tydzień.
@la_nika czasem zgłaszam poza Gadane ,zwykle po tygodniu transakcja zostaje wykluczona .
@mdrogeria To błąd, na Gadane jest najlepszy serwis 😺
@TomBanknoter no co Ci powiem... rację masz🤗
@TomBanknoter taaaa.... ,ale ostatnio Dziewczyny z byka na mnie patrzą
@mdrogeria Narozrabiałeś?
@pinsplash nie , cały czas balansuję na kresce super/super+
@mdrogeria śmiało możesz zgłaszać u nas zamówienia do wykluczenia, szybko działamy 🌼
Dużo zgłoszeń ,duża kolejka a sami zawsze mówią że działają w "kolejności zgłoszeń" . Czas oczekiwania świadczy o jakości działania.
Kolejne do golenia, wszystkie wczoraj rano nadane, leżą w zielonej 💩 do tej pory:
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@la_nika Kolejny dzień mija, a przesyłki nadal nie wyjęte z dziupli, statystyki spaskudzone. Można prosić o interwencję?