anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego Allegro zmieniło mi paczkomat odbiorczy bez mojej wiedzy?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Rabenka72
#4 Eksplorator#

Witam

Miałam przy zakupach zaznaczony paczkomat inpost, a bez mojej wiedzy wysłano do paczkomatu Allegro One. I to dwie ostatnie przesyłki tak do mnie zostały wysłane.

Adres się zgadza ale paczkomat nie.

oznacz moderatorów
53 ODPOWIEDZI 53
kostas11
#21 Demiurg#

@Peacei nie robiłeś dwóch zakupów ? bo jest różnica 2 minut na zrzutach ? oraz przewidywane czasy się nie pokrywają 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Peacei
#7 Wielbiciel#

Oba screen dotycza tego samego zamowienia. Dosylam pelne w ktorych widac ta sama date zamowienia. 1.png2.png

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Peacei sprawdź dokładnie w szczegółach zamówienia, allegro ostatnio coraz natarczywiej dokonuje podmiany na swoje One Boxy ale to raczej zanim zatwierdzisz zakup 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@kostas11  to, że podmienia, to fakt, sam wczoraj w ostatniej chwili zauważyłem, że to nie mój paczkomat, ale jak @Peacei  dostał e-mail, to trochę dziwna sprawa

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T nie wieżę że allegro posunie się do takiego czegoś UOKiK by go zjadł na śniadanie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#20 Guru#

I tu się mylisz, bo na końcu i tak zawsze to klienci płacą UOKiKowi. Podniesie się prowizję, styknie na karę i jeszcze zostanie, taka to logika...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów
Peacei
#7 Wielbiciel#

Czarno na bialym jak to u mnie wyglada. A dokladnie na bialym tle screenshot z maila z potwierdzenia zamowienia. Natomiast na czarno po kliknieciu szczegoly zakupu. Widac ze zostalo podmienione na Allegro One Box pod innym adresem niz wybrany Paczkomat Inpost. 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Peacei  pozwolę sobie przypomnieć, że nie ingerujemy w zamówienia klientów oraz nie mamy technicznej możliwości zmiany metody dostawy dla już złożonego zamówienia.

Zachęcam, aby podczas składania zamówienia, zwrócić uwagę na to jaka jest wybrana metoda dostawy przed jego opłaceniem.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@gdvorek  to pokaz nam screeny od @Peacei 

oznacz moderatorów
Peacei
#7 Wielbiciel#

Captura de pantalla 2025-04-23 103422 - Copy.pngCaptura de pantalla 2025-04-23 103519 - Copy.png

oznacz moderatorów
Peacei
#7 Wielbiciel#

To nieprawda. Moj adres dostawy zostal zmieniony po oplaceniu i po otrzymaniu maila potwierdzajacego. I nie bylo to maja intencja. Czy inni moga zobaczyc moje screenshoty, wklejone dwukrotnie w tym watku czy tylko ja je widze? 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@Peacei  poprzednie już widzimy, tak jak pisał @kostas11  jest dwie minuty różnicy

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Różnica w czasie może wynikać z tego, że jeden czas to godzina zakupu a drugi to godzina opłacenia.
Zerknąłem u siebie w zakupy i znalazłem dwa takie przypadki - w jednym przypadku jest różnica 1 minuty a w drugim 2 minuty.

oznacz moderatorów
Peacei
#7 Wielbiciel#

1.png2.png

oznacz moderatorów
Peacei
#7 Wielbiciel#

3.png

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Peacei proszę o cierpliwość, konsultuję to. Wrócę tu jak tylko otrzymam informację zwrotną.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Peacei
#7 Wielbiciel#

Dziekuje bardzo. 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Peacei wracam do Ciebie z odpowiedzią. Widzimy, że najpierw rozpocząłeś płatność z InPostem - i ta płatność została anulowana. Następnie ponownie rozpocząłeś płatność i wybrałeś już One Box.

Natomiast powiadomienie o metodzie dostawy dostałeś przy tej pierwszej próbie, stąd rozbieżność czasu.

Przypomnę, że nie ingerujemy w zamówienia klientów oraz nie mamy technicznej możliwości zmiany metody dostawy dla już złożonego zamówienia.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Peacei
#7 Wielbiciel#

Czyli rozumiem, że musze zwracać uwagę dwa razy na sposób dostawy. Pierwszy raz podczas składania zamówienia i drugi raz podczas jego opłacania tak? Dziękuje w takim razie za wyjaśnienie. System wydaje mi się nielogiczny, szczególnie, że przecież za pierwszym krokiem można wybrać sposób dostawy, otrzymać potwierdzenie, a potem opłacić np. przelewem. I rozumiem, że podczas tego drugiego kroku podmieniliście mi Państwo InPost na Allegro One Box, a ja kliknąłem zapłać. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź. Wszystko jasne. Allegro One Box jest w sposób natarczywy narzucane kupującemu. Zmieniając raz już wybrany sposób dostawy pomiędzy krokami. W moim przypadku pomiędzy złożeniem zamówenia a jego opłaceniem. Do widzenia. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@gdvorek wszystko rozumiem i ma to sens ale po co ten mail ?

Zrzut ekranu 2025-04-25 091849.png

Druga sprawa to podmienianie przy ponowieniu płatności na inną czyli Waszą dostawę to już dziadostwo 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów