Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
3-ci dzień 0 / zero / łonów , czyżby karma wróciła ?
Ponoć nawet wśród Chińczyków poszło info, że to usługa zarastająca bluszczem i butelkami 😉
Nie wywołuj wilka z lasu .
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ juści komuś tytuł wątku ni lezoł
@mdrogeria ja od 2 dni nie mam 😄 ani Łonów ani Orlena a zawsze coś się trafiało 🙂 Orlen u nas się logistycznie wyłożył a co dopiero będzie przed świętami 😞
dzisiaj też brak łanów - tylko INPOST - górą 🤗
chyba nie chcą zrazić do siebie klientów na mikołajki
@kostas11 @Halfrunt mmm... wpadł jeden na jutro , zastanawiam się czy go nadać ,może zginie , klientka przedwczoraj otworzyła pustą skrytkę , allegro oczywiście umywa rączki , z buta sugeruje zwrot kasy lub nową wysyłkę, aaaaa .....juści 🤑
Łoirlenów trafią się 2-3 dziennie , ale nie widzę żeby coś kiepskiego się działo
@mdrogeria z tymi pustymi skrytkami w łonach to dość osobliwe. Miałem podobnie, klientka rzekomo otwarła pustą skrytkę, zadzwoniła do Allegro z pretensjami, a Allegro maila do mnie żebym to się dogadał z nią czy chce kasę lub ponowne wysłanie produktu, mnie samemu proponując złożenie reklamacji. Tak też zrobiłem od reklamacji zaczynając i uspakajając klientkę w otwartej mi dyskusji, o chamskim zachowaniu w moją stronę nie będę się rozpisywał. Oczywiście ona nagle ma wyjazd więc prosi o zwrot kasy, nie chce kolejnej wysyłki.
Allegro uznało reklamację i zwróciło mi pieniądze za produkt (bez kosztów przesyłki), odebrałem też telefon od pracownika w którym poinformował mnie iż klientka ta zamiast wyciągnąć paczkę z przegródki dla niej otwartej, szukała jej w innej wcześniej opróżnionej przez jakiegoś klienta, w której drzwiczek nie zamknął.
Ciekawe co się stało z moją paczką.....
@Halfrunt na razie nie mam dyskusji , złożyłem reklamację i czekam , paczka ze smarkiem wiec w rachubę wchodzi tylko zwrot środków , ale w pierwszej kolejności decyzja przewoźnika .
też na szczęście mamy tego syfu mniej, powodującego niezadowolenie kupujących konsumentów, oszukanych błędnymi deklaracjami serwisu co do czasu przewidywanego ich doręczenia (allegro nie chce nam usuwać komentarzy negatywnych wystawionych z tego powodu)
łony i orelneny to śmiech na sali, jak wyjaśnić kupującemu, że tego nie da się wysłać skutecznie zaraz po zakupie, bo allegro na to nie pozwala i że termin odbioru będzie losowy?
mamy właśnie dyskusję z kupującym, który twierdzi, że to nasza wina, że wybierając łona allegro wyświetliło mu czas dostawy z inposta - czuje się oszukany podanym czasem dostawy
@RED @mdrogeria allegro dba co by się nam nie nudziło a gdzie to słynne hasło ?
W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy i kompleksowo dbamy o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej kurierowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ proszę o odniesienie się do reklamacji Numer sprawy: "47356461" w świetle słów przytoczonych przez @kostas11 mając w pamięci wiadomość jaką otrzymałem , a którą pozwolę sobie tu umieścić
,,Wyjaśnij sprawę bezpośrednio z kupującym oraz wspólnie ustalcie dalsze kroki: ponowne wysłanie towaru lub zwrot środków.,,
@mdrogeria Moderatorki Allegro Gadane nie rozpatrują reklamacji. Poczekaj na odpowiedź z odpowiedniego działu.
@nat_not Masz rację , jest to jedyne co wychodzi Wam perfekcyjnie , a zwie się ,,SPYCHALSTWO,,
przecież wiesz @kostas11 , że to oznacza w nowomowie allegro - mamy cię gdzieś i nie usuniemy komentarza negatywnego spowodowanego naszą złą obsługą
w piątek zmarnowałem godzinę na odpisywanie w bzdurnej dyskusji dotyczącej super wysyłki allegro łan, gdzie po wyjaśnieniach moderatora czym i jak jest liczony przez nich deklarowany czas wysyłki
kupujący zwyzywał mnie, że nie podaję rzeczywistego czasu wysyłki w ofercie - oczywiście moderator jakoś nie wspomniał, że gdybym go podał to serwis, by mi usunął ofertę lub zawiesił konto jak ostatnio, gdy go podawałem
pomijam już fakt oskarżeń o wysyłkę złym przewoźnikiem - bo to nieprawda i nigdzie nie jest napisane w ofercie na allegro, że dpd odbiera przesyłki allegro one
@RED ja bym napisał w dyskusji żeby zgłosił wprowadzanie w błąd konsumenta do UOKiK skoro oferta wprowadziła w błąd z czasem dostawy 😄
@mdrogeria A na moim osiedlu One Boxy by Allegro cieszą się ogromnym powodzeniem wśród... osiedlowych czworonogów. Podchodzi taki jeden z drugim fafik, podnosi nogę i podlewa ten sztuczny bluszcz... 🤣
@mdrogeria @kostas11 @RED @Football-stock Ja dziś miałem jednego One'a, ale wczoraj zero, InPost dominuje (środa-czwartek biznes był zamknięty). Orlen też zdechł na szczęście, w ostatnim tygodniu tylko jeden
@RED @TomBanknoter @kostas11 @szymela54 JAKBY MAKIEM ZASIAŁ , od weekendu tylko jeden łonik ,to jest finał pchania na siłę niedopracowanej usługi , łorleników troszkę się trafia , ale widzę ,że działa to nad podziw dobrze / odpukać /.
a...kuku