anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One - negatywne wrażenia

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Szanowna "moderacjo"!
Jakże "cieszy"  mnie wasz produkt nazywany Allegro One Kurier to nie zdajecie sobie sprawy! Dotyczy to zamówienia d85c2180-8e27-11ef-8bb2-b55ee09902a8. Klient kupuje, zamówienie jest spakowane i umieszczone w automacie Allegro. Kilbuje tam ponad dobę (!) a potem łaskawie rusza w drogę a finalnie nie dociera do klienta.

Teraz klient zakłada mi dyskusję "Ne otrzymałem zakup" i od razu wali negatywem "Zamówienie nie zostało dostarczone". Klient twierdzi, że cały czas był ktoś w domu.

Co to ma być!? Zróbcie z tym porządek!


Zrzut ekranu 2024-10-23 191343.png

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Są asy i cieniasy ,wśród dostawców też.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Dodatkowo jeszcze jedna przesyłka - AD002734H8. Oczekuje? Gdzie?
Dostał klient od Was powiadomienie o przesyłce czy może nie dostał i dlatego gdzieś wróciła?

atechnik_sklep_0-1729708660705.png

 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep dzięki za Twoją opinię, ale jeśli nie jesteś zadowolony z wykonania usługi, zawsze masz prawo złożyć do niej reklamację. Co do paczki numer AD002734H8 to w tej chwili oczekuje już na odbiór przez adresata. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ A co z komentarzem negatywnym który nie jest z winy sprzedającego a wpływa na jego konto?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep Kwestie komentarzy są rozpatrywane indywidualnie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi Dlatego zapytałem co w takim przypadku 🙂

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@NipponShorty Nie jestem w stanie odpowiedzieć, bo takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie - nie mogę wypowiedzieć się na temat hipotetycznego komentarza. Jesteś teraz w takiej sytuacji? Wskaż, proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi Mówimy cały czas o założonym wątku przez @atechnik_sklep i komentarzu który zacytował jaki otrzymał.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi Możemy się dowiedzieć jaka jest interpretacja w przypadku wątku @atechnik_sklep Gdzie to nie on zawinił a jest poszkodowany komentarzem?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NipponShorty w tej sytuacji @atechnik_sklep może poprosić kupującego o zmianę oceny. Nie zostanie ona przez nas usunięta, ponieważ nie łamie naszych zasad.   

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Nie macie ŻADNYCH zasad!
To wasze korpopierniczenie nie ma żadnego sensu. Daliście ciała ale to ja mam prosić kupującego o usunięcie oceny choć nie przyczyniłem się do jej uzyskania.

  

oznacz moderatorów

BiS-Zakupy
#7 Wielbiciel#

Czyli Kurier allegro zawala i nie dostarcza paczki "BO TO WASZ JEST PROBLEM NIE SPRZEDAJĄCEGO" wy umywacie ręcę 🙂 Super Allegro 

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

@la_nika Jak to nie łamie zasad skoro podany jest powód "Zamówienie nie zostało dostarczone" a zamówienie ZOSTAŁO DOSTARCZONE! Ocena jest niezgodna z prawdą i jako taka powinna być usunięta.

Co prawda zostało dostarczone pewnie po czasie, który zakładał kupujący ale to ALLEGRO dało ciała przy dostawie a nie ja! 

oznacz moderatorów

renja13
#10 Popularyzator#

Allegro One od zawsze (od początku swojego istnienia) było, jest i najprawdopodobniej zawsze będzie najgorszą możliwą metodą dostawy. Tym bardziej, że "dostawy" partaczy Allegro, a z tego co widzę, to nawet nie chcą usuwać negatywnych ocen, które zostały wystawione wyłącznie przez partaczenie podwykonawców Allegro, a przez to partaczenie samego Allegro.

oznacz moderatorów

budowlaniec2019
#10 Popularyzator#

A miało być tak pięknie:

"W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy i kompleksowo dbamy o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej kurierowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta."

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@la_nika @w_kiwi Nie uważacie że to nie powinno tak być że za usługę transportu za którą odpowiedzialność ponosi Allegro Delivery obrywa się sprzedającemu który zrobił wszystko co do niego należy? tak jak nadmienił to @budowlaniec2019 . Czy to nie jedna z tych sytuacji gdzie któryś z pracowników Allegro ( nie mam na myśli Was bo Wy moderujecie forum) powinien skontaktować się z klientem i wytłumaczyć sytuacje i że przez nie dotrzymanie terminu przesyłki Allegro obrywa jednocześnie sprzedający komentarzem i kupujący który nie otrzymał przesyłki w terminie? I nie odbierajcie tego jako atak a po prostu dyskusje :). Bo w konsekwencji sprzedawcy leci ocena za czym idzie sprzedaż a to w konsekwencji też mniejszy zarobek dla Was i więcej niezadowolonych klientów.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@la_nika @w_kiwi Będzie jakaś odpowiedź?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NipponShorty tak, Doradca Allegro może w tej sprawie skontaktować się z kupującym i wyjaśnić z czego wynika opóźnienie przesyłki. 
Pytanie jednak było, czy komenatrz zostanie usunięty, a tego nie możemy zrobić (w tym przypadku) bez zgody kupującego. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

budowlaniec2019
#10 Popularyzator#

Chłop zawinił, cygana powiesili. Nic nowego. Spróbuj ustawić w czasie wysyłki kuriera, którego nie chcesz na np godzinę 1 w nocy. Ma to kilka zalet. Po pierwsze masz dodatkowy jeden dzień na wysyłkę dla nieszczęśnika który to wybrał po tej godzinie, po drugie ludzie wybierają przesyłki szybsze przez co będzie ich mniej dla danej dostawy, po trzecie eliminujesz najgorszych kupujących, którzy chcą towar mieć na jutro 🙂

oznacz moderatorów