Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam,
proszę pilnie o interwencję w sprawie przesyłki. Numer zamówienia: 675c5740-cbec-11ef-84ab-6d24d9832c52
sposób dostawy wybrany przez klienta: Allegro One Punkt, UPS
z naszej strony nadaliśmy paczkę w punkcie dnia 07 Jan 2025, 10:58. Do dziś nie mamy informacji w systemie Allegro, że kurier ją odebrał z punktu.
Dziękuję
@EQUIMM_dystr zgłosiłam interwencję do oddziału w sprawie odbioru paczki z punktu.
Bardzo dziękuję za szybką reakcję. Proszę również o wyłączenie tego case’u ze statystyki szybkości wysyłki.
@EQUIMM_dystr zamówienie jest wykluczone z jakości Twojej sprzedaży - jutro zaktualizuje się to w systemie. 😊 W sprawie losów przesyłki, będziemy kontaktować się w wiadomości mailowej w zgłoszeniu o numerze 48539329.
@ Sa_nova
Mam pytanie. Wg statusu kurier odebrał przesyłkę i oddał ją do magazynu wczoraj. Na przykład InPost daje dokładniejsze informacje, tj. kiedy paczka wyjechała z magazynu na trasę. Tutaj jeszcze się taka informacja nie pojawiła. Czy system Allegro One UPS też pokaże mi taką informację? Pytam, bo odnoszę wrażenie że wspomniana paczka utknęła na magazynie 🙂
@EQUIMM_dystr tak, status będzie zaktualizowany, gdy paczka ruszy dalej w drogę. 😊
Dzięki, jest już do odbioru więc wszystko gra 🙂