Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka w drodze przez tydzień, od dwóch dni status się nie zmienia. Pytanie: dlaczego "przesyłka jest w trakcie przenoszenia do innej skrytki", dlaczego to tyle trwa, i dlaczego kupujący nie jest informowany na bieżąco?
I wreszcie pytanie podstawowe: jak wam w ogóle nie wstyd wciskać takiego bubla sprzedawcom przymusowo?
A może zysk jest ważniejszy od moralności i wstydu?
@kolekcjoner608 Ale czy na tak kiepsko działającej usłudze może być jakikolwiek zysk?
@TomBanknoter Tego nie wiem ,sam nie korzystam i póki to nie będzie działać na poziomie jakości jaki allegro wymaga na mnie jako sprzedawcy to nie zamierzam .
@kolekcjoner608 Dramat polega na tym, że już wkrótce Twoje oferty nie otrzymają oznaczenia Smart!, jeśli nie będziesz udostępniał tego badziewia. Przy pewnych asortymentach oznacza to drastyczną redukcję sprzedaży, bo konkurencja nie odpuści.
Tak czy inaczej, zapewne jest to obliczone na to, że część sprzedawców zrezygnuje ze Smarta - co Allegro bardzo odpowiada, bo te "darmowe" wysyłki strasznie ich rypią po kieszeni.
@TomBanknoter Przy pewnych asortymentach oznacza to drastyczną redukcję sprzedaży, bo konkurencja nie odpuści.
Ci co nie odpuszczą i tak stracą smarta za negatywy jak to będzie tak dalej działało 😄
@kostas11 Rozumny kupujący (a z takimi mamy przeważnie do czynienia) wie, że to nie jest wina sprzedawcy - bo widzie, że przesyłka została nadana prawidłowo.
U mnie jest to do tej pory już druga przygoda z Allegro One, na około 20 nadanych przesyłek. Czyli 10 %. Porażka to bardzo łagodne określenie.
Dramat polega na tym, że w branży kolekcjonerskiej często mamy do czynienia z materiałem niepowtarzalnym. To nie są produkty przemysłowe, więc często się da po prostu wyjąć nowego towaru z magazynu i wysłać jeszcze raz.
@TomBanknoter oczywiście że są bo odpowiada sprzedawca a nie usługodawca
Pan Bóg, jeśli chce kogoś ukarać najpierw odbiera mu rozum.
Właśnie to się dzieje aktualnie na Allegro.
Tworzenie całkiem nowej sieci logistycznej w konkurencji do innych dostawców jest bezsensowne i podyktowane jest prawdopodobnie jakimiś chorymi ambicjami.
To miało by sens gdyby stworzono jakieś rozwiązanie lepsze, nowocześniejsze, a mamy nieudolną próbę naśladowania tego co istnieje. Gdyby Allegro stworzyło taką sieć na przykład w SanEscobar na pewno byłby sukces.
No i mamy to co mamy, będzie sukces kiedy Allegro przerwie ten dość drogi eksperyment.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę uprzejmie o wyjaśnienie co oznacza ten dziwaczny status A0001H2NU3 oraz kiedy przesyłka trafi wreszcie do odbiorcy.
@TomBanknoter @kostas11 @kolekcjoner608 @br. A jakby tak zrobić własnego smarta? Czyli zagwarantować tylko darmową dostawę przy zakupie na 45zł inpost paczkomat i kuriera inpost 65zł? I przerzucić sie tylko na jednego przewoźnika i z nim ogarnąć dobre warunki dostawy i cenę?
@az1rael Warto nad tym pomyśleć . Z InPostu nawet ostatnio dzwonili i zachęcali do dogadania się na tańsze wysyłki .
@Allegro_One wypadałoby napisać choćby .... ,, mam Was .....,, to taka moja sugestia , kulturarny człowiek odpowiada jak się go ktoś pyta .
@mdrogeria W innym wątku otrzymałem od @Allegro_One dziś rano odpowiedź, że sprawa jest w trakcie konsultacji. Kupujący z kolei poinformował, że dostał odpowiedź na maila, w której piszą, że pomylono skrzynki i są na etapie poszukiwań. Zapewne paczkomat jest wielkości Stadionu Narodowego, skoro poszukiwania trwają już trzeci dzień 😎
@TomBanknoter ,,w innym wątku ,,,.... hmmm jak mnie pyta ciocia Grażyna to nie odpowiadam wójkowi Stefanowi ......
@mdrogeria Nie bądźmy zbyt wymagający 😊 Tam ktoś miał podobny problem, więc "przy okazji" zapytałem, kiedy dostanę odpowiedź na to zapytanie. Pewnie z rozpędu Ekspert kliknął właśnie tam.
Tak przy okazji, ostatnio zaczął się pojawiać kuriozalny status brak-czasu-brak-możliwosci-doręczenia Mrożek by tego nie wymyślił 😂
@TomBanknoter Stanisław Bareja jakby żył maiłby temat do nowego serialu .😁
@TomBanknoter Przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź.
Mamy potwierdzenie, że paczka została zlokalizowana i wkrótce zostanie doręczona. Otrzymałeś od nas również wiadomość mailową w tej sprawie.
@Allegro_One Tak jest, dziękuję, dostałem maila. Rzeczywiście, trudno zrozumieć, dlaczego to trwało tak długo, ale cieszę, że przesyłka się odnalazła, i sprawa zbliża się powoli do końca.
pozdrawiam. Tomek
chciałem zwrócić uwagę jeszcze na jeden poważny problem. Klienci nie otrzymują kodów odbioru przesyłek. to już 4 przypadek w tym tygodniu, jedna paczka już do mnie wraca. To jest jakiś dramat. Dotyczy to paczek obsługiwanych przez UPS. Nie wiem czy problem leży po stronie firmy kurierskiej, czy allegro, ale nie może tak to wyglądać @Allegro_One