anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kuponu 100 zł za AKTYWACJE Allegro Pay

nurse
#7 Wielbiciel

Aktywowałem usługę Allegro Pay, dokonałem zakupu zgodnie z regulaminem, minęły dwa dni robocze i nie otrzymałem kuponu 100 zł.

oznacz moderatorów
171 ODPOWIEDZI 171

Client:123861231
#7 Wielbiciel

 Chodzi oto że dostałam informację że  można aktywować kupon na 100zl z Black week coś tego typu  i nacisnęłam to podałam nr tel dane potrzebne i po1minucie czasu sprawdzania  odrzuciło  

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:123861231 możliwe, że Twoja zdolność kredytowa lub historia zakupów nie jest wystarczająca, by na ten moment przyznać Ci środki w ramach usługi Allegro Pay. 
Po weryfikacji powinna wyświetlić Ci się informacja, niestety osobiście nie mam w nią wglądu. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nkamil22
#7 Wielbiciel

Nie otrzymałem kuponu 100 zł za aktywowanie allegro pay, a spełniłem warunki promocji

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@nkamil22 czy aktywowałeś Allegro Pay w listopadzie? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nkamil22
#7 Wielbiciel

tak, 03.11

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@nkamil22 ok, dzięki za potwierdzenie! Poprosiłam o weryfikację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@nkamil22 kupon jest na Twoim koncie 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gszczepanek
#8 Zapaleniec

Aktywowałem dzisiaj Allegro Pay po kliknięciu baneru "Masz aktywny kupon 100zł".

Kuponu brak, regulaminu teraz nie potrafię znaleźć. Jak długo trzeba czekać na aktywację kuponu, a może jeszcze czegoś nie wiem?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@gszczepanek Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gszczepanek
#8 Zapaleniec

@w_kiwi czy jest szansa na szybkie wyjaśnienie sprawy?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@gszczepanek kupon jest już na Twoim koncie 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gszczepanek
#8 Zapaleniec

Dziękuję, sprawa rozwiązana.

oznacz moderatorów

mateusz_svs
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

Również mam taki sam problem. Aktywowałem usługę allegro pay, dokonałem zakupu z jej wykorzystaniem, spłaciłem należność i po 2 dniach wciąż nie mam kuponu 100 zł. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, pozdrawiam.

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mateusz_svs Weryfikuję Twoją sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mateusz_svs
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, czy udało się coś ustalić?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mateusz_svs kupon jest już dostępny na Twoim koncie. 😊 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mateusz_svs
#7 Wielbiciel

Niestety wciąż go nie widzę:( Po zjechaniu na dół na etapie "dostawa i płatność" i wyborze allegro pay, nie ma nadal kuponu zniżkowego:( Gdzie go szukać?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mateusz_svs kupon powinien pojawić się po wybraniu metody dostawy i płatności, w sekcji "Twoje zniżki". Czy możesz proszę przesłać zrzut ekranu z Twoim widokiem oraz ofertami, które próbujesz kupić? 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mateusz_svs
#7 Wielbiciel

Ooo, mega, już się pojawił, dziękuję! ❤️ Proszę mi jeszcze powiedzieć, bo wczoraj poleciłem pay moim 2 znajomym korzystając z linku, ale tylko z jednym z nich otrzymaliśmy kupony 50 zł. Czy na drugi kupon wystarczy poczekać, czy także będzie potrzebne jakieś dodatkowe działanie?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mateusz_svs dla pewności możemy to sprawdzić. Podeślij mi proszę link, który był wysłany poleconej osobie oraz jej login konta Allegro. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów