Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Aktywowałem usługę Allegro Pay, dokonałem zakupu zgodnie z regulaminem, minęły dwa dni robocze i nie otrzymałem kuponu 100 zł.
@nkamil22 czy aktywowałeś Allegro Pay w listopadzie?
tak, 03.11
@nkamil22 ok, dzięki za potwierdzenie! Poprosiłam o weryfikację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@nkamil22 kupon jest na Twoim koncie 🙂
Aktywowałem dzisiaj Allegro Pay po kliknięciu baneru "Masz aktywny kupon 100zł".
Kuponu brak, regulaminu teraz nie potrafię znaleźć. Jak długo trzeba czekać na aktywację kuponu, a może jeszcze czegoś nie wiem?
@gszczepanek Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@w_kiwi czy jest szansa na szybkie wyjaśnienie sprawy?
@gszczepanek kupon jest już na Twoim koncie 🙂
Dziękuję, sprawa rozwiązana.
Dzień dobry,
Również mam taki sam problem. Aktywowałem usługę allegro pay, dokonałem zakupu z jej wykorzystaniem, spłaciłem należność i po 2 dniach wciąż nie mam kuponu 100 zł. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, pozdrawiam.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@mateusz_svs Weryfikuję Twoją sprawę.