anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Protect I brak kontaktu ze sprzedawcą

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:101802660
#8 Zapaleniec#

Jakieś 20 dni temu założyłem dyskusje że zgłoszeniem reklamacji, otrzymałem uszkodzony produkt. Sprzedawca od tego czasu nie wypowiedział się w tej dyskusji. Brak kontaktu, nie odpisuje. Oznaczyłem ja jako nierozwiązana i zgłosiłem Allegro Protect. I ku mojemu zdziwieniu mój wniosek został odrzucony. Ja mam uszkodzony produkt, nie nadający się do użytku, pieniędzy brak. W skrócie sprzedawca olał sprawę, Allegro też olało.

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
LEW433
#21 Demiurg#

A powód odrzucenia wniosku?

oznacz moderatorów
Client:101802660
#8 Zapaleniec#

"Podjąłem decyzję o wstrzymaniu wniosku o zwrot pieniędzy z Allegro Protect. Dlaczego?  Przeanalizowałem Pani zgłoszenie do Allegro Protect i wszystko wskazuje na to, że problem uda się wyjaśnić bezpośrednio po kontakcie ze sprzedawcą."

 

 

 

Wszystko fajnie, tylko zapomnieli o tym, że od 20 dni. A jeśli chodzi o pierwsze zgłoszenie problemu to nawet więcej sprzedawca nic nie odpisał, nie idzie się z nim skontaktować 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Mają tyle dyskusji i wniosków że pewnie im się wszystko miesza

oznacz moderatorów
Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

Wezwij ponownie Allegro, przycisk masz na dole, po lewej.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101802660 Podaj, proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:101802660
#8 Zapaleniec#

430b2200-5891-11ef-b2d2-af6e5a323e1a

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101802660 Proszę, kontynuuj dyskusję. Rozumiem, że sytuacja jest nieprzyjemna i ciągnie się już jakiś czas. Ze względu na brak odpowiedzi ze strony sprzedawcy, poprosiłam odpowiedni zespół o ponowną wypowiedź w dyskusji. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:101802660
#8 Zapaleniec#

Sprzedawca nie wypowiedział się w dyskusji od 21 dni (czyli od początku jej założenia). Widzę, również, że "odpowiedni zespół" stosuje taktykę sprzedawcy, nie wypowiadając się w dyskusji. Olewając temat. 

oznacz moderatorów
Barzy_TPI
#13 Ambasador#

@Client:101802660 @ Nie jesteś sam.

Allegro ostatnio wymyśla coraz bardziej niedorzeczne powody, by odrzucać wnioski Protect i masa kupujących zostaje na lodzie - bez pieniędzy i bez sprawnego/zgodnego z opisem towaru. 

Co więcej - Allegro robi to również w przypadku sprzedawców notorycznie łamiących regulamin i polskie prawo, jeśli generują oni duże obroty.

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

bo za duzo ludzi cwaniakuje. ma i sprawny towar i zwrot środków. wylano dziecko z kąpielą

oznacz moderatorów
Piotros1983
#10 Popularyzator#

Dokładnie święta racja takich cwaniaczków jest masa kupują używany sprzęt puźniej piszą że jest uszkodzony straszą że wystawią negatywa i chcą ugody w postaci zwrotu połowy kosztów naprawy oddajesz oni zakładają dyskusje i z allegro protect dostają zwrot kasy i w ten sposób mają sprawny sprzęt i kasę a na końcu ty dostajesz negatywa

oznacz moderatorów
Client:101802660
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi 

Tak z ciekawości, ile czasu musi minąć, żeby ten odpowiedni zespół jakoś zareagował? 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@Client:101802660 masz wiele możliwości działania, a zachowujesz się jak dzieciak - wyślij listem poleconym odpowiednie pismo i zwróć towar nawet przez allegro

dyskusja do tego nie jest potrzebna

oznacz moderatorów
Client:101802660
#8 Zapaleniec#

@RED @Sprzedawca ma swoje obowiązki. Allegro Protect w teorii powinno chronić kupujących właśnie przed takimi sprzedawcami. Dlaczego mam wysyłać jakieś pisma, żeby otrzymać pieniądze za uszkodzony towar? Dlaczego mam odsyłać na własny koszt produkt, jeśli reklamacja została już uznana? I jak widać po zaangażowaniu sprzedawcy prosić się lub według Ciebie wysyłać pisma, żeby otrzymać jeszcze zwrot za przesyłkę

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

bo w normalnym swiecie tak to włąśnie działa i tak byś musiał zrobić.

Allegro próbowało zrobić idealny śiwat na jedno kliknięcie i jak tzreba zrobić coś więcej to święte oburzenie. Każdy inny sklep ma zakłądke gdzie wyslać zwort i jak go spakowac i zaadresować i tzreba się dopasować. a tu się ludzie rozleniwili i rozbestwili

oznacz moderatorów
Client:101802660
#8 Zapaleniec#

Widzę, że to ja zaczynam być tym złym. Bo chce zwrot pieniędzy lub pełnowartościowy produkt od sprzedawcy do uznanej reklamacji. W aktualnym świecie i nie jest to wymysł Allegro tylko prawa, które obowiązuje,  nie muszę wysyłać pism poleconych, żeby sprzedawca mógł mi zwrócić pieniądze. 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@Monika__L Normalny świat to nie jest piaskownica, a jak widzę @Client:101802660 nie chce z niej wyjść

Dlaczego mam wysyłać jakieś pisma, żeby otrzymać pieniądze za uszkodzony towar?

bo to ty jako konsument masz poprzez jednoznaczne oświadczenia woli stosować ustawę konsumencką

Dlaczego mam odsyłać na własny koszt produkt, jeśli reklamacja została już uznana?

bo przepisy nie mówią, że sprzedawca ma na tym etapie płacić za wysyłkę

 

Allegro protect nie działa jak opisujesz, dlatego nie otrzymałeś wypłaty i masz rację jesteś tym złym, bo uważasz, że przepisy, które obowiązują nas wszystkich, Ciebie nie obowiązują.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/wzory-pism/

 

oznacz moderatorów
Client:101802660
#8 Zapaleniec#

Bardzo pobieżnie zapoznałeś się z obowiązującym prawem.

bo to ty jako konsument masz poprzez jednoznaczne oświadczenia woli stosować ustawę konsumencką

Wystarczy, że wyślę wiadomość SMS, poinformuje Cię telefonicznie, wyślę maila lub nawet powiem Ci osobiście o to będzie już wystarczające oświadczenie woli według prawa.

 

bo przepisy nie mówią, że sprzedawca ma na tym etapie płacić za wysyłkę

Właśnie przepisy dokładnie wskazują co musi zrobić sprzedawca. Zachęcam do zapoznania się z Art. 43d prawa konsumenta.

Allegro protect nie działa jak opisujesz, dlatego nie otrzymałeś wypłaty i masz rację jesteś tym złym, bo uważasz, że przepisy, które obowiązują nas wszystkich, Ciebie nie obowiązują.

Ja wiem, że nie działa tak jak to opisuje, sam się o tym przekonałem. A według tego co podają jako jeden z głównych sloganów tych bezpiecznych zakupów.

"W jakich sytuacjach pomoże Ci Allegro Protect?

  • jeśli produkt był zniszczony lub niezgodny z opisem
    oraz w innych, problematycznych sytuacjach."

 

@RED Tak niewielka i pobieżna wiedzą a tyle do powiedzenia. 

oznacz moderatorów