anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro zmkneło dyskusje nie rozwiązaną co teraz?

Triceps218
#8 Zapaleniec#
  •   @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Allegro z powodu braku określenia czy dyskusja została rozwiązana zamknoł ją. Nie mogłam określić się jednoznacznie bo sprzęt był naprawiany przez serwisanta i kazał opserwować ponieważ nie był wstanie zdiagnozować dokładnie pralki. Pralka po około półtora tygodnia czyli dziś od naprawy popsuła się ponownie .A ja niemogę nic zrobić.
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak się popsuła to składaj reklamację .

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Triceps218 jeśli uważasz, że problem nie został jeszcze rozwiązany, możesz ponownie otworzyć dyskusję. 

  1. Przejdź do zakładki Dyskusje.
  2. Wybierz z listy Dyskusję ze sprzedającym, którą chcesz otworzyć ponownie.
  3. Kliknij [zgłoś ponownie problem].
  4. Wskaż, z jakiego powodu ponownie otwierasz Dyskusję i kliknij [dalej].
   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Triceps218
#8 Zapaleniec#

Niemożna ponownie  otworzyć dyskusji. A ja zostaje bez pomocy allegro tym samym bez  możliwości skorzystania z gwarancji. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Gwarancji udziela gwarant a w większości jest to producent, sprzedający udziela rękojmi na 2lata, a Allegro pomocy więc napisz z czego chcesz skorzystać. Otwierasz dyskusję to przeczytaj zasady, należy dyskusję odznaczyć po 14dnaich jako nierozwiązaną, a po 30m dniach jak nie odznaczysz zamyka się automatycznie. Możesz otworzyć, napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

Triceps218
#8 Zapaleniec#

Sprzedawcy zazwyczaj korzystają z gwarancji udzielonej do tego produktu przez  producenta. Bo inaczej czemu bardzo często słyszymy iż czekają na decyzję producenta. Taką informację też dostajemy po zakupie 2 lata gwarancji z tytułu rękojmi . Ważne jest to iż od kilku dni. Piszę do allegro i dotej pory nie uzyskałam żadnej pomocy.  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Triceps218 poprosiłam o ponowne otworzenie dyskusji, abyś mógł wyjaśnić sprawę. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Triceps218
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

2lata gwarancji z tytułu rękojmi, coś nowego ?

oznacz moderatorów