anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kodu odbioru paczki

BennyK
#9 Pomysłodawca#

Witam, na Allegro kupuję od 16 lat i pierwszy raz mi się przytrafiło coś takiego. Dokonałem zakupu na Allegro Lokalnie, wczoraj otrzymałem info że paczka czeka na odbiór w Paczkomacie, ALE do tej pory nigdzie nie otrzymałem kod odbioru: ani na Allegro, ani w aplikacji Inpost, ani na maila, ani smsem. Proszę o pomoc, bo nie wiem co robić. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BennyK czy masz dostęp do numeru telefonu 507****73?
Jeśli to Twój aktualny numer, to zadzwoń proszę na infolinię InPost (tel. 722 444 000 lub 746 600 000), po potwierdzeniu, że to prawidłowy numer, Konsultant ponowi wysyłkę kodu odbioru. 
Jeśli to nie jest Twój numer, to konieczny będzie kontakt z nadawcą przesyłki, aby przesłał dyspozycję udostępnienia kodu odbioru na inne dane niż te przypisane do paczki do InPost. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BennyK
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję, skontaktowałem się z sprzedającym i on się skontaktuje z Inpost.

 

oznacz moderatorów

BennyK
#9 Pomysłodawca#

Proszę mi jeszcze tylko napisać, gdzie na Allegro Lokalnie znajdę moje danę do wysyłki, bo nie mogę znaleźć. Na "normalnym" Allegro wiem gdzie są tę danę.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@BennyK Dane sprawdzisz w zakładce Kupione, rozwijając szczegóły przy właściwym zamówieniu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BennyK
#9 Pomysłodawca#

 @nat_not chodziło mi o to gdzie na Allegro Lokalnie mogę sprawdzić I ZMIENIĆ danę do kolejnych wysyłek.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@BennyK Zamiany danych wprowadzasz w Allegro. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BennyK
#9 Pomysłodawca#

Ok, dziękuję.

oznacz moderatorów