anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak opcji rozłącz te same oferty.

renata86aa
#9 Pomysłodawca#

Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu. 

Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 097 ODPOWIEDZI 2 097

qubick
#9 Pomysłodawca#

Ja również zostałem pozbawiony tej funkcjonalności, kiedy napisałem reklamację do allegro, zostałem poinformowany że zostałem włączony (bez mojej wiedzy, czy zgody) do "testów", a kiedy napisałem kolejną reklamację, informując że nie chce brać udziału w testach i proszę o przywrócenie mi normalnej możliwości wyszukiwania, tj. używania widoku "rozłącz te same oferty". 

W odpowiedzi pańcia konsultantatka, napisała mi takie coś:

"Nasze stanowisko pozostanie niezmienne. 

Oczywiście może Pan zgłosic sprawę do odpowiednich ogranów.

 

Dodam, że Pana nowe wiadomości, niewnoszące nowego wątku do sprawy pozostaną bez odpowiedzi."

 

Więc takie podejście do klienta ma teraz międzynarodowa korporacja funkcjonującą w Polsce pod marką "allegro", która jest de facto monopolistą. Komuna pełną gębą.

oznacz moderatorów

robcio646
#10 Popularyzator#

To mam wrażenie że nie pozostało nic innego jak zgłosić sprawę do UOKiK ale nie jednostkowo a globalnie, nie mam pojęcia czy istnieje jakaś platforma do zbierania podpisów pod jakąkolwiek petycją? 

oznacz moderatorów

Necromancer1981
#8 Zapaleniec#

Co to za testy skoro nie ma znaczenia jaki będzie wynik, od 1 października wszyscy niezależnie zostaniemy ubogaceni nową "metodą" wyszukiwania czy to się komuś podoba czy nie. Być może pracownicy allegro nie są polskojęzyczni i posługują się jakimś translatorem, pewnie "allegrowym" 😉 Bo te oklepane regułki typu kopiuj/wklej są już strasznie wyświechtane. Więc finalnie postanowiłem także dokonać małego testu i przez chwilę poczuć się jak administartor tegoż serwisu:

SZANOWNI UŻYTKOWNICY W TROSCE O WASZE BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT ALLEGRO NIE JEST STRONĄ W TEJ SPRAWIE 😉

Z POWAŻANIEM TESTOWY ADMINISTARTOR 😉

 

oznacz moderatorów

Dawid0622
#7 Wielbiciel#

Czytam to forum i z całą pewnością z tego co widzę to allegro robi wszystko aby jeszcze więcej ludzi kupowało na ali zamiast tutaj

oznacz moderatorów

Lukecz
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Mam pytanie do Moderatorów.

W związku z tym że kupiłem Smart na rok, a następnie wprowadziliście tą zmianę z łączeniem ofert, przez co po prostu trudno używa mi się tego serwisu - czy mogę odstąpić od tej usługi Smart i otrzymać proporcjonalny zwrot środków?

Jeśli nie, to z jakich powodów i w jaki sposób mógłbym zgłosić reklamację?

oznacz moderatorów

Necromancer1981
#8 Zapaleniec#

Tu testowy administrator używający namiętnie opcji kopjuj/wklej 😉

Z Allegro Smart! możesz zrezygnować w dowolnym momencie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

Możesz zrezygnować z Allegro Smart! na kilka sposobów:

  • zaloguj się na koncie, na którym masz Allegro Smart! i przejdź do panelu Allegro Smart! W części Zarządzaj Smart! kliknij [zrezygnuj ze Smart!]. W oknie, które zobaczysz, podaj powód swojej rezygnacji. Następnie potwierdź swoją decyzję.
  • zgłoś nam rezygnację przez formularz kontaktowy
  • wyślij pisemną rezygnację na nasz adres: Allegro sp. z o.o., ul. Wierzbięcice 1B, 61-569 Poznań. W oświadczeniu podaj imię i nazwisko, login Allegro oraz datę zakupu usługi Allegro Smart! Możesz też dodać powód rezygnacji. Zadzwonimy do Ciebie, aby potwierdzić Twoją rezygnację z usługi. Jeśli nam się to nie uda, wyślemy Ci mejla z potwierdzeniem wyłączenia usługi.
  • Gdy zrezygnujesz z Allegro Smart!, zwrócimy Ci pieniądze na rachunek, z którego została opłacona usługa. Zrobimy to po 14 dniach, licząc od momentu Twojej rezygnacji z usługi. Jeśli 14. dzień przypadnie na dzień nieroboczy, to zwrot pieniędzy trafi na Twoje konto w najbliższym kolejnym dniu roboczym. W tym samym czasie dostaniesz od nas fakturę korygującą. Prześlemy ją na adres mejlowy z ustawień Twojego konta.

    Jeśli po tym czasie pieniędzy nie będzie na Twoim koncie, zgłoś nam to przez ten formularz. Sprawdzimy to i pomożemy odszukać Twój zwrot.

 

oznacz moderatorów

KetsuO
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj wchodze na allegro i nie mam opcji rozłączenia ofert. Zdołałem sie zorientowac, że to nowy pomysł administracji, który jest chyba najgorszym pomysłem odkąd allegro istnieje. Zawsze kupuje listingując wg popularnosci produktów (zakładam, że poprzedni kupujacy zweryfikowali oferte/cene/sprzedawce) a teraz tego nie moge zrobic!!!! Jesli taka opcja ma zostac na stale to dla mnie jako kupujacego ten serwis sie skonczył... Powininen chociaz pozostac ten przycisk zeby rozlaczyc oferty. Jesli ktos chce sobie ogladc taki widok to niech sobie oglada ale ani ja ani zaden moj znajomy nie lubie takiego widoku!!!!

oznacz moderatorów

AkcesoriaIT
#10 Popularyzator#

Jeszcze przez dwa tygodnie możesz szukać w trybie prywatnym przeglądarki po staremu, kopiować link do tego co Ci się podoba i wklejać tam gdzie jesteś zalogowany.

oznacz moderatorów

Football-stock
#13 Ambasador#

Jako spółka olewamy już Allegro. Wydłużamy czas na wysyłkę, obniżamy wszystkie poziomy jakości sprzedaży, zwolniliśmy pracowników do obsługi Allegro. Co się sprzeda to się wyśle, nie dokładamy nowych aukcji (poza zaplanowanymi wcześniej). Pomożemy chwiejącemu się spamerowi (te tandetne reklamy denerwują wszystkich) zaliczyć glebę jak w IV kw. 2023 na prawie -230 mln zł. Nie warto inwestować nawet 1 zł w takiego chimerycznego i zaburzonego partnera B2B jako ten pseudoportal. AMEN

oznacz moderatorów

angieski-pasjami
#2 Obserwator#

Zdjęcie nr 1 - kiedy jestem zalogowany. Po lewej widoczne jest około 25 dostępnych produktów, ale wyświetla się tylko jeden. Zdjęcie drugie - po wylogowaniu - wszystko jest ok

zalogowany.jpgniezalogowany.jpg

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @angieski-pasjami. To kwestia widoku produktowego listy ofert, który wprowadzimy już na stałe z początkiem października. Więcej informacji znajdziesz w Aktualnościach

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Cmyk69
#9 Pomysłodawca#

ok, rozumiem, klamka zapadła -będzie u wszystkich po zalogowaniu widok produktowy - ALE PYTANIE: czy zostanie jakakolwiek furtka do przeglądania ofert po staremu? -niepołączonych w "produkty" (tak jak w tym momencie poprzez niezalogowanie/w trybie incognito).
Np. poprzez jakieś ustawienie wyszukiwarki w tryb "zaawansowany" lub coś w ten deseń? Rozumiem po co powstał katalog, ale często jednak jest potrzeba "przebić" się właśnie przez te wszystkie pojedyncze oferty zamiast poruszać się po katalogu produktów. 
Jeśli allegro nie przewiduje takiej opcji to czy ktoś z Was Użytkowników jest w stanie określić czy będzie się dało stworzyć takie narzędzie do przeglądania pojedynczych ofert z allegro jako osobne rozwiązanie/narzędzie "firmy trzeciej"?

oznacz moderatorów

daniellw
#7 Wielbiciel#

Od kilku miesięcy jestem na siłę uszczęśliwiany brakiem opcji rozłączania ofert. Moje prośby do obsługi allegro o nie testowanie na mnie tej opcji spełzły na niczym. I teraz słyszę, że tak już zostanie na stałe. Jestem zdecydowanie temu przeciwny.

Na allegro jestem od ponad 20 lat i wg licznika SMART „zaoszczędziłem” na wysyłkach ponad 8000 zł. Nie pozostaje mi nic innego jak bardzo ograniczyć aktywność na allegro. Zresztą już się to dzieje, coraz więcej zakupów robię na A….N.PL, A….N.DE, O.X czy chińskim  ALIE….SS,  T..U, ale i w polskich sklepach internetowych.

Gratulacje ALLEGRO, czy o to wam chodziło?

oznacz moderatorów

AkcesoriaIT
#10 Popularyzator#

dodaj to do linku: &description=1
działa nawet będąc zalogowanym

oznacz moderatorów

KuR25
#7 Wielbiciel#

Szanowni Państwo, Czy ktoś z Allegro może mi odpowiedzieć na pytanie, dlaczego jeśli chcę oglądać widok rozłączonych ofert to jestem zmuszany do wylogowania się z serwisu? Na prawdę muszę szukać produktów będąc wylogowanym i logować się dopiero po wypełnieniu koszyka? Możecie mi proszę odpisać jaki jest cel utrudniania mi w ten sposób obsługi serwisu? Czy to może ma być dla mnie jakiś benefit? 

Uprzejmie proszę o przywrócenie możliwości rozłączania ofert na moim profilu. Jeśli znajduję się w jakiejś grupie docelowej to uprzejmie proszę mnie z niej usunąć. 21 lat jestem z Wami. Można chyba coś takiego dla mnie zrobić. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam, KuR25

P.S. Ciastka usunąłem, przeglądarkę mam najnowszą. 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

BlackStorkPC
#9 Pomysłodawca#

Nie ma sprawy, już naprawione aktualnie już nawet w trybie incognito oferty są połączone 🙂

oznacz moderatorów

mariolaaa17
#2 Obserwator#

Szukam rolek dla córki i za pośrednictwem google trafiłem na aukcję, które w żaden sposób nie mogę znaleźć poprzez wyszukiwarkę. Skopiowałem nazwę oferty, ale mimo wszystko nie znajduje tej oferty. Dopiero gdy przełączam przeglądarkę w tryb prywatny, to jest ona na liście wyszukiwania. 

 

Teoretycznie widać, że powinny być 3 produkty spełniające kryteria, ale pokazywane są tylko 2. 

mariolaaa17_0-1726953865190.png

 

Tymczasem w trybie prywatnym wygląda to tak. Cudownym trafem najtańsza oferta zniknęła z wyników wyszukiwania. 

mariolaaa17_1-1726954018047.png

 

Wiem, że jak połączę te same oferty, to znów mam 2 z 3. Kłopot w tym, że w oknie wyszukiwania w chwili gdy jestem zalogowany, nie ma tej opcji. Nie mogę rozłączyć ofert. 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak teraz działa wyszukiwarka Allegro, masz na dole po lewej nr oferty, skopiuj .

oznacz moderatorów