Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu.
Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To mam wrażenie że nie pozostało nic innego jak zgłosić sprawę do UOKiK ale nie jednostkowo a globalnie, nie mam pojęcia czy istnieje jakaś platforma do zbierania podpisów pod jakąkolwiek petycją?
Co to za testy skoro nie ma znaczenia jaki będzie wynik, od 1 października wszyscy niezależnie zostaniemy ubogaceni nową "metodą" wyszukiwania czy to się komuś podoba czy nie. Być może pracownicy allegro nie są polskojęzyczni i posługują się jakimś translatorem, pewnie "allegrowym" 😉 Bo te oklepane regułki typu kopiuj/wklej są już strasznie wyświechtane. Więc finalnie postanowiłem także dokonać małego testu i przez chwilę poczuć się jak administartor tegoż serwisu:
SZANOWNI UŻYTKOWNICY W TROSCE O WASZE BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT ALLEGRO NIE JEST STRONĄ W TEJ SPRAWIE 😉
Z POWAŻANIEM TESTOWY ADMINISTARTOR 😉
Czytam to forum i z całą pewnością z tego co widzę to allegro robi wszystko aby jeszcze więcej ludzi kupowało na ali zamiast tutaj
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Mam pytanie do Moderatorów.
W związku z tym że kupiłem Smart na rok, a następnie wprowadziliście tą zmianę z łączeniem ofert, przez co po prostu trudno używa mi się tego serwisu - czy mogę odstąpić od tej usługi Smart i otrzymać proporcjonalny zwrot środków?
Jeśli nie, to z jakich powodów i w jaki sposób mógłbym zgłosić reklamację?
Tu testowy administrator używający namiętnie opcji kopjuj/wklej 😉
Z Allegro Smart! możesz zrezygnować w dowolnym momencie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
Możesz zrezygnować z Allegro Smart! na kilka sposobów:
Gdy zrezygnujesz z Allegro Smart!, zwrócimy Ci pieniądze na rachunek, z którego została opłacona usługa. Zrobimy to po 14 dniach, licząc od momentu Twojej rezygnacji z usługi. Jeśli 14. dzień przypadnie na dzień nieroboczy, to zwrot pieniędzy trafi na Twoje konto w najbliższym kolejnym dniu roboczym. W tym samym czasie dostaniesz od nas fakturę korygującą. Prześlemy ją na adres mejlowy z ustawień Twojego konta.
Jeśli po tym czasie pieniędzy nie będzie na Twoim koncie, zgłoś nam to przez ten formularz. Sprawdzimy to i pomożemy odszukać Twój zwrot.
Dzisiaj wchodze na allegro i nie mam opcji rozłączenia ofert. Zdołałem sie zorientowac, że to nowy pomysł administracji, który jest chyba najgorszym pomysłem odkąd allegro istnieje. Zawsze kupuje listingując wg popularnosci produktów (zakładam, że poprzedni kupujacy zweryfikowali oferte/cene/sprzedawce) a teraz tego nie moge zrobic!!!! Jesli taka opcja ma zostac na stale to dla mnie jako kupujacego ten serwis sie skonczył... Powininen chociaz pozostac ten przycisk zeby rozlaczyc oferty. Jesli ktos chce sobie ogladc taki widok to niech sobie oglada ale ani ja ani zaden moj znajomy nie lubie takiego widoku!!!!
Jeszcze przez dwa tygodnie możesz szukać w trybie prywatnym przeglądarki po staremu, kopiować link do tego co Ci się podoba i wklejać tam gdzie jesteś zalogowany.
Jako spółka olewamy już Allegro. Wydłużamy czas na wysyłkę, obniżamy wszystkie poziomy jakości sprzedaży, zwolniliśmy pracowników do obsługi Allegro. Co się sprzeda to się wyśle, nie dokładamy nowych aukcji (poza zaplanowanymi wcześniej). Pomożemy chwiejącemu się spamerowi (te tandetne reklamy denerwują wszystkich) zaliczyć glebę jak w IV kw. 2023 na prawie -230 mln zł. Nie warto inwestować nawet 1 zł w takiego chimerycznego i zaburzonego partnera B2B jako ten pseudoportal. AMEN
Zdjęcie nr 1 - kiedy jestem zalogowany. Po lewej widoczne jest około 25 dostępnych produktów, ale wyświetla się tylko jeden. Zdjęcie drugie - po wylogowaniu - wszystko jest ok
Cześć, @angieski-pasjami. To kwestia widoku produktowego listy ofert, który wprowadzimy już na stałe z początkiem października. Więcej informacji znajdziesz w Aktualnościach.
ok, rozumiem, klamka zapadła -będzie u wszystkich po zalogowaniu widok produktowy - ALE PYTANIE: czy zostanie jakakolwiek furtka do przeglądania ofert po staremu? -niepołączonych w "produkty" (tak jak w tym momencie poprzez niezalogowanie/w trybie incognito).
Np. poprzez jakieś ustawienie wyszukiwarki w tryb "zaawansowany" lub coś w ten deseń? Rozumiem po co powstał katalog, ale często jednak jest potrzeba "przebić" się właśnie przez te wszystkie pojedyncze oferty zamiast poruszać się po katalogu produktów.
Jeśli allegro nie przewiduje takiej opcji to czy ktoś z Was Użytkowników jest w stanie określić czy będzie się dało stworzyć takie narzędzie do przeglądania pojedynczych ofert z allegro jako osobne rozwiązanie/narzędzie "firmy trzeciej"?
Od kilku miesięcy jestem na siłę uszczęśliwiany brakiem opcji rozłączania ofert. Moje prośby do obsługi allegro o nie testowanie na mnie tej opcji spełzły na niczym. I teraz słyszę, że tak już zostanie na stałe. Jestem zdecydowanie temu przeciwny.
Na allegro jestem od ponad 20 lat i wg licznika SMART „zaoszczędziłem” na wysyłkach ponad 8000 zł. Nie pozostaje mi nic innego jak bardzo ograniczyć aktywność na allegro. Zresztą już się to dzieje, coraz więcej zakupów robię na A….N.PL, A….N.DE, O.X czy chińskim ALIE….SS, T..U, ale i w polskich sklepach internetowych.
Gratulacje ALLEGRO, czy o to wam chodziło?
dodaj to do linku: &description=1
działa nawet będąc zalogowanym
Szanowni Państwo, Czy ktoś z Allegro może mi odpowiedzieć na pytanie, dlaczego jeśli chcę oglądać widok rozłączonych ofert to jestem zmuszany do wylogowania się z serwisu? Na prawdę muszę szukać produktów będąc wylogowanym i logować się dopiero po wypełnieniu koszyka? Możecie mi proszę odpisać jaki jest cel utrudniania mi w ten sposób obsługi serwisu? Czy to może ma być dla mnie jakiś benefit?
Uprzejmie proszę o przywrócenie możliwości rozłączania ofert na moim profilu. Jeśli znajduję się w jakiejś grupie docelowej to uprzejmie proszę mnie z niej usunąć. 21 lat jestem z Wami. Można chyba coś takiego dla mnie zrobić. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam, KuR25
P.S. Ciastka usunąłem, przeglądarkę mam najnowszą.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Nie ma sprawy, już naprawione aktualnie już nawet w trybie incognito oferty są połączone 🙂
Szukam rolek dla córki i za pośrednictwem google trafiłem na aukcję, które w żaden sposób nie mogę znaleźć poprzez wyszukiwarkę. Skopiowałem nazwę oferty, ale mimo wszystko nie znajduje tej oferty. Dopiero gdy przełączam przeglądarkę w tryb prywatny, to jest ona na liście wyszukiwania.
Teoretycznie widać, że powinny być 3 produkty spełniające kryteria, ale pokazywane są tylko 2.
Tymczasem w trybie prywatnym wygląda to tak. Cudownym trafem najtańsza oferta zniknęła z wyników wyszukiwania.
Wiem, że jak połączę te same oferty, to znów mam 2 z 3. Kłopot w tym, że w oknie wyszukiwania w chwili gdy jestem zalogowany, nie ma tej opcji. Nie mogę rozłączyć ofert.
Tak teraz działa wyszukiwarka Allegro, masz na dole po lewej nr oferty, skopiuj .
Uczciwy, nieuczciwy - wszystko zależy od "punktu siedzenia i patrzenia."
W/g Allegro wszystko jest w porządku.
Na obecną chwilę jeszcze "normalnie" można wyszukiwać aukcje bez zalogowania się do Allegro. Wyszukujesz sobie aukcję, kopiujesz do niej link, otwierasz drugą przeglądarkę, logujesz się, wklejasz link do aukcji, dodajesz do koszyka - i sprawa załatwiona.
To bardzo proste. Prawda?