Brak wygenerowanego zwrotu w aplikacji InPost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chcę zwrócić przesyłkę SMART. Kod zwrotu na Allegro wygenerowany, potwierdzenie mailowe otrzymane, a w aplikacji InPost wygenerowanego zwrotu nie ma. Jeszcze się z czymś takim nie spotkałam, obawiam się nadać tę przesyłkę . Numer przesyłki zwrotnej podany w mailu InPost to 607100946403188122853324 , kod zwrotu 9825046442
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zeStryszka A ten kod to do InPostu na pewno?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jak napisałam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No to sprawdź czy otworzy skrytkę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje za sugestie, ale nie skorzystam. Jeśli nawet skrytka się otworzy nie mam pewności co się z paczką stanie potem, w sytuacji gdy InPost jakby zwrotu nie widzi. Nie zamierzam ryzykować. Poczekam co InPost na to.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak uważasz, to Smart a stroną zwrotu jest Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I co z tego? Kłopoty mi niepotrzebne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I uważasz że InPost będzie Ci odpowiadał?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Nie nadam paczki dopóki nie będę pewna że zwrot jest normalnie śledzony. Jak już powiedziałam dziękuję za odpowiedzi, które nic do tematu nie wnoszą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zeStryszka Kupujesz Smarta, korzystasz z niego i nie przeczytałaś jego regulaminu, więc zanim coś napiszesz o kimś, przeczytaj instrukcję, Taki zwrot to Allegro i pytania się kieruje do Allegro,

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Regulamin SMARTA znam, zresztą także od strony sprzedającego (nie to konto, ale od wielu lat). Zrobię to co będzie potrzebne, na razie mam nadzieję na kontakt z Inpostem. W razie potrzeby wezwę moderatorki. Co do twojego tonu, to jak do tej pory nic o KIMŚ nie napisałam, odpowiadam bardzo kulturalnie więc proszę bez wycieczek osobistych.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro Inpost to nie to samo co Inpost. W Inpoście usługi z przedrostkiem Allegro w nazwie są odrębnymi usługami. Aplikacji Inpost nie musi widzieć zwrotnych przesyłek Allegro Inpost.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pecela Aplikacja InPost ZAWSZE widziała każdy zwrot Allegro InPostem. A teraz zwrotu w aplikacji nie ma.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale wcześniej odsyłałeś przez "Allegro Kurier Inpost" lub "Allegro Paczkomaty Inpost" czy przez "Inpost Kurier" lub "Inpost Paczkomaty" (przesyłki "kurier" można nadać w Paczkomacie). To są odrębne usługi.
Spróbuj dodać ręcznie nr przesyłki do aplikacji. Może nr telefonu się różni?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zeStryszka w naszym systemie widoczne jest zgłoszenie zwrotu oraz wygenerowany kod.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To wiem, bo dostałam maila z InPost via Poczta Allegro, a zakup na koncie jest opisany jako zwrócony. Problem podstawowy to, czy po ręcznym wklepaniu kodu zwrotu i nadaniu przesyłki w paczkomacie, InPost ją zarejestruje i będzie śledzić, czy zostanie utracona. Mam wątpliwości, gdyż sytuacja jest niespotykana. Każda nadana do mnie i zwrócona przeze mnie przesyłka Allegro InPost była do tej pory widoczna w aplikacji InPost.