Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
17.06.2020 dokonałem zakupu u jednego ze sprzedawców i natychmiast zapłaciłem. 18.06.2020 sprzedawca poinformował mnie, że towar różni się od opisu. Anulowałem zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca nie reaguje. Do kogo mam się zgłosić? Policja?
Ja również mam problem ze zwrotem pieniędzy. Anulowałam zamówienie dzień po zakupie (24 czerwca) i do tej pory nie odzyskałam pieniędzy. Dziwi mnie fakt że allegro daje sprzedawcy aż 14 dni na zwrot moich pieniędzy.
Nieuczciwy sprzedawca to [edycja]
Nr zamówienia: db33d151-d43a-11eb-82c3-fd7261bfdd4c
Pisałam do sprzedawcy - bez odpowiedzi. Na telefony również nie raguje.
Ja to widzę tak że po prostu ta cwana Pani przywłaszczyła siebie moje pieniądze...
Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
No OK. Ale to nie zmienia faktu że sprzedawca miał wystarczającą ilość czasu w takim razie, aby się ogarnąć i oddać moją płatność. Anulowałam zamówienie dzień po jego opłaceniu ( poniżej 24h ). Sprzedawca nawet nie zdążył przygotować go do wysyłki...
@Shiro7w7 Skontaktowaliśmy się już ze Sprzedającym w sprawie Twojego zwrotu, dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację tak szybko jak tylko to możliwe.
OK. Dziękuję bardzo. Czekam na info 🙂
Mam podobny problem zapłaciłem natychmiast i anulowalem zakup zanim sprzedający go nadal na moje wiadomości l teraz sprzedający nie odpowiada proszę o pomoc allegro
@zielony700 Sprzedający ma 14 dni na zwrot wpłaty. Jeśli nie otrzymasz go w terminie, odezwij się tutaj ponownie. Postaramy się pomóc.
Witam sprzedawca nie zwrocil mi pieniendzy po uplywie 14 dni prosze o pomoc byl to zakup telefonu wartosc 2499zl Identyfikator platnosci [b977ffa1-db83-11eb-8292-d36c87b11855]
Nr zamowienia b6165e11-db83-11eb-a272-bd2d42bf44b1
@zielony700, wyjaśniam tę sprawę. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
@zielony700, skontaktowaliśmy się ze Sprzedającym - otrzymałeś od nas wiadomość mejlową w tej sprawie.
Witam zwrotu pieniendzy nadal nie ma po państwa reakcji do sprzedającego minęły już od tego dwa dni robocze
Czy w związku z tym że nie otrzymałem zwrotu pieniendzy od sprzedającego allegro się tym zajęło bo nie wiem co mam teraz robic
@zielony700 Przepraszam Cię za zainstaniałą sytuację. W przeciągu pół godziny otrzymasz od naszego pracownika wiadomość mailową w swojej sprawie, dlatego proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości.
Witam, mam ten sam problem, wczoraj minęły 14 dni od anulowania zamówienia i środki nie zostały zwrócone. Brak kontaktu mailowego i telefonicznego ze sprzedającym. Nr zamówienia 982db2f1-df33-11eb-9f62-4d0f8ee86cb9
@adzian1994 sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, napisaliśmy do Ciebie wiadomość w tej sprawie. Sprzedający został upomniany. Daj proszę znać, czy udało się rozwiązać problem - mam nadzieję, że sprawa będzie miała szybko pozytywny finał
Nawiązałem kontakt ze sprzedającym, właśnie puścił przelew na konto
Witam,
Również nie otrzymałem zwrotu środków od sprzedającego za anulowany zakup. Zgłosiłem się już raz do sprzedającego, nie otrzymałem pieniędzy ani odpowiedzi. Dzisiaj zrobiłem to po raz drugi, minęły już 22 dni od anulowania zakupu. Proszę o pomoc.
@MichaelCEZAR poprosiłam o wysłanie upomnienia do Sprzedającego, jeżeli to nie przyniesie rezultatu będziesz mógł skorzystać z Programu Ochrony Kupujących.
Ten sam problem..
Anulowany zakup opłacony PAYpo jednak sprzedający nie odeslal kwoty i musialem opłacić towar sam zeby nie dostać dodatkowych odsetek... Oplacilem zakup i wyslalem maila do sprzedającego z prosba o zwrot pieniedzy niestety nie otrzymalem odpowiedzi ani kasy.
Dyskusji otworzyć nie moge i jestem w plecy 82zł..