Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zwróciłam kurtkę, przez przypadek zaznaczyłam reklamacje... Czy sprzedający może odmówić zwrotów środków za kurtkę poprzez nieuzasadniona reklamacje ? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@az1rael jest konkret nie siedzę w tych kruczkach na necie bo nie mam czasu jako pracownik sam ogarniam tu wszystko.. dlatego wchodzę na forum tutaj i czytam niż mam szukać w trakcie roboty. Dzięki za info zobaczymy jak allegro się do tego odniesie i w wolnym czasie napisze na pomocy zobaczymy jakie jajca wyjdą 🙂
@AGD-SERVICE napisał(a):
Sorry, to tak nie działa...
Albo reklamacja, albo odstąpienie od umowy.
Zwrot towaru - to inna sprawa - może on być związany z reklamacją lub odstąpieniem od umowy, lub z tym, że kupujący nie odebrał przesyłki.
@AGD-SERVICE Reklamacja została już rozpatrzona, więc jeśli termin nie minął może zgłosić odstąpienie od umowy.
@drekenzes - a gdzie masz taką informację, że reklamacja została już rozpatrzona? Na jakiej podstawie to twierdzisz? Przecież kupujący nie napisał, że reklamacja została rozpatrzona, więc po co wprowadzasz wszystkich w błąd?
@AGD-SERVICE napisał(a):
@drekenzes - a gdzie masz taką informację, że reklamacja została już rozpatrzona? Na jakiej podstawie to twierdzisz? Przecież kupujący nie napisał, że reklamacja została rozpatrzona, więc po co wprowadzasz wszystkich w błąd?
@AGD-SERVICE A może łaskawie przeczytasz cały wątek, co?
@AGD-SERVICE napisał(a):
Sorry, to tak nie działa...
Albo reklamacja, albo odstąpienie od umowy.
Zwrot towaru - to inna sprawa - może on być związany z reklamacją lub odstąpieniem od umowy, lub z tym, że kupujący nie odebrał przesyłki.
w drugą stronę to nie zadziała ale tu właścicielem dalej jest konsument, i jak nie minęło 14 dni może wysłać oświadczenie o odstąpieniu 😄
@kostas11 - niestety, to tak nie działa. Kupujący wysłał towar do reklamacji i tak jest sprawa rozpatrywana. Idąc Twoim tokiem rozumowania - to kupujący mógłby w tym samym dniu złożyć potem jeszcze odstąpienie od umowy, a nawet jeszcze wniosek do AP.
Kupujący złożył reklamację, więc sprzedawca rozpatruje ją w standardowym trybie. Generalnie - po wysłaniu dodatkowej informacji od kupującego, że się pomylił i zaznaczył złą opcję - to ja osobiście nie robię jakichś szczególnych problemów ze zwrotem - i myślę, że większość sprzedawców też tak robi. I nie potrzeba tutaj zakładania dyskusji, powoływania się na paragrafy i ustawy - wystarczy zwykły kontakt ze sprzedawcą, przez e-mail lub telefonicznie.
Przecież to nie jest jakiś trudny problem do rozwiązania.
@AGD-SERVICE Nie wprowadzaj ludzi w błąd i nie kłam nam tu w żywe oczy. Czemu to niby reklamacja nie była rozpatrzona? A no była i było to tutaj napisane.
@la_nika napisał(a):
@Client:49135622 sprzedający ma prawo odrzucić reklamację.
Z toku dyskusji wynika, że miał ku temu podstawy, ponieważ podczas rozmowy telefonicznej nie poinformowałaś o pomyłce, tylko przesłałaś tabelę rozmiarów, twierdząc, że produkt jest niezgodny z opisem.
W prowadzonej dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro. Pomożemy dojść do porozumienia ze sprzedającym.
@Client:49135622 Twój błąd 😞 jak nie minęło 14 dni od odebrania paczki to wyślij sprzedawcy w dyskusji odstąpienie od umowy wzór znajdziesz w necie na stronie UOKiK bo składając reklamację sprzedawca nie ma odstąpienia więc musisz wypełnić i podpisać !
Jak minęło 14 dni to musisz odebrać kurtkę i ją odsprzedać 😞
@Client:49135622 tak to będzie to 🙂
@Client:49135622 A sprzedajacy wyraża zgodę po czasie na odstąpienie, na ale tu nie nastąpiło odebranie czy nastąpiło?
@Client:49135622 sprzedający ma prawo odrzucić reklamację.
Z toku dyskusji wynika, że miał ku temu podstawy, ponieważ podczas rozmowy telefonicznej nie poinformowałaś o pomyłce, tylko przesłałaś tabelę rozmiarów, twierdząc, że produkt jest niezgodny z opisem.
W prowadzonej dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro. Pomożemy dojść do porozumienia ze sprzedającym.