anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedający może odmówić zwrotu wpłaty po nieuzasadnionej reklamacji?

Client:49135622
#7 Wielbiciel#

Witam, zwróciłam kurtkę, przez przypadek zaznaczyłam reklamacje... Czy sprzedający może odmówić zwrotów środków za kurtkę poprzez nieuzasadniona reklamacje ? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@az1rael jest konkret nie siedzę w tych kruczkach na necie bo nie mam czasu jako pracownik sam ogarniam tu wszystko.. dlatego wchodzę na forum tutaj i czytam niż mam szukać w trakcie roboty. Dzięki za info zobaczymy jak allegro się do tego odniesie i w wolnym czasie napisze na pomocy zobaczymy jakie jajca wyjdą 🙂 

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz#

@AGD-SERVICE  napisał(a):

Sorry, to tak nie działa...

Albo reklamacja, albo odstąpienie od umowy.

Zwrot towaru - to inna sprawa - może on być związany z reklamacją lub odstąpieniem od umowy, lub z tym, że kupujący nie odebrał przesyłki.


@AGD-SERVICE Reklamacja została już rozpatrzona, więc jeśli termin nie minął może zgłosić odstąpienie od umowy.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

@drekenzes - a gdzie masz taką informację, że reklamacja została już rozpatrzona? Na jakiej podstawie to twierdzisz? Przecież kupujący nie napisał, że reklamacja została rozpatrzona, więc po co wprowadzasz wszystkich w błąd?

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz#

@AGD-SERVICE  napisał(a):

@drekenzes - a gdzie masz taką informację, że reklamacja została już rozpatrzona? Na jakiej podstawie to twierdzisz? Przecież kupujący nie napisał, że reklamacja została rozpatrzona, więc po co wprowadzasz wszystkich w błąd?


@AGD-SERVICE A może łaskawie przeczytasz cały wątek, co?

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AGD-SERVICE  napisał(a):

Sorry, to tak nie działa...

Albo reklamacja, albo odstąpienie od umowy.

Zwrot towaru - to inna sprawa - może on być związany z reklamacją lub odstąpieniem od umowy, lub z tym, że kupujący nie odebrał przesyłki.


w drugą stronę to nie zadziała ale tu właścicielem dalej jest konsument, i jak nie minęło 14 dni może wysłać oświadczenie o odstąpieniu 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

@kostas11 - niestety, to tak nie działa. Kupujący wysłał towar do reklamacji i tak jest sprawa rozpatrywana. Idąc Twoim tokiem rozumowania - to kupujący mógłby w tym samym dniu złożyć potem  jeszcze odstąpienie od umowy, a nawet jeszcze wniosek do AP.

Kupujący złożył reklamację, więc sprzedawca rozpatruje ją w standardowym trybie. Generalnie - po wysłaniu dodatkowej informacji od kupującego, że się pomylił i zaznaczył złą opcję - to ja osobiście nie robię jakichś szczególnych problemów ze zwrotem - i myślę, że większość sprzedawców też tak robi. I nie potrzeba tutaj zakładania dyskusji, powoływania się na paragrafy i ustawy - wystarczy zwykły kontakt ze sprzedawcą, przez e-mail lub telefonicznie.

Przecież to nie jest jakiś trudny problem do rozwiązania.

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz#

@AGD-SERVICE Nie wprowadzaj ludzi w błąd i nie kłam nam tu w żywe oczy. Czemu to niby reklamacja nie była rozpatrzona? A no była i było to tutaj napisane.


@la_nika  napisał(a):

@Client:49135622 sprzedający ma prawo odrzucić reklamację.
Z toku dyskusji wynika, że miał ku temu podstawy, ponieważ podczas rozmowy telefonicznej nie poinformowałaś o pomyłce, tylko przesłałaś tabelę rozmiarów, twierdząc, że produkt jest niezgodny z opisem. 
W prowadzonej dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro. Pomożemy dojść do porozumienia ze sprzedającym. 


 

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:49135622 Twój błąd 😞 jak nie minęło 14 dni od odebrania paczki to wyślij sprzedawcy w dyskusji odstąpienie od umowy wzór znajdziesz w necie na stronie UOKiK bo składając reklamację sprzedawca nie ma odstąpienia więc musisz wypełnić i podpisać !

Jak minęło 14 dni to musisz odebrać kurtkę i ją odsprzedać 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:49135622
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:49135622 tak to będzie to 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:49135622 A sprzedajacy wyraża zgodę po czasie na odstąpienie, na ale tu nie nastąpiło odebranie czy nastąpiło?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49135622 sprzedający ma prawo odrzucić reklamację.
Z toku dyskusji wynika, że miał ku temu podstawy, ponieważ podczas rozmowy telefonicznej nie poinformowałaś o pomyłce, tylko przesłałaś tabelę rozmiarów, twierdząc, że produkt jest niezgodny z opisem. 
W prowadzonej dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro. Pomożemy dojść do porozumienia ze sprzedającym. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów