Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem odkurzacz od sprzedawcy o loginie amigo michał, który wystawia odkurzacz przemysłowy na Polski rynek, a wysyła inny odkurzacz (na rynek Szwajcarii). Różni się ten sprzęt kablem zasilającym wraz z wtyczką, gniazdem elektronarzędzi, numerami seryjnymi, modelem i nie posiada gwarancji fabrycznej.
Niestety zakupiłem na fakturę i nie chcę zwrotu pieniędzy.
Chciałbym taki, jaki zakupiłem, ponieważ bardzo zależy mi na gnieździe elektronarzędzi.
W dyskusji sprzedawca najpierw stwierdził, że został wprowadzony w błąd przez dystrybutora, później, że nie wiedzieli o różnicach, później, że już mają właściwie, później że mają tylko takie, jak mój.
Odesłać mogę tylko na własny koszt.
Sprzedawca nie wymieni odkurzacza na właściwy, może tylko wymienić gniazdo - ale obawiam się, że to może nie być tak zrobione jak fabrycznie.
Allegro jedynie co, to mi zaleciło zgłoszenie na policję albo zwrot odkurzacza (oczywiście na mój koszt).
Jak państwo zachowaliby się w tej sytuacji na miejscu sprzedawcy?
@Client:41086756 Odpowiedź brzmi oczywiście 'tak". Z tego co piszesz wynika, że sprzedawca jest kompletnie niepoważny, i albo nie wie, co sprzedaje, albo celowo wprowadza kupujących w błąd. Albo to może jakiś drop (strasznie się rozpleniły ostatnio).
Tak czy inaczej, powinieneś zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową. Ja bym raczej nie liczył, że coś Ci wymieni, lepiej niech zabiera tego grzmota i oddaje kasę
@Client:41086756 Zgłoś niezgodność z umową - reklamację. Dostałeś co innego, niż zamówiłeś.
Mogę odesłać odkurzacz na własny koszt.
@fox_paws nie reklamacja tylko zwrot
@Client:87296636 Do zwrotu zgłasza się sprawne, zgodne z umową towary.
Przedmioty niezgodne z umową reklamuje się, z żądaniem doprowadzenia do stanu zgodnego z umową.
@fox_paws sorry ale nie: w zwrotach/odstąpienie jest : TOWAR INNY NIZ ZAMOWIONY, a NIE reklamacja i ta droga ZWROTU jest sprawniej i prosciej dla kupujacego .. reklamacja otwiera pole do popisu dla sprzedajacego
@Client:87296636 Po pierwsze, zwrot jest ograniczony czasowo do 14 dni. Zważywszy, że kupujący buja się ze sprzedawcą od jakiegoś czasu, można domniemywać, że ten okres już minął.
Po drugie, zakup był na fakturę, więc nie przysługuje zwrot konsumencki
Dokładnie, sprzedający chce, żebym zaznaczył reklamację, odesłał odkurzacz, a on zastanowi się, co z tym zrobić.
Nie wymieni odkurzacza na taki, jak sprzedał w aukcji - ja tak chciałbym rozwiązać problem.
Nie zwróci pieniędzy, bo zakup na fakturę.
Jedynie będzie grzebał. Ja właśnie tego nie chcę. Obawiam się o bezpieczeństwo i ewentualne szkody, dlatego właśnie wybrałem porządną markę. Jak widać teraz mam problem.
Zaznaczyłem sprzedawca, że zgodzę się na przeróbkę, jeśli napisze oświadczenie o zgodności zmian z wymaganiami producenta. - nie napisze takiego oświadczenia.
@Client:41086756 "Nie zwróci pieniędzy, bo zakup na fakturę." Jest cos akiego jak Faktura korygująca , więc czemu ma nie zwrócic?
Nie przejmowałbym się jak zaznaczysz reklamację, i jak nawet będzie chciał to naprawić i odsalając to nadal towar musi być zgodny z ofertą z opisem, zaznacz że reklamcja i towar niezgodny i chcesz zwrotu środków.
@Client:41086756 Trochę za mało danych, przydałby się numer oferty oraz informacje o Twojej działalności - czy w przypadku tego zakupu ma on charakter zawodowy czy nie (pewnie ma).
Otwórz dyskusję, zażądaj wymiany odkurzacza na zgody z umową. Pewnie się nie dogadacie więc zostaje nadzieja, że uda Ci się odzyskać pieniądze z AP, jeśli się nie uda pozostaje tylko sąd.
"nie posiada gwarancji fabrycznej" - tutaj ważne jak wyglądała informacja o gwarancji w ofercie.
"Niestety zakupiłem na fakturę i nie chcę zwrotu pieniędzy" - jeżeli sprzedawca daje Ci możliwość zwrotu pieniędzy to nawet się nie zastanawiaj, jeżeli liczysz, że dostaniesz przedmiot zgodny z umową to nie masz na co liczyć. Pewnie oferta jest atrakcyjną cenowo ... już wiesz dlaczego.
Oferta 17018922827
W aukcji jest napisane "gwarancja sprzedawcy"
Dyskusja wciąż trwa.
Mam małą działalność usługi stolarskie u klienta.
Ja zupełnie nie byłem świadomy, że odkurzacz jest przeznaczony na rynek Szwajcarii.
Serwis Nilfisk nie wie skąd wzięli te odkurzacze.
Łącznie ze mną dzwoniło już do nich pięć osób z pytaniem, dlaczego jest inna wtyczka i gniazdo.
W opisie/ opinii o produkcie są zdjęcia tych elementów.
Odkurzacz ten wysyłany ma dodane na końcu nazwy "CH".
Bardzo zależy mi na wymianie, bo mam już fakturę zaksięgowaną.
Jest dla mnie bardzo kłopotliwe cofnięcie tego. (Księgowa).
Napisałem negatywną opinię o sprzedawcy. W zamian sprzedawca przerzuca ciężar problemu na mnie, sugerując, że jestem arogancki. To oczywiście jest nieprawda.
Opinię mogę zmienić.
Nie szukałem najtańszej oferty.
Po prostu szukałem tego modelu. Widziałem fizycznie u klienta Makitę. W podobnych zauważyłem droższy o ponad 150 zł Nilfisk z regulacją obrotów. Ta cecha umożliwiłaby mi sprzątanie po godzinie 22 w bloku.
Dlatego zakupiłem.
I się nadziałem...
Wypadałoby co nie?
Szkoda prądu. Rób zwrot i szukaj gdzie indziej. Najlepiej teraz przed zakupem upewnij się dzwoniąc do sprzedającego czy to jest TEN WŁAŚCIWY sprzęt. Poza tym możesz zrobić sprzedającemu pod górkę wystawiając negatywa i zgłaszając ofertę jako niezgodną z opisem. Chyba, że już poprawił to co się tam nie zgadzało.
Sprzedawca jest chyba dużą firmą. Ten odkurzacz sprzedaje tylko w allegro. W stacjonarnym sklepie nie ma.
Sprzedawca usuną opcję "Smart".
@Client:41086756 sprzedawca jest zobowiązany do wysłania produktu zgodnie z wystawioną ofertą. Skorzystaj z opcji odstąpienia od zakupu z powodu niezgodności z umową. Sprzedający jest zobowiązany do zwrotu Tobie najtańszej przesyłki w ofercie.
@gdvorek Na jakiej podstawie twierdzisz, że "Sprzedający jest zobowiązany do zwrotu Tobie najtańszej przesyłki w ofercie."?
Skoro składa reklamację, bo towar jest inny, niż zamawiał, to sprzedający ma zwrócić całość wpłaty i w dodatku odebrać sprzęt na własny koszt.
Sprzedawca przyznał się w dyskusji, że wysyłka inny towar niż w aukcji, bo tylko taki ma...
Czyli tak wygląda, że świadomie mi wysłali, choć jeden raz na początku dyskusji stwierdził, że nie miał pojęcia o różnicach...
Pytałem też w serwisie fabrycznym nilfisk, czy mogę teraz, z takim kablem wodę wciągnąć, to mi odpowiedzieli, że nie, bo nie ma styku z uziemieniem w gniazdku elektrycznym w pomieszczeniu.