Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Obrazka my nie widzimy.
Nasze Szanowne Moderatorki śpią, a Admin @msniezek nie widzi, że zatwierdzanie screenów jest głupie i utrudnia pomoc. Tak czy inaczej pozdrowienia dla Załogi i wszystkich czytających. Dobrej nocy.
@Crow_Empire coś w tym jest. Pierwotnie miało to zapobiegać niekontrolowanemu publikowaniu danych osobowych (lub innych rzeczy naruszających prawo/dobre obyczaje) przez nowych członków społeczności np. właśnie w godzinach nocnych. Od 10 rangi obrazki nie są moderowane. Ale ponieważ takie naruszenia zdarzają się rzadko, przemyślimy rezygnację z tej zasady.
Dzięki za zwrócenie uwagi.
Pospieszyłem się, wybaczcie - biję się w piersi. Moderatorki uświadomiły mnie, że postów z obrazkami naruszającymi zasady, a co gorsza narażającymi nas na odpowiedzialność prawną (dane osobowe) jest całkiem sporo - musi więc na razie pozostać tak, jak jest... Ewentualnie lekko obniżymy rangę, od której moderacja obrazków jest wyłączona.
Prawnie raczej nie Adminie, inaczej, ja jako właściciel dużej strony internetowej dawno bym siedział 🙂 Moderacja polega na usuwaniu treści niezgodnych z prawem w celu ochrony tych, którzy dopuszczają się łamania prawa. Jako jednostka odpowiadamy za swoje czyny, my jako admini i ludzie nam podlegający możemy jednak to moderować, w celu ochrony innych. Oczywiście można blokować przed moderacją, można też moderować po publikacji. To pierwsze jednak skutecznie uniemożliwia pomoc. Moderatorki są mądre, obserwuję ten fakt, ale w tych kwestiach lepiej skorzystać z porady firmowego prawnika 🙂 Pozdrawiam
@M___S Sprawdź w ofercie, ile sztuk sprzedający oferuje w jednej przesyłce.Może to być np. max, 2 szt. czyli 25 przesyłek.
I do tego produkt o ograniczonym prawie do odstąpienia od umowy. Niezgodnie z prawem!
Niestety jest to plaga obecnie na Allegro.
Allegro ukróciło nadużycia CL, może czas na ukrócenie nadużyć w sprawie zwrotów?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@M___S sprzedający ma (pewnie jak w innej podobnej ofercie) w Ustawieniach dostawy maksymalnie dwie sztuki produktu w przesyłce. To powoduje, że przy 50 sztukach koszt dostawy się mnoży i wychodzi taka astronomiczna suma.
Jeśli chodzi o ograniczony zwrot, to podany powód nie pasuje do sprzedawanego przedmiotu (zwrot ograniczony ze względu na produkt higieniczny), poprosiłam o weryfikację tej oferty.
@Crow_Empire nie mogę się zgodzić, że "zatwierdzanie screenów jest głupie". Forumowicze często wrzucają zrzuty ekranu z bardzo wrażliwymi danymi, swoimi lub cudzymi. Nasza moderacja jest konieczna dla bezpieczeństwa wszystkich.
@Crow_Empire Z pewnością związane jest od ilości sztuk, celowo tak ustawione przez sprzedającego.
Aby mieć pewność zadaj pytanie sprzedawcy . Moim zdaniem po rozmowie na pewno łączny koszt dostawy będzie dużo niższy.