anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dział reklamacji

Agent555
#19 Nestor#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_   

 

Czy allegro zamierza zatrudnić wykwalifikowanych pracowników którzy rozpatrują reklamacje  

Mam dowody że tak nie było jak napisał doradca rozpatrujący reklamacje, niestety doradcy pisze klamstwa i nieprawdę 

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

LEW433
#21 Demiurg#

A stać ich na to?🤔

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

@LEW433  i to jest bardzo dobre pytanie , czy stać ich na to . 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Czy ich stać albo czy nas stać ,bo jak zatrudnią lepszych fachowców to ktoś za to beknie -jak myślisz kto?  Nie wiem jak długo ta bańka z podwyżkami jeszcze wytrzyma .

oznacz moderatorów

Client:116443915
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dlaczego usuwacie mój wpis

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:116443915 Jeśli chcesz się pożegnać, to możesz to zrobić w tym wątku, ale bez zaczepek skierowanych w innych użytkowników. 

oznacz moderatorów

Client:116443915
#7 Wielbiciel#

@ko-alka   napisz mi gdzie w moim wpisie były zaczepki , nie było ich , nie mieliście prawa usuwać wpisu.

Proszę dożywotnio mi zablokować konto Agent 555 żebym nie miał nawet wgląd w żadne wpisy to nie jest miejsce dla mnie

Gdy ktoś w moją stronę kieruje zaczepki i ktoś mnie atakuje to nie reagujecie.  cię na to .

Nie jestem tu na forum miłe widziany .

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:116443915 Rozumiem i akceptuję Twoją prośbę. 

oznacz moderatorów

Client:116443915
#7 Wielbiciel#

O coś zaoytam .

 

Czy wy tak możecie robić pisze z innego konta ii podaje login konta które ma być zablokowane dożywotnio a wy to robicie .

Z tego co wiem to muszę z prawidłowego konta napisać i poprosić o dożywotnia blokadę . 

To jest raczej złamanie reguraminu przez was . 

Poproszę o dożywotnia blokadę konta Smerfus 2 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:116443915 Widzę adres mejlowy, na który zarejestrowane zostało to konto. Zgadza się imię i nazwisko. Znam Twój styl pisania wiadomości. Nie mam podstaw ku temu, żeby nie wierzyć Ci, że Ty to Ty (jakkolwiek to zabrzmi), dlatego pozytywnie rozpatrzyłam Twoją prośbę.

Powiedz proszę, czego oczekujesz, ponieważ niecałą godzinę temu prosiłeś o blokadę na koncie Agent555, teraz zmieniasz zdanie. Proszę o ostateczną decyzję. 

oznacz moderatorów

Client:116443915
#7 Wielbiciel#

@ko-alka  na ten moment zdania nie zmieniam tak ma na razie pozostać . 

 

Zadam ci jeszcze pytanie. 

Czy jak minie trochę czasu nie wiem ile, czy ponownie będę mógł  poprosić żeby moje konto Agent 555 zostało odblokowane nie wiem czy to nastąpi czy zdecyduje się na to , czy będzie taka możliwość. Gdybym kiedyś się zdecydował czy mogę o to prosić doradcę na czacie żeby wysłał wam taka wiadomość. 

To konto które założyłem jeszcze dzisiaj lub juro wypowiem umowę nie potrzebuje 2 kont

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:116443915 Do jutra do godziny 15:00 proszę Cię o ostateczne potwierdzenie swojej decyzji w wiadomości mejlowej na spolecznosc@allegro.pl. Po tym czasie zmiana nie będzie możliwa. 

oznacz moderatorów

Client:116443915
#7 Wielbiciel#

@ko-alka   czy możesz dać mi czas do jutra do godziny 20:00 dam ci jutro ostateczna decyzję . 

Pracuje do 14:,00 też jutro  po pracy mam szkolenie BHP z godzinę to szkolenie potrwa. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:116443915 W porządku, rozumiem. 

oznacz moderatorów

Client:116443915
#7 Wielbiciel#

@ko-alka  dziękuję 

Ostatnie pytanie

Napisz mi ile mi na koncie Agent 555 zostało blokady, napisz mi dniach lub miesiącach 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:116443915 29 dni. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Dopieroś ich tak chwalił i któremuś dziękował aż myślałem że propagandę uskuteczniasz

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Agent555 odwołaj się od decyzji i załącz dowody na przedstawienie swej racji.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:44052296 bo mi się dzisiejszy wątek przypomina gdzie chłop się już 5x odwołuhe u 5 doradcy i za każdym razem odnośnie reklamacji wprowadzany jest w błąd

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@az1rael nie znam sprawy. A @Agent555 jak zawsze jest bardzo tajemniczy w swych postach

oznacz moderatorów