Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
d684a3d1-c358-11ef-a8f7-478c2b6159c0
Dzień dobry,
żebyśmy mogli sprawdzić status paczki, proszę o podanie jej 24 cyfrowego numeru na jakim powinna być procesowana przez firmę In Post.
@InPost 609520836423107118258846
Czy przesyłka została zagubiona
Na obecnym etapie przesyłka nie jest zagubiona, bo nie minął jeszcze termin doręczenia.
@MikroLITY minąl już termin doręczenia
Nie minął, gwarantowany termin doręczenia, to: D + 5 dni roboczych. D = dzień nadania.
InPost ma 2 dni na doręczenie przesyłki
ooOOO, standardowe uwalenie. Typowe wypchaj się 🤣
@MikroLITY @Agent555 Regulamin świadczenia usługi "Paczkomat 24/7" dotyczy zwykłych przesyłek paczkomatowych nadawanych na podstawie umowy własnej.
Regulamin usługi "Allegro Paczkomaty 24/7 InPost" mówi"
2. Operator świadczy usługę „Allegro Paczkomat 24/7 InPost” w terminie deklarowanym D+1, gdzie „D” oznacza dzień nadania.
To co piszesz jest bardzo ciekawe, bo reklamacja dotyczyła przesyłki Allegro. Składałem dwie takie reklamacje (jedną w grudniu 2024 r.) i zawsze odpowiedź była taka sama.
@MikroLITY To znaczy, że powołują się na niewłaściwy regulamin.
W regulaminie Allegro Paczkomat nie ma terminu gwarantowanego
Ale we wspomnianym przez Ciebie regulaminie "Inpost Allegro" jest odwołanie do regulaminu głównego:
"Usługa „Allegro Paczkomat 24/7 InPost” polega na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu Przesyłek w rozumieniu Regulaminu świadczenia usługi Paczkomat 24/7 przez InPost Sp. z o.o. (dalej jako: „Regulamin Główny”), na warunkach i zasadach określonych w ww. aktualnym Regulaminie Głównym, ze zmianami wynikającymi z niniejszego Regulaminu."
I stąd bierze się termin gwarantowany D+5.
@MikroLITY Dla kupującego i tak nie ma różnicy. Miało być "na pewno jutro"
@fox_paws To jest termin deklarowany, a termin gwarantowany wg Regulaminu Głównego Inpostu, to D+5. I dlatego Inpost odrzuca takie reklamacje.