anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Agent555
#18 Luminarz#

@Inpost   proszę zapoznać się ze sprawą 45193920" kiedy ta przesyłka zostanie umieszczona w paczkomacie. 

 

W sobotę był kontakt z waszym pracownikiem, we wtorek w godzinach popołudniowych będzie można złożyć reklamacje ,  

Sprzedawca mi powiedział że złoży reklamacje i ja również złoże .

 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
Agent555
#18 Luminarz#

A czy wogóle InPost jeszcze się wypowiada na Gadane 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Uprzejmie informuję, że wskazany numer zgłoszenia, nie jest powiązany z InPost. W zaistniałej sytuacji bardzo proszę o bezpośredni kontakt na adres e-mail bok@inpost.pl, w treści zgłoszenia należy podać numer paczki. Zweryfikujemy sytuację oraz udzielimy odpowiedzi. 

oznacz moderatorów
Syla270985
#12 Orędownik#

"W zaistniałej sytuacji bardzo proszę o bezpośredni kontakt na adres e-mail bok@inspot.pl"

Inspot? A nie: bok@inpost.pl? 

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

@Syla270985 

Aaaa, zmyłka 🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 poprosiłam w osobnej korespondencji o pomoc InPost, więc działają w sprawie tej paczki, aby umożliwić Ci ponowny odbiór. Poczekaj proszę na informacje w tej sprawie. 
Od razu daję znać, że nie jestem w stanie przewidzieć kiedy je otrzymasz. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika   bardzo dziękuję 

oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

Otrzymałem dziś SMS od Inpostu, sprawa wygląda nieciekawie ,

oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@Inpost   Gdzie jest moja przesyłka . 

Chyba we wtorek otrzymałem od was SMS . 

W dniu wczorajszym itrzymalem od was maila ze ta przesyłka już została dostarczona do paczkomatu, dzisiaj rano schodzę z nocki otwieram skrytkę a skrytka jest pusta , proszę przejrzeć nagranie z monitoringu .

Gdzie jest moja paczka , mam rozumieć że ta przesyłka już mi nie zostanie dostarczona . 

Proszę o wyjaśnienie sprawy, kto mi zwróci pieniądze.

Screenshot_20241009-174601.png

Screenshot_20241011-070459~2.png

Screenshot_20241011-070554~2.png

oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika   proszę odpisz. 

Chyba już czas złożyć reklamacje na InPost , tej przesyłki nie otrzymam 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 czy poinformowałeś InPost, że w Appkomacie ponownie nie było przesyłki?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika  oczywiście że poinformowałem , 

Ja i sprzedawca złożyliśmy reklamacje na InPost 

oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@Inpost   proszę o wiadomość gdzie jest ta przesylka,czy ponownie weryfikujecie zgloszenie zaginionej przesyłki 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, 

na wstępie w imieniu firmy pragnę przeprosić za powstałe niedogodności. 

W systemie mamy odnotowane zgłoszenia do oddziału jak i do Działu Reklamacji. 

Kurier powinien wkrótce podjechać pod maszynę w celu jej przeszukania oraz ponownego umieszczenia. Dodatkowo sprawa zostanie dokładnie zweryfikowana w postępowaniu reklamacyjnym. 

Bardzo proszę o zachowanie cierpliwości. W razie dalszych niejasności bądź dodatkowych pytań proszę o kontakt bezpośrednio a naszym Biurem Obsługi Klienta.  

Formy kontaktu są dostępne pod poniższym linkiem: https://inpost.pl/kontakt

 

oznacz moderatorów