Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłem pewien przedmiot przez pomyłkę dokonałem zgłoszenia zwrotu lecz po przemyśleniu chce go zostawić bo go zastosuje do czego innego. Więc jak mogę anulować to zgłoszenie zwrotu.
@kar-gaw Jak anulowałeś to pisz do sprzedającego, czy wyśle. Najlepiej kup powtórnie.
@kar-gaw Nie musisz go anulować, po prostu nie odsyłasz towaru, a sprzedawca nie oddaje Ci pieniędzy. Możesz wysłać sprzedawcy maila z informacją, że rezygnujesz ze zwrotu.
@kar-gaw
Ze zgłoszenia zwrotu czyli chęci wysłania towaru do Sprzedającego zrezygnować możesz.
Jeżeli jednak wysłałeś równocześnie odstąpienie od Umowy bez podania przyczyny (rezygnację z zakupu) to prawo nie przewiduje wycofania oświadczenia, ani anulowania rozwiązania umowy.
Od chwili złożenia oświadczenia przez Kupującego - Sprzedający staje się ponownie właścicielem rzeczy (a Kupujący ma obowiązek dokonać jej zwrotu). W przypadku jej nieodesłania Sprzedawca może naliczać koszty bezumownego korzystania (oraz ew. związanego z tym zmniejszenia wartości rzeczy).
Jeżeli odstąpiłeś - to zwróć przedmiot i ew. kup go ponownie.
A co w sytuacji gdy np zainicjowałem zwrot towaru kupionego na fakturę, ale jeszcze nie wysłałem, a sprzedający w międzyczasie napisał w wiadomościach Allegro że nie muszę odsyłać towaru, wystawił korektę faktury oraz zlecił zwrot środków? Czy w takim przypadku mogę faktycznie zatrzymać towar bo na piśmie mam od sprzedającego że nie chce towaru z powrotem?
polska to jest stan umysłu....
chciałem zwrócić towar ale się rozmyślilem a już zgłosiłem zwrot
@jerzk1, czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym?
@jerzk1 Nie musisz anulować. Po prostu nie odsyłasz towaru, a sprzedawca nie odda Ci pieniędzy. Poinformuj tylko sprzedawcę, że rezygnujesz ze zwrotu, ucieszy się.
Mam podobny problem. Chcę zrezygnować ze zwrotu. Napisałam do sprzedawcy, że chcę zachować produkty i nie chcę zwrotu pieniędzy za nie. Czy tak może być?
Powiadom sprzedającego, ale jak nie odeślesz to on nie odda środków i nic się nie dzieje.
Gdyby inni mieli podobny problem w przyszłości: Kupujący zgłasza sprzedawcy (w wiadomości/mailem), że rezygnuje ze zwrotu. Sprzedający w zakładce" Zwroty towarów" wybiera decyzja zwrotowa/odmowa zwrotu/odmowa zwrotu środków i tam wpisuje wyjaśnienie typu "Ustalono z klientem, że opcja zwrotu została wybrana przez pomyłkę", które otrzyma kupujący i Allegro. Tak to powinno prawidłowo przebiegać.
Ja zrobiłam głupotę, zamówiłam produkt, później wypełniłam formularz zwrotu a ostatecznie uznałam że jednak lepiej niech już on przyjdzie do mnie xd. Teraz wisi - Zakup zwrócony.
@ulixal ale kto gdzie się powiesił 🤔 jak otrzymałeś przedmiot i nie zamierzasz go zwracać to tylko poinformuj sprzedawcę.
Jeszcze go oczekuje bo podobno już wysłany.
A wystarczy że informatycy allegro wprowadzą przycisk uwzględniający wysłanie/odesłanie towaru z opisem "Rezygnuję ze zwrotu". I byłoby miło i bezstresowo. Wystarczy by ktoś ruszył szanowną i to dodał. Czasem to zwykła pomyłka bo czytelność strony allegro daje wiele do życzenia.
@skip2 Dzięki za sugestię! Zachęcam Cię do zgłoszenia pomysłu w dedykowanym miejscu. 🙂