Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co do produktów które kupiłem, chciałbym dostawać tylko informacje gdy przesyłka jest do odbioru. Informacje o nadaniu lub przygotowaniu paczki to dla mnie spam.
Proszę o dodanie możliwości konfiguracji tego a najlepiej ustawieniu tego dla mojego konta.
@garet_f Nie możemy tego zrobić za Ciebie, ale wszystkie zgody na powiadomienia, które wysyłamy, możesz włączyć i wyłączyć w tej zakładce.
Nie ma takiej możliwości w tej zakładce ani w ogóle w ustawieniach.
@garet_f W podanej wyżej zakładce masz włączone zgody w sekcji Dla kupującego "Gdy kupisz lub wylicytujesz produkt". Wyłącz tę zgodę.
Jeśli chcesz otrzymywać mniej powiadomień, możesz również wyłączyć profilowanie: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/personalizacja
Dla powiadomień email, aplikacja nie pozwala mi na wyłączenie tej zgody.
W tym momencie gdy kupię 1 produkt, dostaje 3 e-maile. Od sprzedającego z podziękowaniami, z inpostu o tym że paczka została wysłana i kolejnego dnia, że dotarła (wszystkie przez Allegro). Gdy kupuję kilka produktów to już na prawdę dużo niepotrzebnych wiadomości w skrzynce.
Chciałbym dostawać tylko powiadomienie push, że paczka dotarła, żeby wiedzieć że czas ją odebrać. Wszystkie informacje są przecież w aplikacji.
@garet_f Niektóre powiadomienia muszą być przez nas wysyłane, jest to nasz obowiązek jako serwisu. Jeśli mogę coś zasugerować, to utwórz w swojej skrzynce mejlowej foldery, do których będą trafiały takie powiadomienia. Dzięki temu ograniczysz liczbę wiadomości w skrzynce głównej.
Przecież to jest chore. Co musimy? Nie chce to nie chce, musicie to dobrze, ale dajcie opcję nas do tego nie zmuszać. Na ten moment otrzymuje SMS z InPost, wiadomość z InPost mail, wiadomość allegro mail, push allegro aplikacja jak coś się dzieje. Przecież to jest jakaś paranoja, każda p i e r d o l a i poczwórne powiadomienia. Skoro mam push z InPost to nie chce mieć już nic z allegro. Jeśli z allegro mam push to nie chce już z allegro maila. Chyba proste rozumowanie, prawda?
Tak samo aktualizacje regulaminu co tydzień, musicie to robić bo takie jest prawo? Świetnie, to róbcie. Dajcie nam jednak możliwość wyłączenia tego z naszej strony. Prawdopodobnie 99% osób tego nie czyta.
Chyba sobie żartujecie...
Zasyoujecie nas spamem maili, nie wyrażałem zgody na wysyłanie mi maili np. Od inpostu. Po to mam aplikacje że mi wysyła powiadomienie.
Poczwórne powiadomienia od wszystkiego o to samo.
Dajcie możliwość wyłączenia tego!!!
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ i co z tymi powiadomieniami? 🤷:płeć_męska: może lepiej będzie zmienić portal zakupowy? Zrobicie coś czy nie?
Ta, allegro ma monopol więc ma to w poważaniu.
@ingenium-studio nie, nie planujemy tutaj większych zmian. Tak jak wyjaśniła już Ola, niektóre powiadomienia jako serwis musimy wysyłać, ponieważ są związane z realizacją sprzedaży.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Bzdura. Robicie to bezprawnie.
Niniejszym składam formalną reklamację dotyczącą problemu, jaki napotkałem z wyłączeniem powiadomień w serwisie Allegro. Pomimo wielokrotnych prób dezaktywacji powiadomień za pośrednictwem dostępnych opcji w panelu użytkownika oraz aplikacji mobilnej, wciąż otrzymuję niechciane wiadomości. Jest to dla mnie uciążliwe i wyraźnie narusza moje prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz prywatności.
Pragnę przypomnieć, że zgodnie z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021 r. poz. 576, ze zm.), przesyłanie informacji drogą elektroniczną wymaga uzyskania uprzedniej, wyraźnej zgody użytkownika. W przypadku wycofania tej zgody, serwis ma obowiązek natychmiast zaprzestać przesyłania powiadomień. Mimo cofnięcia zgody poprzez odpowiednie ustawienia, otrzymuję kolejne wiadomości, co jest naruszeniem tego przepisu.
Ponadto, zgodnie z przepisami RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679), każda operacja przetwarzania danych osobowych, w tym przesyłanie komunikatów marketingowych i innych powiadomień, wymaga dobrowolnej zgody użytkownika. W sytuacji, gdy wyraźnie cofam swoją zgodę, dalsze przesyłanie powiadomień stanowi naruszenie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
W związku z powyższym, żądam:
1. Natychmiastowego zaprzestania przesyłania powiadomień na mój adres e-mail
2. Wyjaśnienia, dlaczego mechanizmy wyłączania powiadomień w serwisie nie działają poprawnie.
3. Gwarancji, że moje preferencje dotyczące powiadomień będą w pełni przestrzegane w przyszłości, a serwis będzie działał zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W przypadku braku podjęcia działań w terminie do 14 dni od daty otrzymania tej wiadomości, będę zmuszony skierować sprawę do Urząd Ochrony Danych Osobowych oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej, które nadzorują przestrzeganie tych przepisów.
Polecam wszystkim wysłać coś takiego.
Cudownie, niniejszym zapożyczam od użytkownika ingenium-studio (myślę, że nie będzie problemu, jeśli będzie to proszę o kontakt i usunę mój wpis) i wnioskuję o to samo:
Niniejszym składam formalną reklamację dotyczącą problemu, jaki napotkałem z wyłączeniem powiadomień w serwisie Allegro. Pomimo wielokrotnych prób dezaktywacji powiadomień za pośrednictwem dostępnych opcji w panelu użytkownika oraz aplikacji mobilnej, wciąż otrzymuję niechciane wiadomości. Jest to dla mnie uciążliwe i wyraźnie narusza moje prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz prywatności.
Pragnę przypomnieć, że zgodnie z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021 r. poz. 576, ze zm.), przesyłanie informacji drogą elektroniczną wymaga uzyskania uprzedniej, wyraźnej zgody użytkownika. W przypadku wycofania tej zgody, serwis ma obowiązek natychmiast zaprzestać przesyłania powiadomień. Mimo cofnięcia zgody poprzez odpowiednie ustawienia, otrzymuję kolejne wiadomości, co jest naruszeniem tego przepisu.
Ponadto, zgodnie z przepisami RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679), każda operacja przetwarzania danych osobowych, w tym przesyłanie komunikatów marketingowych i innych powiadomień, wymaga dobrowolnej zgody użytkownika. W sytuacji, gdy wyraźnie cofam swoją zgodę, dalsze przesyłanie powiadomień stanowi naruszenie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
W związku z powyższym, żądam:
1. Natychmiastowego zaprzestania przesyłania powiadomień na mój adres e-mail
2. Wyjaśnienia, dlaczego mechanizmy wyłączania powiadomień w serwisie nie działają poprawnie.
3. Gwarancji, że moje preferencje dotyczące powiadomień będą w pełni przestrzegane w przyszłości, a serwis będzie działał zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W przypadku braku podjęcia działań w terminie do 14 dni od daty otrzymania tej wiadomości, będę zmuszony skierować sprawę do Urząd Ochrony Danych Osobowychoraz Urząd Komunikacji Elektronicznej, które nadzorują przestrzeganie tych przepisów.
@Aru_89 @ingenium-studio Allegro Gadane nie jest miejscem gdzie rozpatrujemy reklamacje, więc jeśli chcecie złożyć reklamację na działalność naszego serwisu zapraszam tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Tak wiem. Wysłałem to już wcześniej. Tutaj dla innych
I jak? Był jakiś ciąg dalszy?
Aktualnie skończyło się na wymianach kilku wiadomości. Moja ostatnia:
”
Szanowni Państwo,
Pomimo wcześniejszych prób wyjaśnienia problemu i moich jasno przedstawionych oczekiwań, w dalszym ciągu otrzymuję od Państwa odpowiedzi, które nie odnoszą się do sedna sprawy.
Chciałbym również dodać, że po głębszej analizie zauważyłem, iż powiadomienia zatytułowane nazwą firmy kurierskiej, które pierwotnie uznałem za wysyłane bezpośrednio przez kuriera, w rzeczywistości również pochodzą od Allegro. Tym samym wszystkie wiadomości, które otrzymuję, w tym te związane z realizacją przesyłek, są generowane przez Państwa serwis, a nie przez firmy kurierskie. A wiec praktycznie rzecz biorąc powiadomień jest ponad 2 x więcej.
Fakt, że powiadomienia te są wysyłane pod różnymi tytułami i nazwami sugerującymi, że pochodzą od kuriera, wprowadza dodatkowe zamieszanie i jeszcze bardziej potęguje problem nadmiaru niepotrzebnych wiadomości. Tym samym uznaję, że wszystkie te komunikaty powinny być ograniczone zgodnie z moimi preferencjami i obowiązującymi przepisami.
Tak jak w poprzedniej wiadomości, zgłaszam sprawę do wszystkich wymienionych instytucji, a po ich decyzji skieruję sprawę do sądu.”
ich odp:
na Pańskim koncie właśnie zostały wyłączone wszystkie zgody marketingowe, aktualizacje, powiadomienia o zmianach w monetach, dla kupującego i dla sprzedającego itd. Jeśli będzie Pan ponownie zainteresowany ich włączeniem, może Pan to oczywiście zrobić z poziomu tej zakładki:
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia
Natomiast jeszcze raz podkreślamy, że przetwarzanie danych kontaktowych w ramach komunikacji dotyczącej zawieranych pomiędzy użytkownikami transakcji, w tym realizacji dostawy, nie opiera się na podstawie zgody, zatem nie można jej wycofać. Komunikacja ta wysyłana jest m.in. na podstawie i w celu zapewnienia prawidłowego wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej na podstawie Regulaminu Allegro, utrzymania transparentności komunikacyjnej między użytkownikami Allegro, jak również przejrzystości poszczególnych etapów.
a więc tak mam w planach zrobić na dniach